Copeliin groenendaeleja (nimiä ja kuvia valitsemaan)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Copeliin cockerspanieleita (nimet) ja groenendaeleja

Viesti Kirjoittaja Noina »

Jojon sivut. Mihinköhän luokkaan kannattaisi laittaa, NUO vai AVO?
Mima, mulla on antaa tämän tai tämän junnunarttujen kuvat.
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

^Nams toi ykkösnarttu on upeen värinen Kiitoksia, lisäilen nuo tuonne sivuille samalla kun korjailen sukutaulua

/Miirallakin ihuna kaunokainen, mutta tuo väri noissa Noinan kuvissa vei voiton. (:
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miira »

Noina, Jojopas on todella kaunis neitokainen. Itse varmaan lähtisin nuortenluokasta kokeilemaan. Voihan sitä sitten käydä avoimessakin kokeilemassa jos siltä tuntuu sitten myöhemmin :-)

Mima, Näytän nyt vielä näitäkin nartun kuvia, vaikka huomasin, että ovat vähän sivusta otetut. Tuo narttu noissa Noinan näyttämissä kuvissa on kyllä tosi nätin värinen ja pääkin on tosi kaunis merkkeineen. Laitan nämä omat kuvani nyt kuitenkin tähän, kun kerran tuossa aiemmassa viestissä lupasin. x x x.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Miira
Viesti:

Re: Copeliin groenendaeleja (yksi pentu vapaana)

Nilesin sivut tässä. Pennut ovat nyt sitten syntyneet, olkaahan yhteyksissä jos jotain tulee, mutta muuten oikein hyviä jatkoja kaikille pienoisille.

Onko Chessie edelleen kiinostunut gronttulapsesta? L-pennut voisivat nimittäin syntyä tässä ihan lähiviikkoina. Jos joku on vielä kiinnostunut pennusta, ilmoittautukoon rohkeasti, muussa tapauksessa tämä pentue voi kyllä syntyä kahdenkin pennun voimin.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
KuroNeko
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Onko sulla kasvattajana jotain lajeja, missä toivoisit että gronttujen kanssa kisattaisiin? Pk-lajeista esimerkiks joku tietty?
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
poisonsky
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja poisonsky »

Juu, olen edelleen kiinnostunut gronttupennusta! (:
  • alchemy
Miira
Viesti:

KuroNeko, ei nyt erityisemmin. Tärkein vaatimus on ollut ennemmin se, että koti on mahdollisimman pysyvä ja sen verran aktiivinen, että joskus näkee kisakentilläkin. Tämän pentueen emähän on kilpaillut menestyksekkäästi pk-viestissä, mutta myös haussa ja suojelussa. Isä sitten taas enemmän haun puolella. Että näistä saisi varmasti erittäin monipuolisia ja avoimia kavereita. Olisitko pennusta kenties kiinnostunut?

Chessie, hienoa. Yritän saada nimiä aikaiseksi tässä joku kaunis päivä.
Hide
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Hide »

Voihan gronttu! Tekisi aika paljon mieli ottaa tästä pentu, mutta saas nyt nähdä annatko ja riittääkö mulla aika & innostus.
Kuva
virtuaalihommat on mun osaltani ohi, pm:llä voi pyydellä kasvattejaan takaisin ! so sorry about this.
KuroNeko
Sumopainija

Kyllä voisin ollakin kiinnostunut! Olen jo kauan ajatellut, että virtuaalinen gronttu olisi kiva lisä laumaani ja nyt vois olla sopiva väli tunkea sinne semmoinen. :D
Tällainen pentu mahtuisi sopivasti tänne hiukan sekalaiseen sakkiini. Noista voisin kisanäyttönä heittää vaikkapa Bravon, jonka kanssa on kokeiltu monia eri lajeja (mutta joka ei ole valmis vielä missään), sekä toisesta kennelistäni vähän valmiimman Socran. Ja äläkä sitten hämäänny siitä, että nuo eurasierit ovat kaikki vielä aika alkutekijöissään, sillä mulla ei ole niiden kanssa mikään kiire.
Sitten asiaan. Pentu saisi luotani pysyvän kodin ja kisaamaan se pääsisi suhteellisen aktiivisesti (tosin ajoittain voi olla vähän hiljaisempaa, jos IRLissä on kiireitä tms.) ainakin pk-lajeissa (en tosin vielä tiedä missä niistä), agilityssa, tokossa sekä noiden lisäksi vielä jossain muussakin lajissa riippuen täysin siitä, mistä innostun. Paimennus esimerkiksi saattaisi tulla kuulumaan pennun lajeihin. Näyttelyt tietysti myös, kuvista riippuen. Jalostuskäytöstä en nyt osaa sanoa vielä mitään, mutta oikeus lähtee siis kuitenkin mukaan? Kun minä en mikään rodun kasvattaja ole niin mun ei välttämättä tarvitse käyttää jalostukseen, jos vaikka Chessiekin haluaa käyttää ja sun pennulle tulee kuitenkin jälkeläisiä. :)
Oliskos vielä jotain? Kysy jos heräs jotain kysyttävää, mutta mulla ei nyt ainakaan tule mieleen enempää tarinoitavaa. :)

Miira
Viesti:

Hide, tämän pentueen varaukset ovat nyt täynnä, mutta Copeliin on varmaan loppukesästä tulossa toinen gronttupentue, näillä näkymin yhdistelmästä Banny ja Kodi. Myös tervuja voi olla tulossa, mutta tästä pentueesta vain isä (Nero) on aika varma. Katsotaan nyt, miten kesä koirien kanssa starttaa.

KuroNeko, kyllä teillekin pentu lähtee. Jalostusoikeus tosiaan lähtee mukaan, mutta jos päätät joskus hänellä jälkeläisiä teettää tai tarjota jalostukseen, kannattaa seurata, minkälaisia pentupoppoita näille kahdelle muulle pennulle tosiaan tulee. Maksimi pentumäärä on kuitenkin varmasti se kolme. Minkäs sukupuolen edustaja hän olisi? Tarvitsetko kuvat mukaan? Yritän tämän viikon aikana laittaa nuo ottamani kuvat vihdoinkin julkiseen kansioon (kun sellaisen nyt vihdoin sain tehtyä).

HUOMIO GRONTTUVARAAJAT, näyttää siltä, että pentueen isä vaihtuu viime hetkellä. Sukutauluja pyöriteltyäni voisi olla erittäin mahdollista, että isä on sittenkin erittäin rakas ja upeasti menestynyt uros BH vFIN KVA VK3 HK1 TK3 RH-E RH-T B RH-F A vVKM-11 vKREW-10 Jailbreak Ability Entrance eli Rico, jota olen oikeastaan aika pitkään haaveillut käyttäväni joskus jalostukseen. Yritän urokselle kirjoittaa vielä luonteen ja sitten odottelen tietenkin, jos saisin Mimmulta myöntävän vastauksen jalostuskäyttöä koskien. Olisin kyllä halunnut käyttää Kalmaa, mutta tulin siihen tulokseen, että jos käytän Kalmaa (jonka emä on Copel Elijah), en viitsi käyttää Bannya (Copel Erica) myöhemmin jalostukseen.

Eli taas tähän tuli tämmöinen viivytys, mutta hyväähän kannattaa aina odottaa. Oletteko mitä mieltä isä vaihdoksesta? Pettymykset saa ilmaista, jos sellaista on liikkeellä :-)
poisonsky
Epätoivoinen katse

Re: Copeliin groenendaeleja (isävaihdos, mielipiteitä?)

Jos päätät isän vaihtaa, niin mulle ainakin sopii (:
  • alchemy
KuroNeko
Sumopainija

Narttu voisi lähteä meille, ja kuvia mulla ei kyllä ole, joten mielelläni ottaisin, jos sulta kerran löytyy. Eikä tuo isänvaihdos haittaa, Ricokin on oikein hyvännäköinen ja hienosti menestynyt uros! :)

Miira
Viesti:

Ricon vahvistan siis isäksi tälle pentueelle.

Lisäilen muuten nimiä ensimmäiseen viestiin piakkoin ja kuvia saa katsella täältä. Mitenkäs syntymäpäivä? Kävisikös jo 26.6.2012? Niin ja sivuja saa tietenkin ruveta tekemään ja ilmoittelemaan, kun osoite niille on varmistunut.
poisonsky
Epätoivoinen katse

Re: Copeliin groenendaeleja (nimiä ja kuvia valitsemaan)

Syntymäpäivä sopii hyvin! Sivut olenkin jo tälle herralle tehnyt, enää nimi ja kutsumanimi uupuu. Nimeksi voisin ottaapi tuon Copel Louvelin. Niin ja kuvat tällä pojulle jo löytyykin. Sivut ilmoittelen pienen hienosäädön jälkeen (:

edit. Lucan sivut. Kelpaako kuvat & osaistiko sanoa mihin luokkaan menisi näyttelyissä? (:
  • alchemy
KuroNeko
Sumopainija

Re: Copeliin groenendaeleja (nimiä ja kuvia valitsemaan)

Mulle Copel Leysa ja syntymäpäivä sopii hyvin. :) Kattelin noita kuvia ja jotenkin tykästyin tähän narttuun. Voisinko saada tuon kuvat pennulle?

Vastaa Viestiin