Ranskalaisia harvinaisuuksia Blepicasiin/bassetpoika vapaana
-
- Höpsö veitikka
Re: Ranskalaisia harvinaisuuksia Blepicasiin
Éclipse Lunaire "Luna". Sivut yritän tehdä huomenna.
edit // Sivut. Vähän vaiheessa, kun kauheessa kiireessä jouduin tekemään, että saadaan Helluvan näyttelyyn mukaan. Onko vanhemmat terveystarkastettu (jos on niin millä tuloksilla?) ja missä maassa Blepicas kennel toimii?
edit // Sivut. Vähän vaiheessa, kun kauheessa kiireessä jouduin tekemään, että saadaan Helluvan näyttelyyn mukaan. Onko vanhemmat terveystarkastettu (jos on niin millä tuloksilla?) ja missä maassa Blepicas kennel toimii?
-
- Epätoivoinen katse
Blepicas toimii ihan Suomessa. Isällä lonkat B/B kyynärät 0/0 ja terveet silmät. Emällä A/A lonkat ja 0/0 kyynärät sekä terveet silmät.
Sivut näyttivät muuten hyviltä, mutta tuo väri on tosiaan harlekiini, (tai merle, kummin nyt haluaa sanoa) ja sukutauluun on jäänyt tuo Letenge Amice. Ja copyihin voisit laittaa myös vaikka linkin sähköpostiini sintsulle@gmail.com
Sivut näyttivät muuten hyviltä, mutta tuo väri on tosiaan harlekiini, (tai merle, kummin nyt haluaa sanoa) ja sukutauluun on jäänyt tuo Letenge Amice. Ja copyihin voisit laittaa myös vaikka linkin sähköpostiini sintsulle@gmail.com
-
- Höpsö veitikka
Niin normi minä, että kun tarpeeksi sanoo itselleen, että musta se on niin eipä sitä tuollaista pientä värieroa huomaa :D Korjailen ensi viikolla, kun aikaa on.
-
- Epätoivoinen katse
Mustalla ei voisi olla sinisilmää, hylsy tulisi näyttelyssä. ;)
-
- Keilapallo
Pienesti on houkutellut pont-audemerin- ja sinisen picardienspanielin hankinta, mutta en oikein osaa sanoa kumpaan kallistuisin. Kuvat saisin varmaankin sun piirtäminä, mut.. Täytyy vielä miettiä tätä valintaa.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
- Höpsö veitikka
Nyt pitäisi sivujen olla kondiksessa :)
-
- Epätoivoinen katse
Susityttö ja KuroNeko
Hyvältä näyttävät molempien sivut, kiitos niistä ja onnea pikkuisille uusiin koteihin!
Zellie
Mieti vaan ihan rauhassa kumpi tuntuu paremmalta. Mutta jos on hyvä koti tarjota, niin voit kyllä ottaa vaikka molemmatkin. ;) Pontit syntyvät luultavasti joulun alla ja picardit ensi vuoden alussa.
Hyvältä näyttävät molempien sivut, kiitos niistä ja onnea pikkuisille uusiin koteihin!
Zellie
Mieti vaan ihan rauhassa kumpi tuntuu paremmalta. Mutta jos on hyvä koti tarjota, niin voit kyllä ottaa vaikka molemmatkin. ;) Pontit syntyvät luultavasti joulun alla ja picardit ensi vuoden alussa.
-
- Keilapallo
Ei kun äh, en mä kyllä taida pontia ottaa, koska mulla jo ennestään Martsien sisko, jolle muuten ajattelin pienen pentueen teettää. Tosin jää varmaan 1-2 pentuun, joista jää joko kotiin tai lähtee sijoitukseen toinen. Mutta niin. Eli näillä näkymin voisin picardin ottaa (jos vaan ne kuvat suostut piirtämään ;D). Paranoidiin siis muiden kanakoirien joukkoon. Näyttelyitä ainakin + mejää ja kanakoiria oman aktiivisuuden mukaan. Kennelin koirilta voit kisautusta ja sivumallia kyttäillä.
-
- Epätoivoinen katse
Sinulle siis yksi sininen picardipupsi, hyvän kodin näyttäisi saavan. Kuvat olen lupautunut kaikille halukkaille piirtämään, joten tietysti piirrän sinullekin. :) Haluaisitko mieluummin uroksen vai nartun, jos tässä alkaisin pikkuhiljaa jo kuvia piirrellä?
-
- Keilapallo
Mä voisin mielluummin haluta uroksen. (:
-
- Epätoivoinen katse
Juulin kanssa on jo ultrassa käyty ja kolme pentua näyttäisi olevan tuloillaan, joten tuossa heti joulun jälkeen olisi pont-audemerpentuja luvassa. Yksi pentu olisi vielä kotia vailla. Löytyisikö vielä kiinnostuneita, vai lähteekö kolmas pupelo evm. kotiin?
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
örrh! Mua niin kiinnostais ponti, bassetti ja picardienspanieli mun uuteen ryhmien 6&7 kasvattavaan kenneliin. Kuvia nyt ei tietenkään olis yhdellekään rodulle, muttamutta, uskaltaisiks mulle yhen pupsin antaa jostain rodusta? :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
- Epätoivoinen katse
Kyllä minä sinulle pennun uskallan antaa, hyvin olet Bobonkin hoitanut. :D Vaikka useammastakin rodusta, jos kiinnostusta vaan löytyy. Ja minulta saa tosiaan piirretyt kuvat mukaan jos haluaa.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Jeijj 8) Joo no Bobon kanssahan kävi niin, että aluks unohin sen kokonaan!
:D Tosiaan, tässä sen uuden kennelin sivut samantien, vaikkakin väliaikaiset. :P
Ja mähän voisin hamuta jokaisest a3:sta rodusta pupelon, jos sä uskallat kolome pupsia mulle kerralla antaa :'P On meinaa sen verran harvinaisia, jottei joka päivä tuu täällä ilmotusta ko roduista :)

Ja mähän voisin hamuta jokaisest a3:sta rodusta pupelon, jos sä uskallat kolome pupsia mulle kerralla antaa :'P On meinaa sen verran harvinaisia, jottei joka päivä tuu täällä ilmotusta ko roduista :)
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
-
- Epätoivoinen katse
No tuota en kyllä olisi Bobosta enää muistanut jos et olisi sanonut.
Sopii toivoa että et nyt näitä pentuja unohda saman tien. :D Mutta kyllä sinulle kolme pupsia lähtee, otatko kaikille minulta kuvat vai hankitko muualta? Ja sukupuolia?