Niitä maailman älykkäimpiä koiria Kemroesista

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Niitä maailman älykkäimpiä koiria Kemroesista (NIMET!)

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

No voi :mrgreen: , ei mun kasvattien takia kannata paineita ottaa! Mutta siis toki sijotusnartun tuosta ekasta saat. Tunkisin sulle kyllä ihan omankin.
rust
Kanada

Viesti Kirjoittaja rust »

Voi ei, liian ihania nimiä. :D Oon yrittänyt valita niistä siitä lähtien kun laitoit ne esille. Minun pennusta tulee tosiaan narttu ja nimeksi ehkä Kemroes Party Peeper Jinks. Mietin myös The Ghost with the Mostia mutta se ei ollut niin hauska!
feel love before it's gone
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Ihanaa et tykkäsit! :D Pelkäsin melkein että oon ainut joka näitä on jäänyt ihastelemaan. Hyvän nimen valitsit, kiitos!

Glitchmatrixit vois oikeastaan syntyä tiistaina 6.8. jos siihen ei kellään ole mitään vastaan sanomista! Mä tuun olemaan ens viikolla todennäkösesti aika kiireinen, muutan (tällä kertaa itseäni) paikkakunnalta toiselle. Yritän kuitenkin olla päivittelemässä tilannetta.

Kaikkiin pentueisiin ois edelleen varauksia mukavasti auki, ei kukaan tykkäis enää vauvabortsuista?
rust
Kanada

Viesti Kirjoittaja rust »

Synttärit sopii! Beep esittäytyy. :)
feel love before it's gone
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Hyvä ja kiitos! Beep näyttää vallan mainiolta. ;)
Kurris
Kanada

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Meille sitten Kemroes King Size Poodle. Sivut tulee tämän tai huomisen aikana :)
Taukoilen
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Tosi herkulliset nimet onnistuitte valitsemaan. ;) Jees, odottelen innolla!
Kurris
Kanada

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Neidistä tuli Poppy! En tiedä onko kuvissa narttu mutta sentään jotkut kuvat löysin. Ja väriltää merle(kö??)
Taukoilen
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Niitä maailman älykkäimpiä koiria Kemroesista eteenpäin 2.9.

Kuvissa blue merle narttu, oikein kivan näköinen onkin! :) Rekkailen nämä pennut tässä mahdollisimman pian vFCI:n ja VBCY:n rekistereihin, laittelen teille niitä sitten pikaviestitse. Kiitos ja onnea uusista hienoista pupeloista!
//
Cadee kirjoitti:Mä haluaisin fubsykaagon Ireliaan. Tultaisiin kisaamaan ainakin tokossa, agilityssa ja paimennuksessa valioksi asti. Lisäksi oon nyt todella innostunut kisaamaan pk-lajeissa, vesipelastuksessa ja pelastuskoirakokeissa, joten niitäkin tultaisiin harrastamaan. Myös ASCA-paimennuksessa käytäisiin muutama tulos hakemassa. Sitten joskus kun koira olis kisautukseltaan valmis, tarkoituksena olisi käyttää jalostukseen.
Paimennuskokeita järjestetään tällä hetkellä niin vähän, että musta tuntuu, että fubsykaagot viivästyis ihan hirveesti, jos jäätäis odottelemaan tota Kaagon valioitumista. Sillä kuitenkin vasta toi perusrata alla, joten... päätin, että voitais laittaa nää vähän aiemmin pihalle. Mä kuitenkin Kaagon paikusta valioutan ennen kuolemaansa, joten se nyt melkeinpä ajaa saman asian.
Säkin oot kuitenkin jo hyvän aikaa sitten Vilpille sivun tehnyt, ja mullakin on Ruginin sivu valmiina.

Fubsykaagot eli Yogi Karhu -pentue syntyy 5. syyskuuta 2013. Pentueeseen otetaan edelleen varauksia vastaan, nyt en oo tätä topaa puhutellut kuukauteen, joten ehkäpä kiinnostuneita on vähän ehtinyt heräillä? :) Jos ei, niin mennään hyvin kahdella pennulla.

Kazanpixien kanssa sama juttu, mutta haluaisin mielelläni tähän The Ruff & Reddy Show -pentueeseenkin ainakin sen toisen varauksen ennen toteutusta. Pixinkin lupaan kisailla paimennusvalioksi niin pian kuin vain mahdollista, mutta ei oo kivaa venyttää pentueita noiden harvinaisten kokeiden vuoksi.

Jos jotkut siis ovat kiinnostuneita työkkibortsuista, joilla ois tasaisia ja harvinaisempia sukutauluja, kättä pystyyn.

Kazanpixit sijoittuvat aikavälille 7.-15.9.2013.

Lisäsin aloitusviestiin myös noi kuus yhdistelmää, jotka joskus ois sit luvassa. Jotkut sijoittuvat reilusti kauemmas, jotkut lähemmäs.

//The Ruff & Reddy Show -pennut syntyvät 4.9.2013. Mikäli muita varauksia ei tule, syntyy tämä pentue ykspäisenä. :)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: //5.9.// Niitä maailman älykkäimpiä koiria Kemroesista

Kaagosta TVA.
Cadee
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cadee »

Mulle tolla synttäripäivällä ei ole pahemmin väliä, jos vaikka kuitenkin syyskuun aikana olis synttärit? :)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Eli 5.9. :)
monniponni
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja monniponni »

Täällä nousee käsi! :D Mä oon alotteleva virtuaalikennelharrastaja ja etsiskelin tässä bc-tai apk-pentua ittelleni. Ilmottaudun vapaaehtoisesti toisen Kazanpix-pennun varaajaks, jos vain mulle semmoisen suostut Juraan antamaan. Tultais kisaamaan ahkerasti paimennuksen ja agilityn ohella myös ainakin tokossa ja palveluskoirakokeissa.
No dogs,
No daylight
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Tervetuloa mukaan! Ihanaa, että saadaan uusia kasvoja virtuaalipuolelle! :) Kazanpixin saat, ko. pentue on syntynyt 4. syyskuuta. Kisailun saa siis heti aloittaa, kunhan saat pennulle vain sivut valmiiksi.Laittele siis vaan nimeä, sukupuolta ja sivuja tulemaan jahka ehdit. Lukaise ihmeessä Kemroesin kasvatussivuja läpi, mikäli sitä et jo tehnyt.
Aussiepentujakin mulla ois tarjolla, jos sellaista vielä halajat.

Tällä hetkellä mulla on tietokone käyttökelvoton joten turreilu tapahtuu lumian avulla. Mainittakoot siis, että saatan olla hieman epäaktiivinen jonkun aikaa. Pahoittelut.
monniponni
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja monniponni »

Saan sivut viimeistään tällä viikolla valmiiks, ehkä huomenna? :) Etsiskelen vähän kuvia ja ilmoitan sitten pennun nimen sun muun.

Ja aussienarttu kyllä houkuttelisi :3 Käynpä kattomassa.
No dogs,
No daylight
Vastaa Viestiin