VIKKE

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Niia
Le-ppä-ker-ttu

Re: VIKKE

Viesti Kirjoittaja Niia »

Arpomisjutut jää tuonne, ei huolta! Uusina polvinivelten kuvaus ja juuri äsken valmistunut silmätutkimus. ;) Keksikää nyt jotain uusia arpomis-juttuja, jotka haluaisitte VIKKE:en, vielä voin jonkun uuden kehitellä.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

toihan on tosi kätsä sivu. Tosin en ehkä kyllä itse tekisi 5 pennun pentuetta kun tossa arvoin huvikseni. Aika jännästi tehty, minusta hyödyllinen tosin tämä on eka kerta kun olen yrittänyt tai ylipäätään kuullut VIKKEstä mutta hyvältähän tuo vaikuttaa
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Miksikäs muuten ne kurssit sun muut lähtivät tuolta aivan kokonaan? :s Muuten, uusi ulkoasu on hieno ja mukavan yksinkertainen! Tykkään kyllä todella paljon. En varmaan itse tule VIKKEä oikein käyttämään, mutta toivon silti pitkää jatkoa!
Niia
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Niia »

Aloitusviestin lukeminen kannattaa aina. ^^
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Kiva niia, etkös ollut joskus ihan kennelin pitäjänäkin joskus. Vikke on vierailemisen arvoinen paikka, kaikki todella nopeaa ja helppoa. Itse en jaksaisi laittaa s-postiin viestiä ja kysyä mitkä mun koiran lonkat oikein on : D
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Coma
Ammattimouhoaja

Viesti Kirjoittaja Coma »

Jeei, uusia palveluita. Mä varmaan tulen käyttämään tota useamman kerran, helppoa kun on. Ite en kyllä jaksaisi alkaa tekemään 7 pennun pentuetta : DD.
Nadja
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Nadja »

Miksi osoite tonne Vikkeen ei toimi :( oisin just kipeesti tarvinnut sitä... Onko se muuttanut tai lopettanut?
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

^
VIKKE on ollut tauolla nyt jonkin aikaa enkä ole huomannut minkäänlaista innostuksen palaamista. Siispä aion toimia seuraavalla tavalla. Poistan kaiken kurssitoiminnan ja muun päivittämistä vaativan ja jätän jäljelle kaikki 'automaattiset' palvelut, kuten terveystulosten arpojat sun muut, jotka toimivat vallan mainiosti vaikka VIKKE itse olisikin päivittämätön. Lisäksi teen vihdoin ne lupailemani loput terveystulosten arpomiskoneet, kuten silmien ja polvien kuvauksen. VIKKE siis jää toimintaan, mutta päivittämättömänä.
you know what i like about people?
their dogs
Vastaa Viestiin