Hukkaharjan saksanpaimenia, SYNTYNEET!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Munkin täytyy tulla ilmoittamaan, että olisin seuraavasta ottamassa ehdottomasti pentua. Tällä hetkellä on paikat kyllä aivan liian täynnä :D
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Joo mullakin sitte seuraava pentu kiinnostais tositosi paljon ku nyt on paikat aika täynnä 8D
Everything is not what it seems.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Ohho, onpa sakemannit nyt suosiossa :D
Ciel: Kirjainta/teemaa en ole vielä ehtinyt varmasti päättää. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että jos kirjain niin luultavasti jokin vokaali, viimeiset viisi pentuetta kun ovat olleet konsonantilla.
donga: Oi kyllä, pakkohan mun on sua kiusata aina välillä
Mutta joo, ihan vakavasti puhuen. Ihan ekaksi, mä olen tyytyväinen Ritin tuloksiin tällä hetkellä, ja vielä enemmän siihen että tiedän neidin olevan hyvässä paikassa. Eli sulle lähtee ehdottomasti pentu ja sijoitusnarttu^^
Kuvista sen verran että katsellaan. Luultavasti multa kyllä jonkinlaiset kuvat löytyy. Tämä siis Jerrylle kanssa, huomasin vasta nyt, etten ollutkaan vastannut tuohon sun kuvakysymykseen.
Nath: Sulle varaan myös mielelläni pennun. Olisitko kumpaa ottamassa, urosta vai narttua?
Tuosta Jabinasta, ei haittaa. Mun koirista Willellä ja Yaskolla on sieltä kuvat, ei muilla. Eli käytä toki aivan vapaasti :D
hayano, Mariza, Kirsi ja Grizz: Hienoa, että seuraavallekin pentueelle löytyisi kiinnostusta. Vanhempia olen toki jo miettinyt, ja ajankohta tulee olemaan ensi kevät. Silloin siis lisää Hukkaharjalaisia luvassa^^
Lopuksi täytyy sanoa, Shagan ja evy-, että laitoitte mut kyllä vaikean paikan eteen. Henkilöt joille pennun lupasin tunnen hieman paremmin, joten minulla on käsitys siitä, millaisen kodin pennut tulevat saamaan. Ottaisin kuitenkin mielelläni tähän pentueeseen urosvarauksia, mutta toisaalta en haluaisi pentueesta kauhean isoa. Eli mun täytyy miettiä asiaa.
Jos vain mahdollista haluaisin Shagan nähdä saksanpaimenkoirasi, ihan vain mielenkiinnosta. Ja evy-, voithan toki käyttää hevostakin kisanäyttönä?
Ciel: Kirjainta/teemaa en ole vielä ehtinyt varmasti päättää. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että jos kirjain niin luultavasti jokin vokaali, viimeiset viisi pentuetta kun ovat olleet konsonantilla.
donga: Oi kyllä, pakkohan mun on sua kiusata aina välillä

Kuvista sen verran että katsellaan. Luultavasti multa kyllä jonkinlaiset kuvat löytyy. Tämä siis Jerrylle kanssa, huomasin vasta nyt, etten ollutkaan vastannut tuohon sun kuvakysymykseen.
Nath: Sulle varaan myös mielelläni pennun. Olisitko kumpaa ottamassa, urosta vai narttua?
Tuosta Jabinasta, ei haittaa. Mun koirista Willellä ja Yaskolla on sieltä kuvat, ei muilla. Eli käytä toki aivan vapaasti :D
hayano, Mariza, Kirsi ja Grizz: Hienoa, että seuraavallekin pentueelle löytyisi kiinnostusta. Vanhempia olen toki jo miettinyt, ja ajankohta tulee olemaan ensi kevät. Silloin siis lisää Hukkaharjalaisia luvassa^^
Lopuksi täytyy sanoa, Shagan ja evy-, että laitoitte mut kyllä vaikean paikan eteen. Henkilöt joille pennun lupasin tunnen hieman paremmin, joten minulla on käsitys siitä, millaisen kodin pennut tulevat saamaan. Ottaisin kuitenkin mielelläni tähän pentueeseen urosvarauksia, mutta toisaalta en haluaisi pentueesta kauhean isoa. Eli mun täytyy miettiä asiaa.
Jos vain mahdollista haluaisin Shagan nähdä saksanpaimenkoirasi, ihan vain mielenkiinnosta. Ja evy-, voithan toki käyttää hevostakin kisanäyttönä?
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
- Kanada
Juu, toki. Tässähän tämä. Ei ole oma poni, mutta muistaakseni yksitoista ensimmäistä ovat minun kisaamiani.
- Shagan
- Toistolla tehoa
Joo, eli tässä tämän sakemannin osoite -> http://www.freewebs.com/memoras/koira-miksu.htm
Kuvat saattaa vaihtua, kun sain luvat niihin uusiin, mutta tämä ei vielä varmaa. :)
Kuvat saattaa vaihtua, kun sain luvat niihin uusiin, mutta tämä ei vielä varmaa. :)
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
- Höpsö veitikka
Kun pentue näyttää muuten olevan niin narttuvoittoinen, niin joskohan mulle se uros lähtisi : D Voisinkin kysäistä sinun mielipidettäsi kuvien suhteen, eli suosittelisitko tämän vai tämän koiran kuvia? Ensimmäisellä on kyllä melkoisen vaalea silmien pigmentti ja suht. vahva kuono-osa, toisellakin on tuo kuono-osa melko massiivinen. En vain osaa päättääAnna_ kirjoitti:Nath: Sulle varaan myös mielelläni pennun. Olisitko kumpaa ottamassa, urosta vai narttua?

-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Ok, poika siis^^. Tuo eka uros miellytti enemmän mun silmää. Mutta ihanasti käyttölinjaisia molemmat 
Aikani mietittyäni tulin siihen tulokseen, että pitäisin kuitenkin tämän pentueen mieluummin vähän pienempänä, joten valitettavasti Nath on viimeinen jolle lupaan pennun.

Aikani mietittyäni tulin siihen tulokseen, että pitäisin kuitenkin tämän pentueen mieluummin vähän pienempänä, joten valitettavasti Nath on viimeinen jolle lupaan pennun.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Sen verran uutta infoa, että pentue astutetaan 05.12. ja syntyy 19.12. Kirjain tulee olemaan joko I tai O, en ole vielä päässyt lopulliseen päätökseen kumpi. Mutta jos teillä on joku ehdoton suomenkielinen suosikkinimi, joka alkaa jommalla kummalla kirjaimella, niin omaa nimeä saa toki ehdottaa.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
- Vuohenruokaa
Mulle kelpaa tuo syntymäaika, ja hyvä, että saatiin vähän lisätietoa :>
hello, the end is near
hello, we're still standing here
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Mullekin kelpaa tosi hyvin :) Ehtisitkö sä jossain välissä näyttään joitan kuvia, jos siis löytyy? :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Hienoa^^
Jerry: Juu, mun täytyykin kaivella josko tuolta löytyisi sulle ja dongalle jonkun näköiset kuvat.
Jerry: Juu, mun täytyykin kaivella josko tuolta löytyisi sulle ja dongalle jonkun näköiset kuvat.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
- Vuohenruokaa
Niin, mahdoinko mäkään mainita, ettei mullakaan ole kuvia? Mutta siis tietysti kun Jerry ja donga ilmoittivat ennen ja jos sulta ei löydy, niin kyllä mä joltain kinuan yhdet kuvat :D
hello, the end is near
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
^Mun täytyy tosiaan penkoa. Kuvia mulla on kyllä vaikka kuinka monesta koirasta, mutta en sitten laadusta tiedä. Voin laittaa yksärillä jonkinlaista vaihtoehtoa kunhan saan päätöseen tuon inventaarion.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
- Alkupalat
Mä voisin olla kiinnostunut yhdestä uroksesta, kun tässä pikkuhiljaa on taas veri vetänyt näihin hommiin takaisin. Ajattelin yhtä tai kahta koiraa pidellä ja niillä kisailla, varsinkin kun olisi urokselle kuvat valmiina.
Tosin mä olen todistetusti tyhmä, laiska ja saamaton, joten saat ihan itte päättää. Ja koska olin niin myöhässä niin kattotaan jos sitten ens pentueesta, tai sit mää keksin jotain ihan ite. Eli siis turha postaus, mutta piti nyt kuitenkin. 

-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Kyllähän mä sulle myyn enemmän kuin mielelläni pennun. Törmätäänpäs mesessä jossakin vaiheessa niin voidaan keskustella tarkemmin, haluatko juuri tästä pentueesta vaiko seuraavasta^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008