Onur B: bordercollie [lukkoon]
-
- Vuohenruokaa
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: Onur B: bordercollie, nimet!
May Lily: Selvä, sinulle siis tuo nimi :>
Olen nyt valinnut pentueen syntymäpäiväksi 16.10.2008. Onko ajankohta kaikille sopiva? Sivuja saa myöskin jo tehdä mikäli haluaa, mutta mikään kiire niiden kanssa ei missään nimessä ole!
Olen nyt valinnut pentueen syntymäpäiväksi 16.10.2008. Onko ajankohta kaikille sopiva? Sivuja saa myöskin jo tehdä mikäli haluaa, mutta mikään kiire niiden kanssa ei missään nimessä ole!
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- jannu
- Kanada
nostetaan. Olen nyt epävarma tästä pennusta. intoa ei oikein löydy virt. juttuihin ja aika tahtoo mennä nykyään vaan kouluun ja kouluun -s katotaan nyt miten päätän..
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Juu eli minäkin olen hieman epävarma. Olen nyt miettinyt tässä syyskuun aikana Onurin kohtaloa ja tullut siihen tulokseen, että ehkäpä olisi jo aika "päästää irti". Innostusta ei oikein löydy enää ja kaikki koiratkin ovat jo melkoisen vanhoja ja kisanneita. Olin muutenkin ajatellut, että tämän pentueen jälkeen Maya ja Mico pääsisivät sateenkaaren tuolle puolen. Olisiko muista varaajista hyvin kurjaa, jos pentue peruuntuisi?
[/size]
[/size]
-
- Vuohenruokaa
Olisi mielestäni harmi jos pentue peruttaisiin, mutta itsehän en sille voi mitään jos olet päättänyt lopettaa Onurin, joka olisi vielä ikävämpää.
Olisiko mahdollista että jos tämä pentue syntyisi, koska tahtoisin Waporen viimeisen koiran tästä pentueesta?
Mutta Beehän sen lopullisen päätöksen tämän pentueen suhteen tekee. : )
Olisiko mahdollista että jos tämä pentue syntyisi, koska tahtoisin Waporen viimeisen koiran tästä pentueesta?
Mutta Beehän sen lopullisen päätöksen tämän pentueen suhteen tekee. : )
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Olen nyt miettinyt tätä juttua ja tullut siihen tulokseen, että pentue saatetaan maailmaan! Onurin kohtalo on vielä hieman epävarma, mutta uskoisin jatkavani sitäkin (: Nyt minun tarvitsisi kuitenkin tietää, onko jannsu ottamassa tästä pentueesta sijoitusnartun? Jos ei, niin yksi narttupentu odottelisi vielä ottajaa! Ja sivuja sitten, kiitos!
[/size]
[/size]
- jannu
- Kanada
Re: Onur B: bordercollie, sivuja!
valitettavasti en viiti ottaa pentua "lojumaan" Nâmaan, jos se ei saa omasta mielestäny tarpeeksi kisautusta :s anteeksi!
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Hei! Saanko minä tuon nartun otta kun jannsu ei sitä otakkaan. Pennulle luvataan hyvä ja pysyvä koti täältä jossa sitä kisataan ahkerasti ja pennut teettäisin. Voin kertoa lisää jos pyydät.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Jannsu: Selvä.. Harmi kuitenkin :/
Pöpö: Olisi kiva tosiaan tietää enemmän ja olisiko mahdollista saada nähdä jonkinmoista kisanäyttöä?
Pöpö: Olisi kiva tosiaan tietää enemmän ja olisiko mahdollista saada nähdä jonkinmoista kisanäyttöä?
[/size]
[/size]
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kisanäyttöä minulla ei koirasta valitettavasti ole antaa, mutta kissoista on; tässä ja tässä (huomaa, kissoille järjestetään 10 kertaa vähemmän eri lajeja ja 5 kertaa vähemmän kisoja) Olen siis äärimmiäisen pahoillani ettei ole koiria näyttää, mutta toivottavasti et pistä pahaksesi. Lainaus sivultani:"Koirilla kisataan ahkerasti* erityisesti tokossa, agilityssä, paimennuksessa ja koiratanssissa sekä satunnaisissa flyball kisoissa ja muissa. Hurriganen koirat on enemmän käyttökoiria kuin näyttö." Anteeksi vielä tuosta äskeisestä lyhykäisestä kuvauksesta, nimittäin kirjoitin sen kiireellä, kun olimme lähdössä käymään kissamme kasvattajalla.
// *sana ei ole sivulla
// *sana ei ole sivulla
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Eiköhän pentu sinulle lähde ;> Minkä haluaisit pupsille nimeksi?
[/size]
[/size]
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Pakko ottaa Bad Luck Queen, siinä on vieläpä yhden minun suosikki bändin nimi ;D
-
- Vuohenruokaa
Onur Beyond The Scenes, tuttavallisemmin Sky esittäytyy.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Kiitos sivuista, Vermil! Olipas komea herra tuo Sky! Kivan kutsumanimenkin olet pennulle keksinyt (:
[/size]
[/size]
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Nostellaanpas. SIVUJA KIAVTAAN, MAY LILY & PÖPÖ!
[/size]
[/size]