Fieldspanieleita Ettoreen - pennut syntyneet

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Sage
Alkupalat

Re: Fieldspanieleita Ettoreen - 2 pentua vapaana!

Viesti Kirjoittaja Sage »

Joo, narttua mä oikeastaan vähän kaavailinkin, mutta en viitsinyt sanoa mitään kun en sukupuolista tiennyt. Luettelon pitäisi olla jossain, koitan päästä tarkistamaan tuon koiran sukupuolen mahd. pian. Nimi on vielä hiukan mietinnässä, mietin enimmäkseen tuon Brynjan ja Basiran välillä. Eihän tuo Brynja muuten olisi liian samanlainen Banjan kanssa?
caza
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caza »

Onhan se kieltämättä aika samankaltainen, mutta jätän sinun pohdittavaksesi, ovatko ne liian samanlaisia. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
caza
Syvällistä
Viesti:

Liero, sivuja olisi hyvä alkaa jo pikkuhiljaa saamaan, kun pentujen syntymästä on kulunut kuitenkin jo jonkin aikaa.
Ettore & Exceltic
-Milla-
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Mä tuun luultavasti katumaan tätä, mutta voisin ottaa itelleni yhden fieldin. Olvidaan se menisi. Mun kisautuksen varmaan suurin piirtein tiedät. Aika kausiluonteista. Nyt on ollu taas vähän hiljaista, mutta kyllä Olvida vielä nousee jaloilleen oikeen rytinällä... :D Olvidaan siis ensin, mutta sieltä se luultavasti siirtyy FQ:h joka on mun toinen kennel (vasta rakenteilla), minne ajattelin siirtää kaikki "väärän" rotuiset. Tultaisiin varmaan kisaamaan MEJÄssä, spanieleiden kokeissa (mikäli liitto pystyyn saadaan. Oon vähän kyylännyt tota topiikkia...) ja pelastuskoirapuolella. Ja tietty näyttelyissä. Muuten en oikeen viitsi luvata mitään. En oo kattonu yhtään vielä lupia mistään, eli pentu tulisi olemaan kuvaton melko pitkään. Ottaisin mielellään nartun ja nimeksi voisin ottaa Ettore Benedetta. Kysymyksiä?
Sage
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Sage »

No ehkä mine sitten otan sen Basiran. Koitan tehdä sivut nyt loppuillan aikana tai huomenna kun pääsen koulusta.
-Milla-, miekin voin antaa noista edellisellä sivuilla olleista jotkut alustavat kuvat, jos haluut. .P

// Ettore Basira, kutsumanimeä mietin vielä. Sivut ovat alkeelliset, mutta ainakin pääsee kisaamaan. Paremmat sivut tulevat sitten kun saan ulkoasun + päätettyä nimenvaihdoksesta.
caza
Syvällistä
Viesti:

Milla, hienoa, sinulle siis yksi tällainen fieldipallero lähtee. :D Enkä tosiaan odota mitään hirmu aktiivista kisautusta, kuten tuolla aikaisemminkin jo mainitsin.

Liero, hieno homma, odotan innolla noita sivuja.

Niin ja VSL saadaan toivon mukaan tämän tai viimeistään ensi viikon aikana kuntoon, kun minä ja Jenna otimme sen vastuullemme. Jenna ajatteli jo nyt alkaa pistää mm. jalostus -sivua kuntoon, ja minä sitten varmaan pistän ainakin yhdet taipparit pystyyn, kunhan ehdin hieman enemmän koneella taas olemaan (voi mennä ensi viikonkin puolelle). :)
Ettore & Exceltic
-Milla-
Kriisissä

Re: Fieldspanieleita Ettoreen - pennut syntyneet

Hienoa, teen sivut sitten kun ehdin. Luultavasti huomenna.
Liero: Kiitos tarjouksesta, mutta taidan kaivaa luvat. Ei sitä koskaan tiedä vaikka haluaisin enemmän näitä fieldejä... :D

// Elsa esittäytyy. Sivut on vielä tyhjät mutta päivittelen niitä sitten paremmalla ajalla. Onko sulla tietoa onko kellään täältä lupia? Itse ajattelin (jos luvat saan) niin käyttää tämän nartun kuvia. Mitä tykkäät?
caza
Syvällistä
Viesti:

Hienoa, kiitos sivuista. Itse en ainakaan ole nähnyt noita kuvia käytössä kenelläkään, tosi ihana tuo narttu. :D
Ettore & Exceltic
-Milla-
Kriisissä

Lupapyyntö lähti menemään. Toivottavasti tärppää. Mä ilmottelen sitten vaikka tänne miten kävi.
caza
Syvällistä
Viesti:

Hyvä hyvä.

Kiitoksia myös Lierolle sivuista. :)
Ettore & Exceltic
Vastaa Viestiin