Mitää, Rauer linkeissä, laittelen kyllä ehottomasti Rayvorin meidänkin linkkilistalle jahka saan sen valmiiksi! :)
Voisin sanoa kennelistä pari sanaa, oon muutaman kerran aiemmin vieraillut sivuilla ja ihan mukavalta ne on aina vaikuttanu. Tää uus ulkoasu on kyllä ihan mahtava kuvineen väreineen kaikkineen! En tosiaan tajunnut aluksi, että on valmisulkoasu, mukavasti kuitenkin saatu muokattua omannäköiseksi ja persoonalliseksi. Yksinkertaisuudesta ehottomasti plussaa, tällä(kin) kertaa vähemmän on enemmän. Lueskelin noita tekstejä, ja vaikuttais siltä että meillä on erittäinkin samanlaiset kasvatusperiaatteet ja muutenkin hyvin samankaltaisia ajatuksia molossikoirista. :) Sivut on muutenkin tosi siistit, koirien sivut on kivan simppelit ja selkeät. Tosi kauniita koiria (varsinkin Sasa, hehheh), ihan varmana vierailen monen monta kertaa uudestaan Rayvorissa!
Rayvor - muuttuu!
-
elena
- Syvällistä
- Viesti:
-
Spunky
- Kanada
- Viesti:
Re: Rayvor - muuttuu!
Voi ei, kiitoksia kauniista sanoista! :) Olen saanut tosiaan Rayvorin jo ihan hyvälle mallille, mutta vielä täytyy hieman joitain pikku juttuja hienosäätää. Ja Rauer päätyi ehdottomasti meidän linkkilistallemme, olen jo kauan ihastellut teidän upeita dogo argentinojanne! Todella mukavaa, että täältä löytyy harrastajia näille molossityyppisille koirille!
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Oi näitä sivuja katsellessa tekee mieli muokata omaakin kenneliään siistimmäksi. Tosi hienosti tehdyt. Vau. Rakastan.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Spunky
- Kanada
- Viesti:
No voe nyt sentään! Kiitoksia paljon! :) Mie oon yrittänyt väsätä Rayvorista sellaista mahdollisimman yksinkertaista ja selkeää, niin että todella mukava kuulla et miellyttää muitakin.
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas