LUKKOON!
-
- Syvällistä
Re: O: Shetlanninlammaskoiria
Mona, teen sivut tänään.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Mä nyt tungen vielä tarjoamaan Heroa. Eli Hero on mun kakkoskennelissä asustava nuori sheltti uros.
Mulle Hero tuli Milzulta joskus kauan sitten, mutta jotenkin innostus sen kanssa loppui sain sen kuitenkin kisattua niukin naukin agility valioksi, mitään muuta sen kanssa ei varmaan sitten olekkaan kisattu. Saataa olla että googlettamalla jotain löytyisi :)
Eli Hero
Sukutaulua en ole sivuille väsännyt mutta
e. BH Neilikan Siivetön Enkeli "Elli" (1xSERTI 1xCACIB 1x VSP pentu)
i. Niiauksen Hanbaagaa "Sean"
Pentueesta 3 koiraa on vielä olemassa tosin Hero on ainoa jolla on 2007 vuoden jälkeen kisattu.
Heron veljellä on yksi pentue josta kuitenkin vain yksi koira löytyy enää virtuaalimaailmasta.
Mulle Hero tuli Milzulta joskus kauan sitten, mutta jotenkin innostus sen kanssa loppui sain sen kuitenkin kisattua niukin naukin agility valioksi, mitään muuta sen kanssa ei varmaan sitten olekkaan kisattu. Saataa olla että googlettamalla jotain löytyisi :)
Eli Hero
Sukutaulua en ole sivuille väsännyt mutta
e. BH Neilikan Siivetön Enkeli "Elli" (1xSERTI 1xCACIB 1x VSP pentu)
i. Niiauksen Hanbaagaa "Sean"
Pentueesta 3 koiraa on vielä olemassa tosin Hero on ainoa jolla on 2007 vuoden jälkeen kisattu.
Heron veljellä on yksi pentue josta kuitenkin vain yksi koira löytyy enää virtuaalimaailmasta.
-
- Syvällistä
Otan Heron mielelläni! Olen näköjään antanut sille yhden vKUMAn :) Teen sivut niin pian kuin mahdollista.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Juu hienoa kiitos :D
-
- Syvällistä
Sivut on vielä kesken, mutta tässä.
-
- Syvällistä
Re: O: Merle-shelttityttö
Nyt merletyttöä etsitään!