Hurryseems

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Nath
Höpsö veitikka

Re: Hurryseems

Viesti Kirjoittaja Nath »

_zankku_ kirjoitti:Miten niin tekstit ovat lapsellisia, äidinkieleni on ysi?
Vähän kyllä menee ohi aiheen, vaikka huomasitkin lukeneesi väärin, mutta ei se äidinkielen numero vaikuta yhtään tekstin ilmiasuun. Se on vain opettajan antama numero, arvio siitä, millainen rakenne teksteilläsi on, miten kirjoitat jne., mutta ihan hyvin vaikka kympin oppilaalla tekstit voivat olla lapsellisia. Yleensäkin minusta ei ole järkevää turvautua kouluarvosanoihin, ei äidinkielessä, kuvaamataidossa, englannin kielessä tai missään muussakaan, eivät ne kerro oikeastaan mitään muuta kuin koulumenestyksen. Hei minä osaan piirtää hyvin, mutta silti mulla oli kuvis viime jaksossa "vain 8" :roll:

Kiinnitä muuten huomiota tekstiesi kielioppiin:
1. Kasvattajalla on oikeus ottaa kasvattimme takaisin mikäli ostaja ei noudata kauppaehtoja.

2. Jos myyt kasvattimme, sinun on ilmoitettava siitä ensimmäisenä minulle.

3. Jos kasvatin kanssa ei käydä kilpailuissa säännöllisesti, saatan huomauttaa siitä.
Esimerkiksi tuossa on välillä meitä ja välillä minua. "Kasvattajalla on oikeus ottaa kasvattimme". Jos sinä olet kuitenkin yksin kasvattaja, miksi käytät samassa lauseessa myös monikkoa? Tässä vaiheessa voisin sanoa jotain vähän ilkeää kieliopista ja kouluarvosanoista, mutta taidanpa silti jättää sanomatta ;P

Minun ei nyt ole tarkoitus olla mitenkään ilkeä tai mitään, mutta kiinnitäppä huomiota sivujesi teksteihin ennen kuin alat kouluarvosanoista puhumaan ;)
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Nath kirjoitti:
_zankku_ kirjoitti:Miten niin tekstit ovat lapsellisia, äidinkieleni on ysi?
Vähän kyllä menee ohi aiheen, vaikka huomasitkin lukeneesi väärin, mutta ei se äidinkielen numero vaikuta yhtään tekstin ilmiasuun. Se on vain opettajan antama numero, arvio siitä, millainen rakenne teksteilläsi on, miten kirjoitat jne., mutta ihan hyvin vaikka kympin oppilaalla tekstit voivat olla lapsellisia. Yleensäkin minusta ei ole järkevää turvautua kouluarvosanoihin, ei äidinkielessä, kuvaamataidossa, englannin kielessä tai missään muussakaan, eivät ne kerro oikeastaan mitään muuta kuin koulumenestyksen. Hei minä osaan piirtää hyvin, mutta silti mulla oli kuvis viime jaksossa "vain 8" :roll:

Kiinnitä muuten huomiota tekstiesi kielioppiin:
1. Kasvattajalla on oikeus ottaa kasvattimme takaisin mikäli ostaja ei noudata kauppaehtoja.

2. Jos myyt kasvattimme, sinun on ilmoitettava siitä ensimmäisenä minulle.

3. Jos kasvatin kanssa ei käydä kilpailuissa säännöllisesti, saatan huomauttaa siitä.
Esimerkiksi tuossa on välillä meitä ja välillä minua. "Kasvattajalla on oikeus ottaa kasvattimme". Jos sinä olet kuitenkin yksin kasvattaja, miksi käytät samassa lauseessa myös monikkoa? Tässä vaiheessa voisin sanoa jotain vähän ilkeää kieliopista ja kouluarvosanoista, mutta taidanpa silti jättää sanomatta ;P

Minun ei nyt ole tarkoitus olla mitenkään ilkeä tai mitään, mutta kiinnitäppä huomiota sivujesi teksteihin ennen kuin alat kouluarvosanoista puhumaan ;)
No voi piip kun oli vähän kiire poistua eilen tietsikalta kun sisko odotti närkästyneenä koneensa vieressä että koska mä lähen ja koira on ihan just vääntämäisillään löysät siihen lattialle niin paljonpa siinä kerkiää ajatteleen mitä kirjottaa :roll:
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Voihan ne tekstit oikolukea ja korjailla, kun tulee takaisin koneelle?
Erika---

Toki, mutta en ole vielä päässyt siskon koneelle ;) alakerran koneella Freewebs tykkää aina tökkiä.
nalle
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nalle »

Ihan vaan ot:na, mutta onko sun nimimerkkis vaan tällä foorumilla _zankku_, mutta sitten muuten Zanja? Mietin vaan, kun tuolla Herlessin etusivun lopussa lukee että "Zanja & koirat", mutta tällä foorumillakin liikkuu joku Zanja? : D
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
Ciel
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Ciel »

^ Tämän foorumi Zanja & _zankku_ ovat sama henkilö.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Erika---

Totta, muttakun olen laittanut ylläpidolle viestiä nimimerkin Zanja poistamisesta muttakun ei ne näytä poistavan.
nalle
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nalle »

Ciel, tänks. Tuo selvensi. :3
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
Anri
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Anri »

puol ot/ Minnes kasvattini Deattan Abrakadabra on muuttanut? Olisi mukava jos minulle ilmoitettaisiin mahdollisista omistajanmuutoksista tms.
Erika---

Uudet sivut valmisutmassa Zankun yksityisiin ;) Annan linkin sinne jahka valmistuu.
Anri
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Anri »

Okei =)
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Pientä kommentia:

Ulkoasu ei ole ehkä mikään parhain. Mutta ihan kiva kumminkin.
Tekstiä löytyy kivasti, oikeinkirjoituksesta en ole varma. Itsellänikin tuppaa tulemaan pieniä virheitä asiassa. Mutta mitäpä tuosta. Jotkut kyllä voi olla aika pilkunviilaajia asiasta.
Koirat ovat söpöä ja ehkä ihan riittävästi, kun katsoo oikeasta kantista. Mutta tuloksia koirille kasvatuksessa tarvitaan.
Kasvatus tekstiä kivasti. Kasvatusrotu mitä ihanin : DD Kennelnimi kiva, mutta en ole varma sopiiko se kasvatusrodulle.
Toiminta linkki menee suoraa mätsärin sivuille. Sen voisi korjata.

Antaisin kennelille numeroksi 8+ taikka 9-
LOPETTANUT!!
Erika---

Lalina kirjoitti:Pientä kommentia:

Tekstiä löytyy kivasti, oikeinkirjoituksesta en ole varma. Itsellänikin tuppaa tulemaan pieniä virheitä asiassa. Mutta mitäpä tuosta. Jotkut kyllä voi olla aika pilkunviilaajia asiasta.
Koirat ovat söpöä ja ehkä ihan riittävästi, kun katsoo oikeasta kantista. Mutta tuloksia koirille kasvatuksessa tarvitaan.
Kasvatus tekstiä kivasti. Kasvatusrotu mitä ihanin : DD Kennelnimi kiva, mutta en ole varma sopiiko se kasvatusrodulle.

Kiitos kommenteista, selvennän hiukan.

- Valmisulkasta on tullut jo ihan liikaa vähintäänkin puolinegatiivista kommentia, edelleenTuokin varsinainen ulkka on työn alla.

- Kai ne nyt pilkkua viilaa, kun itse menin toitottamaan äikkäni olevan ysi :mrgreen:

- Tuloksia nyt ei oikein vielä voi olla kun kenneli on ollut pystyssä ehkä viikon. :roll:

- En ala nyt kuitenkaan tuota nimeä vaihtamaan vaikka moni on asiasta huomautellut.

- Linkin kuuluukin mennä, kosa tällä hetkellä ei ole muuta toimintaa. Tosin teen jatkossa ihan tekstisivun toiminta-aiheesta.
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

_zankku_ kirjoitti:
Lalina kirjoitti:Pientä kommentia:

Kiitos kommenteista, selvennän hiukan.

- Valmisulkasta on tullut jo ihan liikaa vähintäänkin puolinegatiivista kommentia, edelleenTuokin varsinainen ulkka on työn alla.
- Kai ne nyt pilkkua viilaa, kun itse menin toitottamaan äikkäni olevan ysi :mrgreen:
- Tuloksia nyt ei oikein vielä voi olla kun kenneli on ollut pystyssä ehkä viikon. :roll:
- En ala nyt kuitenkaan tuota nimeä vaihtamaan vaikka moni on asiasta huomautellut.
- Linkin kuuluukin mennä, kosa tällä hetkellä ei ole muuta toimintaa. Tosin teen jatkossa ihan tekstisivun toiminta-aiheesta.
Ai, en huomannutkaan kennelisi olevan tuore. Luulisi vanhemmaksi : D Kohteliaisuus : D
On tuo nimi ihan hyvä. Tuskin siitä nyt haittaakaa oisi, vaikka monet huomauttavat siitä. Ulkaa tosin vielä kehottaisin vaihtamaan. Ihan hyvä kennel. Onnea.
LOPETTANUT!!
Erika---

Kiitoksia : D Uusi ulkka on juuri koodattu ja pitää enää lisätä se sinne. Harmi kun tämä meidän alakerran kone ei käsittele CSS-tiedostoja oikein niin pitää odottaa että pääsen siskon koneelle. En pääse kuitenkaan pariin päivään kun en voi tartuttaa siskoa.
Vastaa Viestiin