Top-3 virtuaalikennelit

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lotte
Alkupalat

Re: Top-3 virtuaalikennelit

Viesti Kirjoittaja Lotte »

Pyydän anteeksi huolimattomuuttani, minulla on tapana usein tahattomasti sekoittaa kaksi hyvinkin erilaista asiaa, vaikka tässä tapauksessa Kettu ja Rotta kuulostavatkin melko samantyyppisiltä. Tarkastin Ketun nimen vielä tekstiä kirjoittaessani, mutta jostakin syystä mielessäni pyöri vain Rotta, ja näin ollen se päätyi tekstiin.

Kiitos korjauksestasi Jerry.
ALL 1 työlinjaisia bordercollieita & mudeja virtuaalisesti
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

1. WolfTame
Aina menestyneet koirat, mahtava kasvatustyö.

2. Helluva
Siihen on panostettu selkeästikin. Koirat elävät useita vuosia ja rotuskaala mielenkiintoinen.

3. Dwelin's
Pakkohan on Pilviä ja Dwelin'siä hiukan kunnioittaa. Upeaa kasvatustyötä ja Dellusta ne parhaimmat sammarit tulee. Menestyneitä koiria vähän joka lajissa.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Jenna
Kanada

Viesti Kirjoittaja Jenna »

1. Hulttion
- Dongan kenneli on mun mielestä aina jotenkin niin täydellinen. Ulkoasut on hyviä. Koirat hyvin kisattuja. Tekstit selkeitä ja mukavia lukea. Ja omistaja on se suurin plussa ja oikeastaan se suurin syy miksi on ensimmäisenä tällä listalla. Kuvat on upeita ja toiminta järjevää. Toisinaan tietysti toivoisin hieman aktiivisuutta lisää, mutta kaikilla on aika kun URL jää sivummalle ja palautuu sit taas. Hyvää työtä Donga

2. Ternen
- Tollerit on aina ehdoton ykkönen mun sydämessä. Taitaa olla niitä pisimpään pystyssä olleita tolleri kenneleitä ilman nimen vaihtoa. Koirien kanssa kisataan aktiivisesti ja hyvin. Koirien määrä on suuri, mutta se ei haittaa. Kasvatus on fiksua ja ajatus on mukana siinnä mitä tekee. Ulkoasu on aina ollut hillitty ja tyylikäs. Omistaja reipas ja iloinen ihminen. Onnea Veera

3. Joy Vision
- Tähän kenneliin oikeastaan tutustuin vasta kun pennun sieltä otin. Ensimmäinen ajatus oli että uskallanko edes kysyä koiraa vai tuleeko omistaja silmille. No kun kysyin ja odottelin pentua ja tutustuin sivuihin ja aloin enemmän lukemaan Ketun juttuja täälläkin niin ajatus muuttui ei se niin kamala ihminen voikkaan olla! Aikaisemmista ulkoasuista en sano mitään, mutta nykyinen on todella ihana väriltään. Koirien kanssa kokeillaan kaikkea ja ne on hyvin kisattu. Hyvä Kettu!

Ylläolevien lisäksi haluaisin mainita pelkästään nimeltä muutaman kennelin jolle suuri plussa työstä
Meripelastajan, Helluva, Thema ja High 5
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ansk »

Wolfie kirjoitti:Muita aika hyviä kenneleitä ovat Joy Vision, Blackenna's, thema ja Shagtasha (en osaa kirjoittaa 8D no se Sigin tosi upee nahka kenneli jota kadehdin suuresti)
Shaghas. Tasha-pääte taisi mennä sekaisin Ringatashan kanssa. ;)
Maya
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Maya »

Minun TOP - 3 lista perustuu lähinnä ylläpitäjiin ja nämä eivät ole paremmuusjärjestyksessä.

Picardan -- Mielestäni Picardan pääsee ehdottamasti TOP - 3 listalle sillä perusteella, että paitsi ylläpitäjä on hyvin mukava, myös kennelin ulkomuoto on mielyttävä ja viihtyisä. Jeanne on mielestäni tehnyt loistavaa työtä aina kennelinsä kanssa ja osannut tehdä kenneleistään viihtyisän. Koiratkin ovat olleet aina eliittiä. Pidän jeannen kaikista kenneleisä, mitä hän on pitänyt ja olen kieltämättä ollut vakioasiakas - oli kasvatusrotu mikä tahansa, kenneli on ollut aina vierailun arvoinen, sekä tekstit kuin "ampaisee" mukaan. Hyvin selkeä kokonaisuus on aina ollut sivuilla ja jeanne on aina keksinyt jotain uutta. Arvostan jeanne suuresti!

Joy Vision -- Toinen paikka, jolle nostan hattua, on ehdottomasti Joy Vision. Pidän todella paljon Ketun asenteesta ja panostuksesta kenneliinsä. Myös hänen kennelinsä tekstit ovat mukavaa luettavaa ja lukemista ei voi jättää kesken. Arvostan myös suuresti sitä, että Ketulla on ollut päätä ylläpitää kenneliä jopa viisi vuotta! Loistavaa työtä!

Ettore -- Voisin sanoa cazan kenneleistä hieman samaa, kuin jeannenkin. Olen aina viihtynyt cazan sivuilla ja caza onkin ollut kuin "esikuva". Ihailen myös suuresti cazan panostusta ja asennetta. Kennelin koirat ovat hyvin menestyneitä, kuin myös kasvatit. Myös pentueen nimet ovat olleet loistavia. Ulkoasutkin ovat aina omalla tavallaan todella hienoja!

Pidän myös vierailemisesta mm. seuraavissa kenneleissä: Olvida, Cottongrass, Living on Elm Street (?) sekä Sawquen. Jokaisessa kennelissä ylläpitäjät ovat hyvin mukavia ja kokonaisuus toimii. Arvostan teitäkin paljon.
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Jeij, tämmönenkin on olemassa! Oli tosi vaikea valinta, mutta lopputulos on seuraavanlainen:

1. Wolftame
Ei sille kyllä mitään voi, Wolftame on ehdoton ykkönen. Aina olen ihastellut ja olen jopa siellä pari kertaa hoitanutkin, upea paikka. Hatunnosto Evielle, kun on jaksanut niin kauan kenneliä pystyssä pitää (multa se ei onnistuisi kovin hyvin)! Koirat ovat kautta aikojen olleet superihania, ja ulkoasut.. Miten joku osaakin olla noin taitava? :o

2. Joikutassun
Joikutassun on upein tuntemani suomenlapinkoirakennel, erittäin hyvä kakkonen (pallottelin pitkään Wolftamen ja tämän kanssa, kumpi menee ykköseksi, mutta tällä kertaa nyt näin). Aivan ihania koiria, ja upeita kasvatteja! Ihmettelen suuresti miten pärjäätte tuollaisen koiramäärän kanssa, mutta näköjään ihan hyvin, sillä suurimmalla osalla on tittelit nimissään ja kisoja kalenterissaan! Upeaa työtä! Ulkoasukin on todella nätti, yksinkertainen mutta silti niin.. erikoinen. Peukkuja!

3. Haltiapolun
Haltsikka on ehdoton kolmonen! Vaikka ei olekaan pyörinyt vielä kovin pitkään, hyvin tunnettu kennel virtuaalimaailmassa, ja koirat ovat todella upeita. Kasvatit menevät kuin kuumille kiville - enkä ihmettele sitä yhtään! Kukapa nyt ei haluaisi pienen huskypenikan Haltiapolusta ;> Way to go, Pehko!
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Olen miettinyt näitä pitkään mutta tätä ennen en ole omaa mielipidettäni uskaltanut sivuille tuoda julki, hyviä virtuaalikenneleitä on niin paljon. No, nyt kun olen asiaa pähkäillyt, niin sain kolmen kärjen selville ja ne siis laitan tähän ilman minkäänlaista järjestystä, se oli jo liian vaativa homma.

Haltiapolun - olen ollut seuraamassa Haltiapolkua aivan alusta saakka, ensimmäisestä päivästä asti, ja kehitys on mennyt vain ja ainoastaan ylöspäin! Muistan yhä ekan ulkoasun, jonka Pehko näytti minulle, ja muistan jo silloin ajatelleeni, että tuosta kennelistä muuten tulee vielä jotain. Ja niin siitä on tullutkin, yksi nykyvirtuaalikoiramaailman (onpa hankala sana!) merkittävimmistä kenneleistä. Haltsussa on aina ollut mukavia ulkoasuja, kauniita koiria, ja arvostan myös sitä että olet päättänyt omistautua vain siperianhuskyille, ja olla ottamatta enää toisia rotuja sen jälkeen kun edelliset vieraiden rotujen edustajat ovat menneet. Pidän Haltsikasta kovasti ja aion pysyä vakiovierailijana vielä pitkään... Kennelin lisäksi myös ylläpitäjä Pehko on ehdottomasti paras(tai toisiksi paras) kaverini koko virtuaalimaailmassa, hirveän tärkeä ihminen, hatunnosto sulle että olet pysynyt vieressäni niin pitkään. (njoo, nyt menee ihkuttamiseksi.)

Meripelastajan - Ei_voi_olla paremmin suunniteltua ja toteutettua kenneliä, se on täysi mahdottomuus. Meripelastajan kennel on ehkä paras inspiraation lähteeni koko virtuaalikoirailussa, olen joskus saanut sieltä mahtavia ideoita ja edelleenkin kunnioitan paikkaa suuresti. :-) En ole varmaan ikinä uskaltautunut puhumaan Lansu_lle/Hannalle tai kirjoitttamaan vieraskirjaan, mutta tätä kautta voin sanoa, että olet tehnyt aivan mahdottoman hienon työn Meripelastajan kanssa ja toivon, että Meripelastaja ei ikinä häviä virtuaalimaailmasta. Nykyään tykkään myös, jos laumassa ei ole "vierailevia tähtiä" vaan ainoastaan omille roduille on annettu tilaa, se on kunnioitettava piirre ja myöskin yksi asia, jota aion toteuttaa oman virtuaalikennelini (joka on tulossa...) parissa.

Firielin - Tykkään tästä kennelistä aivan mahdottomasti! Myös Firielin on antanut innostusta minulle jatkaa vain jonkun rodun parissa, omistautua sille vain ja ainoastaan yhdelle, ja kiitän siitäkin Laniaa. Firielin on ehdottomasti sellainen kennel, mistä olen valmis periaatteessa koska tahansa ottamaan oman pentuni - suunnitelmissa olisi nimittäin tehdä eka perrokennel ja sitten schipperkeille ja pystäreille tarkoitettu (joo suuret suunnitelmat). Firielillä on aina mahtavat ulkoasut ja koirat ovat aina olleet yksinkertaisesti sanottuna huipputasoa. Arvostan myöskin Lanian muita kenneleitä, mutta jotenkin Firielin on aina noussut muiden ohi. Lania on myös taitava kennelin ylläpitäjä, minkä lisäksi myös hyvältä tyypiltä vaikuttava henkilö, ja meinasinkin tässä lähi aikoina lisätä meseäsi, schipperkejutuissa ja muutenkin. Hatunnosto myös sinne suuntaan, aivan mahtavaa työtä kennelisi parissa olet tehnyt.

Loppuun vielä kiitokset Evielle ja WolfTamelle, joka on myöskin äärimmäisen upea kennel, vaikkei (omasta mielestäni, toivottavasti et hermostu :D) ehkä juuri tällä hetkellä olekaan parhaimmassa loistossaan. Wolffiksesta sain intoa aloittaa virtuaalikoirailun, kiitos ihan hirveästi!
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rami »

Ykkönen: Haltiapolun
on mulle kaikin tavoin todella tuttu kennel. Itse asiassa muistan sen perustamisenkin. Puhumattakaan siitä, että Pehko on minulle kaikin tavoin erittäin tärkeä ihminen sekä varmasti yksi tärkeimmistä (ellei jopa tärkein?) yhteistyökumppaneista virt. huskyjen parissa.
Haltiapolun sivut ovat loistavasti toteutettu, erityisesti pidän etusivusta. Yleisesti Haltiksen ulkoasutkin ovat vaikuttavia ja arktisia (tämänhetkisestä ulkoasusta en esitä kommentteja..).
Puhumattakaan koirista! Haltiapolun koirat edustavat siis ehdottomasti parasta rotua. Tämän loistavan pointin lisäksi koirat ovat rotumääritelmän mukaisia ja käyttötarkoitukseen soveltuvia.
Lisäksi Haltiapolun nimi on aivan ihana ja toiminta, se vasta aktiivista onkin.

Hopea on yhtä kaunista kuin kulta: Ratapihan
on ollut pystyssä kauemmin kuin mitä minä olen "elänyt" virtuaalimaailman parissa. Upea saavutus, kolme vuotta. Ratapihan tyyliin kuuluvat ihastuttavat ulkoasut, ja uutuutta kiiltävä ulkoasu ei osoittaudu poikkeukseksi. Lisäksi sivujen toteutus muullakin tapaa on oikein onnistunut.
Ratapihan on kaikin tavoin aktiivinen virtuaalikennel: päivitellään, järjestetään kisoja, kasvatetaan ja jalostetaan, kilpaillaan ja treenataan koirien kanssa. Ratapihan ylimukava omistaja, vveera, tietää kyllä mihin soppaan on lusikkansa kastanut: tyttö tunnetaan uuden virtuaalilehden, Rekiviestin (valjakkorodut) päätoimittajanakin! Tiedosta ei puutetta.
Puhumattakaan koirista. Jälleen kerran mahtavat rotuvalinnat. Lisäksi siperianhuskyt (en ala puhumaan muista roduista, tietoa kun ei ole) edustavat samanlaista näkemystä rodusta, kuin mikä minullakin tästä upeasta rekikoirarodusta on.
Ratapihan oli minulle aikoinaan tukipilari, kannustaja ja roolimalli aloitellessani virtuaalimaailmassa ja perustaessani Rekiyötä. Sitä se on minulle vieläkin. On ollut kunnia osallistua Ratikan kasvatustyöhön (K-pentueessa Tuiskun Haudi ja J-pentueessa Kiriesnow Getting Still Colder, vanha omistukseni ja tuontini) - ja on kunnia omistaa Ratikan kasvatti.

MUKA VIIMEISIMPÄNÄ: on niin monta kenneliä, että mitalli riittää vain murusiksi. Mm. Koronjan kera upean kasvatusrodun ja loistavan innoittaja-koiran ( :roll: ), Joy Vision kera ihastuttavan ulkoasun, tekstien ja ylläpitäjän, Klein Alaska kera täydellisen virtuaalihuskykasvatuksen, sekä kaikille tutut Meripelastajan, Helluva, WolfTame, Dwelin's, Thema, Hukkaharjan... Näitähän voisi mainita loputtomiin (esimerkiksi kaikki huskykennelit pääsisivät listoille kasvatusrotunsa puolesta, jne..).
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Nostetaas tätäkin. :D

1. Meripelastajan
Kadehdin niin Lansu_a! Meripelastajan on kennel, jollaisen jokainen varmasti haluaisi itselleen. Upeasti laadukasta tekstiä, jota on ilo lukea. Sivut ovat laajat ja monipuoliset, Lansu_ on jaksanut panostaa vähän kaikkeen. Erityisesti ihailen Meripelastajan laadukasta ja harkittua kasvatustyötä, hyvinkirjoitettuja pentuesivuja ja kuvallista esittelyä. Koirilla on pitkät luonteet ja jokainen tulos merkitään näkyville. Lansu_ on hyvä kirjoittaja ja Meripelastajan blogiakin lueskelee mielellään. :) Kaikki on siistiä, hallittua ja tasapainossa. Meripelastajan on niitä harvoja kenneleitä, joita tutkiessa tuntuu, ettei mitään jää puuttumaan!

2. Hukkaharjan
Upeaa pitkän linjan kasvatustyötä rodunomaisten saksanpaimenkoirien parissa. Annan panostusta, kiinnostusta ja kisausta kenneliin ja koiriinsa ei voi kuin ihailla! Uskomattoman hienoja koiria vuodesta toiseen... Hukkis ei välttämättä ole kaikista laajin mahdollinen kennel, mutta on kyllä sitäkin vaikuttavampi. Saksanpaimenkoirakenneleistä ekana tulee mieleen Hukkaharjan - ja sekin varmasti riittää kuvastamaan, miten tämä kennel on jäänyt mieleeni. :) Loistokkaita kasvatteja ja todellista menestystarinaa. :D Toivottavasti Hukkis on pystyssä vielä pitkään. Lisäbonuksena upeat kasvattajanimet!

3. Davinheim & Debesis
Kokonaisuus on upea. Ehdottomasti yksi persoonallisimman näköisistä kenneleistä, mietti mitä ulkoasua vuosien varrella tahansa. Upeita koiria täälläkin vuodesta toiseen, etenkin tämän kennelin belggarit jaksavat ihastuttaa minua kerta kerran jälkeen! Kokonaisuus on hillityn arvokas ja käytännöllinen. Tekstejä on vaikka muille jakaa ja sivusto itsessään on laaja ja hyvin rakennettu. Pidän erityisesti siitä, että kaikki on tässä kennelissä erittäin hyvin ja käytännöllisesti esillä persoonallisuutta unohtamatta!

Lisäksi arvostan ja pidän suuresti seuraavista kenneleistä: Thema (Jerry on onnistunut luomaan todellisen nahkahallinnon omilla toinen toistaan hienoimmilla koirillaan ja voisin kiertelemättä ylistää Themiksen nahkamaailman johtavaksi kasvattajaksi), Myrskyluodon (upea kerta kaikkiaan, ihania koiria, loistavaa, pitkäjänteistä kasvatustyötä, mielenkiintoiset sivut), Elm Street (todella kaunis kennel, tasapainoisia koiria, hyvinkirjoitetut tekstit ja kasvatustyön tulokset hyvin esillä), WolfTame's (klassikko, ensimmäinen ''virallisen puolen'' virtuaalikennel johon koskaan törmäsin, ihania ja tasapainoisia collieita ja tietääkseni ensimmäinen virtuaalikennel, jolla aakkoset loppuivat kesken, colliekasvatuksen kiistaton tähti), Helluva (ihanan laaja sivusto mainiolla esittelytekstillä, upeasti paneuduttu kasvatustyöhön ja oikeaa maailmaa jäljitteleviin käytäntöihin, upeita koiria ja todella kadehdittava kokonaisuus kaikin puolin) ja viimeisenä muttei suinkaan vähäisimpänä Svartvista (tätä kenneliä tykkään katsella uudelleen ja uudelleen, todella upeita ulkoasuja ja hyvinrakennetut sivut, rodunomaisia ja kauniita koiria sekä mielenkiintoiset tekstit).
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Ilahduttavan moni on maininnut Meripelastajan, kiitos kaikille teille! :)

Aika vaikea lähteä nimeämään kolmea parasta virtuaalikenneliä. Hevospuolelta osaisin kevyesti nimetä kolme suosikkivirtuaalitalliani (Heijastus, Holdgate Farm ja Moondance), joista olen hakenut innoitusta Meripelastajaan. Talleja pystyy usein katselemaan pelkän sisällön ja ulkomuodon perusteella, mutta useimmista virtuaalikenneleistä mulla on jonkinlainen ennakkokäsitys aiempien tietojen, omistajan ja esimerkiksi kasvattien perusteella. Virtuaalikennelit on kaikki tulleet ns. "vähän liian tutuiksi", joten niiden asettaminen paremmuusjärjestykseen on haastavaa.

Pienen pohdinnan jälkeen olen kuitenkin keksinyt kaksi erityisellä tavalla kiinnostavaa ja arvostamaani kenneliä: Nathin Helluva ja Reetan Davinheim and Debesis.
Helluva ja D&D ovat virtuaalikenneleitä, jotka elävät sivuillaan eikä toisinpäin. Nath ja Reetta ovat onnistuneet luomaan kenneleihinsä tunnelman, joka puuttuu tai jää vajaaksi monissa muissa virtuaalikenneleissä. Paljastettakoon tässä ulkoasukeskeisessä maailmassa, että tämä tunnelma syntyy kennelin sisällöstä, ei suinkaan ulkoasusta. Tiedän useammankin kennelin, jolla on noin graafisesti vaikuttavampi ulkomuoto, mutta Helluva ja D&D löyvät nämä mennen tullen sisällön osalta. Ei sillä, tykkään valtavasti sekä Nathin että Reetan asuista.
Monien virtuaalikenneleiden sivut on nopeasti selattu läpi, mutta Helluvassa ja D&D:ssä pystyy pyörimään pidempään, koska niissä on valtavasti sisältöä: kennelin esittely, historiaa, koirilla luonteet, kattavat kasvatussivustot ja vaikka mitä! Helluvassa on paljon tekstiä, johon on uppoaa helposti. D&D:ssä tekstiä on vähemmän, mutta kuitenkin sopivasti ja sivusto vetää muutenkin todella helposti mukaansa. Älyttömän isot pointsit Nathille ja Reetalle siitä, että he tekevät kennelinsä itse eivätkä teetä hommia muilla. :)

Edellä mainitsemieni virtuaalitallien kaltaisia virtuaalikenneleitä löytyy jostain syystä todella vähän, mutta Helluva ja Davinheim and Debesis ovat esimerkkejä sellaisista. Helluvan ja D&D:n ohella lähelle yltävät myös Ullakkotontun & Vappulan ja Rainvalley. Kaipaisin kuitenkin virtuaalikennelpuolelle lisää tuonkaltaisia tunnelmallisia kokonaisuuksia, joissa sisältö tulisi ennen ulkomuotoa.

Näiden lisäksi on sitten usempia kenneleitä, joita arvostan niiden tekemän kasvatustyön takia: Hukkaharjan, Dwelin's, WolfTame (lopettanut), Lasimeren (tauolla/lopettanut) jnejne.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Mun on ihan mielettömän vaikea iskeä kolmea parasta kenneliä järjestykseen joten lätkin vaan tähän kolmen hienoimman nimet linkkeineen. Jokaisessa kennelissä on joku "oma jujunsa", ehkä se on upea kasvatustyö, toinen toistaan fantastisempia ulkoasuja tai muuten vain mukava pitäjä. Dwelin's on ehdottomasti yks parhaimmista kenneleistä mitä oon koskaan nähnyt. Onnistuneita ulkoasuja toinen toisensa jälkeen ja kuvankauniita sammareita. Redwick... Just nyt en keksi tarpeeksi ylistyssanoja, kun visitoi kerran noilla sivuilla niin jää sinne pyörimään tuntikausiksi ja aina palaa takaisin uudelleen ja uudelleen. Scarlet's on tosi pirtsakka ja ihana piristysruiske kennelien keskellä.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

1. Hukkaharjan. Anna_ on tehnyt upeaa kasvatustyötä ja saanut aivan uskomattomia pentueita maailmalle. Nykyään olen yhden onnellisen hukkislaisen omistaja ja mm. ensimmäinen "meripelastusvalio" oli HH Toive Tuulessa.

2. Helluva. Miten joku on voinut keksiä niin hauskan ja hulppean nimen? :D Naurattaa aina kun tulee mieleen Helluva. Nath on tehnyt hienoa työtä kantalinjoineen ja kennelin ulkoasut ovat aina yhtä upeita! Asiaan voi myös vaikuttaa se, että minullakin on yksi kasvatti Nathilta...

3. Vaikka en koskaan ole donksulta pentua ottanutkaan, niin Hulttion koiranrutjakkeet tekevät minuun aina vaikutuksen. Donga osaa asiansa ja saa aina Hulttioon nättejä ulkoasuja. Ehdotonta plussaa upeista koirista, joita Dongalla on. Mun täytyy saada joskus pentu donksulta =)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Tuuli
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

1. Wolftame`s on aina ollut minulle se ehdoton suosikki. Evie jaksoi ylläpitää sitä hyvin ja kauan, kasvatteja ja kokemusta kertyi hurja määrä. Virtuaalikennel on varmaan jokaiselle turrille tuttu ja moni vasta-alkajakin ottaa/otti siitä mallia. Joudun sanoa että Evie on tehnyt virtuaalikennelissä suuren työn, nyt kun kennel on lopettanut, saavat kasvatit niittää kuuluisuutta vielä lisää. Itsellänikin on WolfTame`sin kasvatti ja haluan pitää siitä aina hyvää huolta. Kunnioitan Evietä todella, hän on tehnyt hyvän työn virtuaalimaailmassa alkaen jo vuodesta 2005.

2. Dwelin`s on toinen ehdoton suosikkini. Pilvi on kasvattanut sammareita hyvillä tuloksilla ja innokkaasti. Kasvatusrodun lisäksi häneltä löytyy myös kilpailutettuja ja monipuolisia koirulaisia. Ulkoasu jo itsessäänkin hetkauttaa, se on asiallisen näköinen ja jollain tavalla särmikäs, juuri kuin Dwelin`sille luotu. Olen alusta asti virtuaalitouhut aloittaessani ihaillut Pilven virtuaalikenneliä jolla on ollut mahdottoman hienot ulkoasut ja kauniit koirat, sekä tärkeimpänä kokemusta roppakaupalla. Joudun sanoa taas, itseäni kokoajan toistellen että Pilvi on tehnyt hyvän työn kennelinsä kanssa ja jaksanut ylläpitää sitä kauan.

3. Haltiapolku pääsee myös ehdottomasti listalleni kolmanneksi, eli hyvälle sijalle. Sivut ovat puhtaat ja hauskat, niiden kanssa on vietetty kauan aikaa ja lopputulos on taattu hyväksi (tuo englanninkielisen version tuleminen on aivan mahtava lisäys). Pehko on kasvattanut harkitusti ja hyvin pentueita, kisauttanut koiransa ja luonut siten hienon virtuaalikennelin. Muuta en voi sanoa kuin että ulkokuori ei petä, tämä virtuaalikennel on aivan mahtava! :)
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

1. Helluva on yksinkertaisesti parhaiten suunniteltu näistä kolmesta, tekstiä on sopivasti ja ne on tosi mielenkiintoisesti kirjoitettu. Eniten pidän Info-osiosta, josta löytyy esittelyä miljööstä ja itse kennelin pitäjästä, joka on selvästi näistä pääkasvastusroduista tietävä ja niille omistautunut. Myös se että koirat ikääntyy melkeinpä reaalisesti on tosi hienoa! Joku myös mielyttää hirveästi tuossa ulkoasun tunnelmassa, en vaan tarkalleen osaa sanoa mikä :D

2. Woftame'sin valitsin listalle lähinnä siksi, koska se sattui olemaan ensimmäinen "oikea" (lukuunottamatta niitä webbisivu/suntuubi) virtuaalikennel jonka silloin joskus löysin. Ihastuin ihan mielettömästi kaikkeen, ulkoasuun ja sisältöön. Jotenkin tulee aina semmonen nostalginen tunne kun menee tuonne sivuille :D

3. Meripelastajan on kanssa yksi hienoiten suunnitelluista virtuaalikenneleistä! Kennel on innoittanu ja inspiroinu mua itteenikin nöffiharrastuksen pariin. Eipä siihen ole paljoa enempää lisättävää :D
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vastaa Viestiin