VPEKn toiminnasta
- Kelmi
- Ei riitä.
Re: VPEK etsii uusia eläinlääkäreitä
Mullakin olisi kiinnostusta eläinlääkäriksi, vaikken kovin kokenut koirien sairauksien perusteella olekkaan. Mutta kissat tunnen hyvin, niihin voisin pääasiassa keskittyä, mutta kyllä jos ahkerasti lukisin tietoa niin koirahommatkin menisi. :) Aktiivinen olen sekä innostusta hommaan riittäisi. Yhteyttä voi ottaa YVllä ja sähköpostilla (kelmi@pikkuprinssi.net) ja jos on kysyttävää niin kysykää toki. :)
'saan sut mua haluamaan'
palailemassa takaisin virtuaalitouhujen ääreen :---)
palailemassa takaisin virtuaalitouhujen ääreen :---)
-
noel
- Lassien tassuhiki
Laitatteko sitten mailia, tuliko valituksi lääkäriksi vai ei? :>
Vai lukeeko se sitten VPEK :n sivuilla?
Vai lukeeko se sitten VPEK :n sivuilla?
-
Sissi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Hyväksytyille eläinlääkäreille on nyt kaikille lähetetty infot.
-
Slee
- Alkupalat
Re: VPEKn toiminnasta (mahdollista siirto virt. koiraystäviin?)
Muuten Sissi hoidimme Sehkmetin kanssa tänään melkein kokonaan ajaus listat ja kohta se on ihan tyhjä, myös kun itsellä ei inspannut tuo ulkka niin laitoin tänne karvaturreihin ilmoituksen ulkosta, jos joku tekisi :) Mitäs me tehdään vanhojen eläinlääkäreiden kanssa?
-
Sissi
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Ai Sekukin on mukana tiimissä? Minä en mitään vastausta saanut kiireiseen viestiin jonka postasin kauan sitten lääkäreille.. Annoin nyt Sekun ajat harjoittelijoille. Vanhat eläinlääkärit voi minun puolestani poistaa listalta, mitäs eivät ilmoittaneet mitään.
-
Slee
- Alkupalat
Itse en ole saanut mitään viestiä? :o
- Kendra
- Höpsö veitikka
Hoisin Pöpön kaksi ensimmäistä (sivullista) kissaa.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Hanna-81
- Söi navetan kaksi nautaa
Olin pikkuisen tietysti pettynyt, mutta sainpahan nyt tulokset. Mutta olisin toivonnut jonkinlaista selitystä tuloksiin jne.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
-
noel
- Lassien tassuhiki
Ilmoitan vain, että jos tulen virallisesti hyväksytyksi, en pääse hoitamaan ketään 19-23. kesäkuuta.
editto// sanoo siis myös, etten voi vielä hoitaa tuota esimerkkivarausta, joka oli luvattu viim. 23. kesäkuuksi :/
editto// sanoo siis myös, etten voi vielä hoitaa tuota esimerkkivarausta, joka oli luvattu viim. 23. kesäkuuksi :/
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Tämähän on ihan kiva, aktiivinen ja kiva eläinklinikka. Miinuksena annan siitä että useimmilla tuloksilla ei ole realisuutta. Esimerkiksi nyt minä olen monesti tullut sinne terveystarkastukselle koirien kanssa ja melkeimpä jokaisella on kyynär/nivel rikko (2:2, 1:2). Lonkat ovat yleensä olleet okei mutta menee yli jotkut. Painottakaa siis siihen, koska monella koiralla yleisesti katsoen ei ole kamalan pahoja tai ei ollenkaan mitään terveysvikoja. Plussaa annan aktiivisuudesta koska vastaukset tai tulokset tulevat pian.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Minäkään en ole saanut yhtään mitään viestiä sinulta Sissi?
Olenko kuitenkin mukana vielä?
Olenko kuitenkin mukana vielä?
-
maniac.
- Alkupalat
Ulkoasu kusee, tekstit liian oikealla ja menee välillä toistensa päälle. Itte olen tainnut joskus tuolla käydä kuvauttamassa koirat :D
The road to hell is full of good intentions
Say farewell, we may never meet again
Travel left-hand highway with no sinister regrets
Say farewell, we may never meet again
Travel left-hand highway with no sinister regrets
-
Curie
- Alkupalat
Oli kyllä ihan pakko tulla laittamaan, että ulkoasun tekstit ovat omalla koneellani ihan oikeilla paikoilla, joten vika on kyllä käyttäjän resossa.maniac. kirjoitti:Ulkoasu kusee, tekstit liian oikealla ja menee välillä toistensa päälle. Itte olen tainnut joskus tuolla käydä kuvauttamassa koirat :D
Ja jos olen oikein ymmärtänyt, uusi ulkoasu on tulossa, vaikka ei vanhassakaan mitään suurempaa vikaa ollut..
Mukavaa, että klinikka on vielä pystyssä elinvoimaisena ja uusia lääkäreitä on saatu pestattua! Harmi, että oma kiinnostukseni klinikkaa kohtaan oli ohimenevää.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: VPEKn toiminnasta
Mä olen käyttänyt klinikan palveluita ja multa saatte ehdottomasti pelkkiä ruusuja. Kohdalleni sattuneet lääkärit ovat olleet osaavia ja nopeita, joskus tulokset ovat hieman viivästyneet, mutta tulleet sitten kuitenkin. Haltiapolun koissutkin tulen varmasti joskus siellä kuvauttamaan ja tarkastamaan(etenkin jalostusnartut).
Toivottavasti uusien lääkäreiden myötä klinikan taso lähtee vielä kovempaan nousuun, onnea matkaan. <:
Toivottavasti uusien lääkäreiden myötä klinikan taso lähtee vielä kovempaan nousuun, onnea matkaan. <:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
neean
- Nostaa rautaa
Re: VPEKn toiminnasta
Minullakaan ei ole muuta kuin kehuttavaa ! (: Olen suurimman osan koirista käyttäny tuolla kuvauksissa ja tulossa on pian lisää. Joskus on joo tosin tulokset viivästynyt, mutta sieltä ne kuitenkin tulevat jossain vaiheessa. Ja silloin tosin oli pahasti pulaa eläinlääkäreistä.