Maailmanlaajuinen kennelliitto
-
Joana
- Floodari
Re: Kokomaailman laajuinen(international) virtuaaliliitto
Aika monissa asioissa voisi myös tämä kielimuuri tulla vastaan... mulle henkilökohtaisesti on tarpeeksi haastetta kisailla Suomessa, en haluaisi tästä jutusta liian vakavaa tai vaikeaa, eli luultavasti tämä tappaisi ainakin oman innostukseni.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Kristel
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Kokomaailman laajuinen(international) virtuaaliliitto
Minä en näe tässä projektissa mitään ideaa. Jos tämmöinen koko maailman laajuinen virtuaaliliitto onnistuisi täydellisesti, en ihmettelisi enää ikinä mitään.Enkä minä ainakaan rupeaisi koiriani ilmoittelemaan amerikkalaisille sivuille josta en saa selvää hölkäsenpöläystä, vaan sen takia, että koirasta tulisi kansainvälinen valio. Jos Amerikassa mennään arpomis systeemillä ja Suomessa tällä tavalla, miten niiden välille saataisiin sellainen välimuoto? Ja mitä tämä koko liitto loppujen lopuksi hyödyttää? Ja miten virtuaaliharrastus "virallistettaisiin"? Ja miten koko maailman virtuaali kissat, koirat, hevoset ja muut elukat saataisiin ahdattua saman liiton sisään?
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Re: Maailmanlaajuinen kennelliitto
Muuten ihan jees ajatus, mutta toteutus on aika vaikea. Se sitoo älyttömästi tyyppejä, joilla on intoa ja kielitaitoa. En oikein usko onko koko juttu edes mahdollinen.
(en ole lukenut aiempia viestejä, jos toistoa, niin sorry.)
(en ole lukenut aiempia viestejä, jos toistoa, niin sorry.)
-
Mona
- Kriisissä
- Viesti:
^ Kannattaisi lukea, kenellekään aihetta seuraavalla ei ole mitään iloa viestissäsi, jossa sanotaan yhdessä lauseessa samat asia,t joista muut ovat kirjoittaneet enemmänkin ;>.
Onko aihe aloittajan vai jonkun moden toimesta taas "ei-menossa lukkoon"?
Onko aihe aloittajan vai jonkun moden toimesta taas "ei-menossa lukkoon"?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
Kristel
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Aihe on aloittajan, jos oikein ymmärsin mitä tarkoitat.
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
- Eliot.
- Le-ppä-ker-ttu
Jos nyt joku mode vois tän lukita tai poistaa???
Miks ihmeessä piti //LUKKOON poistaa?
Miks ihmeessä piti //LUKKOON poistaa?
-
Rotta
- Todellisuuden Avokämmen
Re: //LUKKOON
No voi helvetti siksi että ei oo tapana poistaa tai lukottaa keskusteluja vaan siksi että aloittajaa ei huvitakaan että asiasta enää keskustellaan kun keskustelu ei edennytkään hänen haluamallaan tavalla.
Jos joku mode jo kerran muokkaa otsikon takaisin niin ethän sä nyt mene rämppäämään sitä ikuisesti aina uudelleen.
Me osataan kyllä lukita/poistaa ketjut ihan omin nokkinemme ilman neuvontaa, ja niin myös varmasti teemme jos niikseen tulee.
Jos joku mode jo kerran muokkaa otsikon takaisin niin ethän sä nyt mene rämppäämään sitä ikuisesti aina uudelleen.
Me osataan kyllä lukita/poistaa ketjut ihan omin nokkinemme ilman neuvontaa, ja niin myös varmasti teemme jos niikseen tulee.
-
whisperer
- Nakkisotilas
Minusta tämä kuulostaa ihan hienolta ajatukselta, mutta toteutus olisi melko vaikeaa, ainakin tällä hekellä. Ehkä joskus tulevaisuudessa, kun kansainvälinen virtuaaliharrastus on edennyt pidemmälle, voisi tämä toimiakin. Minusta se tarjoaisi vaihtoehtoja tähän harrastukseen, ja samalla helpottaisi kansainvälisestä kisaamisesta kiinnostuneita, kun olisi yksi järjestö, jonka kautta voisi tutustumisen aloittaa.
Rotan kysymykseen voisin vastailla, että mielestäni tällaisessa järjestössä olisi hieman sama ajatus kuin missä tahansa lajiliitossa: tuoda hieman yhteinäisyyttä ja helpottaa esimerkiksi niiden kisojen löytymistä. Ja minä ainakin olen sellainen utopisti, että olisi hienoa saada oikeasti ruotsalainen VNL, jonka alaisissa kisoissa pitäisi kisata saadakseen sen SWE MVA-arvonimen.
Mutta tiedän, että toteutus olisi hyvin, hyvin hankalaa ja riitoja aiheuttavaa. Siksi tämä järjestö ei ehkä ole vielä ajankohtainen.
Rotan kysymykseen voisin vastailla, että mielestäni tällaisessa järjestössä olisi hieman sama ajatus kuin missä tahansa lajiliitossa: tuoda hieman yhteinäisyyttä ja helpottaa esimerkiksi niiden kisojen löytymistä. Ja minä ainakin olen sellainen utopisti, että olisi hienoa saada oikeasti ruotsalainen VNL, jonka alaisissa kisoissa pitäisi kisata saadakseen sen SWE MVA-arvonimen.
Mutta tiedän, että toteutus olisi hyvin, hyvin hankalaa ja riitoja aiheuttavaa. Siksi tämä järjestö ei ehkä ole vielä ajankohtainen.
- Eliot.
- Le-ppä-ker-ttu
Re: //LUKKOON
Voisi sitä kauniimminkin puhua... Olet, kuin virtuaalikenneleitä vihaava kennelin pitäjä joka vastaa pyyntöön.Rotta kirjoitti:No voi helvetti...
Teki kettu huonon valinnan toista pitäjää vFCI:lle valitessa... Käytös = :( Muuten olet hyvä ollut.
-
Rotta
- Todellisuuden Avokämmen
No ja säkin voisit esimerkiksi lukea ne palstan säännöt niin mun ei tarvis tätä samaa asiaa käydä kertomassa tasaisin väliajoin kaiken maailman topiceissa.
Millä perusteella Kettu teki huonoa työtä vFCI:lle toista ylläpitäjää valitessa? Olenko mielestäsi hoitanut hommani huonosti? Multa kuluu viikossa monta työtuntia vFCI:n ylläpitoon mm. päivitellessäni sitä, käydessäni läpi maileja ja hyväksyessäni ja tarkastaessani rekisteröintejä. Onko se sinusta huonoa työtä?
Jännää että näiden kahden vuoden työ minkä ajan olen vFCI:tä Ketun kanssa ylläpitänyt, onkin ollut turhaa siksi että sanoin foorumilla "helvetti". Oon sit varmaan tosi huono ylläpitäjä myös Turrilalle.
Millä perusteella Kettu teki huonoa työtä vFCI:lle toista ylläpitäjää valitessa? Olenko mielestäsi hoitanut hommani huonosti? Multa kuluu viikossa monta työtuntia vFCI:n ylläpitoon mm. päivitellessäni sitä, käydessäni läpi maileja ja hyväksyessäni ja tarkastaessani rekisteröintejä. Onko se sinusta huonoa työtä?
Jännää että näiden kahden vuoden työ minkä ajan olen vFCI:tä Ketun kanssa ylläpitänyt, onkin ollut turhaa siksi että sanoin foorumilla "helvetti". Oon sit varmaan tosi huono ylläpitäjä myös Turrilalle.
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
^ Joo, oot. Kuka tahansa olis sua parempi. :<
No ei vaineskaan. Musta oot hoitanut hommasi vähintään 110-prosenttisesti.
Mua kiinnostaisi tietää, miksi lähdit kyselemään tätä ensin sysisuomalaiselta foorumilta. Hakeaksesi muiden hyväksyntää ja tukea? Ihan ymmärrettävää sinänsä, mutta eihän joku suomalainen poppoo voi tyhjästä vetäistä maailmanlaajuista systeemiä, ellei tosiaan ruveta kyselemään muunmaalaisilta harrastajilta, mitä mieltä he ovat asiasta. Itse olisin ehkä lähtenyt urkkimaan vaikka jenkeiltä, mitä he ajattelevat, ennen kuin olisin alkanut sen perustamista suunnitella täällä.
No ei vaineskaan. Musta oot hoitanut hommasi vähintään 110-prosenttisesti.
Mua kiinnostaisi tietää, miksi lähdit kyselemään tätä ensin sysisuomalaiselta foorumilta. Hakeaksesi muiden hyväksyntää ja tukea? Ihan ymmärrettävää sinänsä, mutta eihän joku suomalainen poppoo voi tyhjästä vetäistä maailmanlaajuista systeemiä, ellei tosiaan ruveta kyselemään muunmaalaisilta harrastajilta, mitä mieltä he ovat asiasta. Itse olisin ehkä lähtenyt urkkimaan vaikka jenkeiltä, mitä he ajattelevat, ennen kuin olisin alkanut sen perustamista suunnitella täällä.

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
Minnea
- Kanada
Oon vähän mielenkiinnolla katsellut tätä keskustelua. x)
Mutta jos tällainen olisi nyt ihan välttämätöntä tehdä, niin olisiko siinä ideaa, että vFCI:lle tehtäisiin englanninkielinen versio, ja sitten alettaisiin esitellä sitä "ulkomailla" sen sijaan, että perustettaisiin kokonaan uusi liitto?
Mutta jos tällainen olisi nyt ihan välttämätöntä tehdä, niin olisiko siinä ideaa, että vFCI:lle tehtäisiin englanninkielinen versio, ja sitten alettaisiin esitellä sitä "ulkomailla" sen sijaan, että perustettaisiin kokonaan uusi liitto?
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
noel
- Lassien tassuhiki
^Minnean idea on kyllä ihan hyvä. Ei kannata tällaisesta suuresta hommasta aloittaa, vaan voidaan pienillä teoilla ryhtyä vähän levittämään tätä ideaa. Lähtien juuri VFCI :n toisen englanninkielisen version tekemisestä tms. Kyllä lähdetään haukkaamaan liian isoa palaa, ja ehkä väärästä maasta. Amerikassa tapahtuu mitä luultavimmin eniten tätä virtuaalihommaa, ja ehkä vähän laajemmin kuin Suomessa, joten jos tällaista suunnitellaan Suomessa, voipi olla että sitä ollaan jo tekemässä Amerikassa.
En kyllä kannattaisi tätä idea... Komppaan muiden kommentteja.
En kyllä kannattaisi tätä idea... Komppaan muiden kommentteja.
-
Natali
- Kriisissä
Hetkinen.. Eikös ensin kannattaisi päättää että aiotaanko ideaa ruveta toteuttamaan vai ei? Osa purukasta haluaa ja osa ei, mikä estäisi sen ettei tästä tulisi mitään kahtijakoa virtuaali koirailijoiden kesken? Muutenkin vähän epäilyttää se että saataisiinko homma oikeasti toimimaan. Mutta kyllä niiltä jenkeiltä ehtii mielipidettä myöhemminkin kysyä pohditaan ensin tätä ihan näin suomalaisten kesken ja kun ollaan saatu paikattua suunnitelman aukko kohtia niin sitten voitte halutessanne käydä jenkeille ideoitanne esittelemässä. Selvyyden vuoksi vielä painotan että itse en aio sählätä englanniksi mitään ilmoittautumisia.
-
Minnea
- Kanada
Itse asiassa näillä näkymin Suomessa on kaikista eniten ei-automaattisia pelejä pelaavia virtuaalikoiraharrastajia. Ongelmana tässä on enemmänkin se, että niitä ulkomaalaisia virt. koirailijoita on vähän. Hevospuoli on siellä huomattavasti suuremmassa asemassa, ja ulkomaisia virtuaalitalleja on todella helppo löytää.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä