Kemroesin vuoden 2012 bordercolliet (päiv. 27.10.)!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Kemroesin belgialaiset ja bordercolliet vuodelle 2012!
Bortsuja ja belgivaavoja saa edelleen varailla! :) Kaikki kiinnostuneet vaan koolle.
Oon valmis myös sijoittamaan bordercolliepentuja vielä myös Smijeh- ja kirjainpentueista. Sukupuolella ei mulla siinä kohtaa ole kummemmin väliä, eli se on sijoituspennusta kiinnostuneen valittavissa.
Oon valmis myös auttamaan sijoituspennun kisautuksessa niissä kilpailuissa, jotka järjestetään itse ylläpitämieni liittojen alla, pääosin paimennuksessa ja tokossa, mikäli se pennun ottajalle vain on ok. Näistä keskustellaan erikseen sijoituspuppelin ottajan kanssa!
Oon valmis myös sijoittamaan bordercolliepentuja vielä myös Smijeh- ja kirjainpentueista. Sukupuolella ei mulla siinä kohtaa ole kummemmin väliä, eli se on sijoituspennusta kiinnostuneen valittavissa.
Oon valmis myös auttamaan sijoituspennun kisautuksessa niissä kilpailuissa, jotka järjestetään itse ylläpitämieni liittojen alla, pääosin paimennuksessa ja tokossa, mikäli se pennun ottajalle vain on ok. Näistä keskustellaan erikseen sijoituspuppelin ottajan kanssa!
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Zip tarkastettu terveeksi hienoin tuloksin: lonkat A/A, polvet ja kyynärät kummatkin 0/0 :)
- seita
- Toistolla tehoa
Uuvista vFIN KVA, viimeinen ykkönen puuttuu vielä sivuilta mutta sekin on kuitenkin nyt plakkarissa. :)
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Avaan Zeron ja Uuvin pentueelle oman töpönsä, tämä olkoot suunnittelutopa. Näin monta pentuetta yhdelle topicille meinaa olla liikaa, mutta tosiaan House-pentueelle pyhitetään uusi töpseli.
viewtopic.php?f=17&t=25716
Futurama-pentue (Kodiak x Jemma) lähestyy myös! Tätä pentuetta itse rakastan niin paljon jo etukäteen, että on ihan hilkulla, ettenkö ottais itekin siitä naperoa. Pentueen vanhemmathan molemmat ovat evm.-sukuisia ja siksikin jalostuskäyttö on sallittua. Pidän Futurama-pentueen kuitenkin suhtkoht pienissä mitoissa, max. 3-4 pennun koossa.
Pentueen isälle Kodiakille haetaan vielä yksi 1-tulos tokosta, jolloin se on kisautukseltaan valmis. Emä taas on kolmea ykköstä vaille TVA, mutta voidaan myös sopia pentueen syntyvän tätä ennen, mikäli vain kiinnostuneita löytyy!
Futurama-pentueessa on omaan silmääni myös tosi jees nimiteema.
viewtopic.php?f=17&t=25716
Futurama-pentue (Kodiak x Jemma) lähestyy myös! Tätä pentuetta itse rakastan niin paljon jo etukäteen, että on ihan hilkulla, ettenkö ottais itekin siitä naperoa. Pentueen vanhemmathan molemmat ovat evm.-sukuisia ja siksikin jalostuskäyttö on sallittua. Pidän Futurama-pentueen kuitenkin suhtkoht pienissä mitoissa, max. 3-4 pennun koossa.
Pentueen isälle Kodiakille haetaan vielä yksi 1-tulos tokosta, jolloin se on kisautukseltaan valmis. Emä taas on kolmea ykköstä vaille TVA, mutta voidaan myös sopia pentueen syntyvän tätä ennen, mikäli vain kiinnostuneita löytyy!
Futurama-pentueessa on omaan silmääni myös tosi jees nimiteema.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Kemroesin pentuesuunnitelmat vuodelle 2012!
Zipistä vPVA
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Jännän & Zipin pentue lähestyy jatkuvasti, ja kirjaimeksi on varmistunut H.
http://www.karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=25720
http://www.karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=25720
- seita
- Toistolla tehoa
en muista oliko Kalman ja Goyon pentueelle omaa topaa mutta ilmotanpa tähän nyt että Kalmasta vFIN TVA! käyttövalioutta mesästellään myös aktiivisesti.
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^Pystyttelen töpöä, kun pentue ois lähempänä. :)
Xena-pentue on jo melko lähellä, ja ilmeisesti syntyvillä ennen Jännän ja Zipin pentuetta (=> jolloin kirjainpentueen kirjain siirtyy yhdellä). Bon ja Nagan pentueesta ois vielä yks pentu mahdollisuus ottaa. Jos ei kelpaa, niin kahdella mennään!
Xena-pentue on jo melko lähellä, ja ilmeisesti syntyvillä ennen Jännän ja Zipin pentuetta (=> jolloin kirjainpentueen kirjain siirtyy yhdellä). Bon ja Nagan pentueesta ois vielä yks pentu mahdollisuus ottaa. Jos ei kelpaa, niin kahdella mennään!
- seita
- Toistolla tehoa
Kalma on nyt myös vFIN KVA eli nyt sillä olisi kaikki kisatulokset mitä ollaan yritettykin saavuttaa. :)
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Joo, pistelenkin Kalmalle ja Goyolle ihan omaa töpöä pian sitten valmiiksi! :) Toivottavasti löytyy kiinnostusta, näitä belgeroonejakin kun on nyt vähän joka kulmassa (niin kuin noita mitä tahansa rotuja)..
Eli kiinnostuneet, kättä pystyyn!
Eli kiinnostuneet, kättä pystyyn!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Kemroesin vuoden 2012 bordercolliet (päiv. 01.10.)
Hops! Päivitetty suunnitelmapaketti. Yks pentue lisää ja belgit siivottu alta pois. :)
- Räksä
- Lepakkojen yöhyökkäys
Mä en voi pidätellä itseäni enää, nuorimmaisten kisaus on lähtenyt niin hyvin käyntiin, että kisatiimissä on taas tilaa useammallekin pennulle...
Lähtisköhän meille pupelot vielä Lyonin ja Dayan sekä Focusin ja Reflexinkin pentueesta? On niin kivat suvut molemmissa, että mahdoton vastustaa!

magic, madness, heaven, sins
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
No lähtee lähtee! Sukupuolta vaan tulemaan. Nimiä en voi vielä antaa. :D Pitää eka kattoo pentueiden ajankohdat, koska haluan aakkoset tietyssä järjestyksessä. Focuksen ja Reflexin pentue oiskin ihan pian, kunhan Äffäkin palais taantumaltaan ja sais sen viimeisen kuuluisan ykkösensä.
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Mua on nyt bortsut innostanut ja kiinnostanut niin paljon, etten voi enää pidätellä itseäni. Serrano-pentue kiinnostaisi!
Tavalliseen tapaan pentu saisi piirretyt kuvat. Kisattaisiin monipuolisesti käyttöä ja käytäisiin pivikonäyttelyissä näytillä, jos menestyy niin useamminkin. Kodikseen saisi Dactyn, kisanäyttönä Tööt. Voisin uroksen ottaa kaikkien neitien (ja Töötin) keskelle C:
Pentue tulevaisuudessa vähän kiikun kaakun, joko tai riippuen sisarusten suunnitelmista ja ylipäätään mihin tää mun kasvatustoiminta tästä kehittyy.
Me Gusta Cuando Callas de Kemroes olisi kiva nimi, jos pennun saan :3
Tavalliseen tapaan pentu saisi piirretyt kuvat. Kisattaisiin monipuolisesti käyttöä ja käytäisiin pivikonäyttelyissä näytillä, jos menestyy niin useamminkin. Kodikseen saisi Dactyn, kisanäyttönä Tööt. Voisin uroksen ottaa kaikkien neitien (ja Töötin) keskelle C:
Pentue tulevaisuudessa vähän kiikun kaakun, joko tai riippuen sisarusten suunnitelmista ja ylipäätään mihin tää mun kasvatustoiminta tästä kehittyy.
Me Gusta Cuando Callas de Kemroes olisi kiva nimi, jos pennun saan :3
- seita
- Toistolla tehoa
mulle yks focusreflex!
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))