Copeliin jälleen cockeri pentuja (C-pentue, sivuja tekemään)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka

Re: Copeliin jälleen cockeri pentuja (C-pentue)

Viesti Kirjoittaja kirby »

Susityttö - en halua tehdä tästä sen isompaa juttua, mutta minulla itselläni on juuri käytössä näyttämäsi kuvan koiran kuvat ja itseasiassa cazan näyttämä Aksu (Dance Attendance At Ettore) on minun koirani. ;) Että vältyttäisiin kumminkin minkään maailman söhellyksiltä, niin jos et välttämättä kuvaa käyttäisi? meinaan jos edes ajattelit joskus käyttää : D
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miira »

Susityttö, nuo ensimmäiset kuvat käyvät ja oikein nätti koira mielestäni. Ja eihän sun tarvii mitään selittää todellakaan. Olisiko jo tietoa, että aijotko pentua käyttää jalostukseen? ;)

Ja harmi, että neean ei nyt ota pentua. Seuraavasta sitten, koska tämä pentue on nyt muutenkin vähän täynnä :) Ja noihin muihin en uskalla mitenkään päätäni työntää :D
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

neaan, tarkotus oli joskus kuvia käyttää kun jadelta sain käyttöön nuo kuvat mutta pitää nyt sitten katsella että otanko missään välissä kuvia käyttöön..

Miira, kai mä sitä joskus pienellä pentueella sitten käyttäisin. En mä tiedä vielä varmaks :D pentuja sen pentueeseen tulis max. 3.
caza
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caza »

Juu, evaa ei anneta. Itse olen sillä linjalla, että mikäli jollakulla toisella koiralla on samasta koirasta kuvat, niin omia kuviaan tulisi käyttää vasta sitten, kun tuo toisen koira kupsahtaa. Tämäkin on kuitenkin jokaisen oman harkintakyvyn varassa ja jos susityttö päättää kuvia käyttää, niin ei muilla ole siihen oikeastaan sanomista. : )
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Susityttö
Höpsö veitikka

sori Miira että töhrään sun töpöös.

Tosiaan en kuvia ole nyt vähään aikaan ottamassa käyttöön jos saan muita cockerikuvia käyttööni. Sitten kun iskee "kuvapula" cockereista niin varmaan menee käyttöön mutta pitää katsella, ei tässä nyt mitään suurta kuvapulaa ole (:
kirby
Höpsö veitikka

Itse olen sillä linjalla, että mikäli jollakulla toisella koiralla on samasta koirasta kuvat, niin omia kuviaan tulisi käyttää vasta sitten, kun tuo toisen koira kupsahtaa.
Olen samaa mieltä cazan kanssa. mielestäni on kohteliasta, varsinkin kun tietää, että jollain koiralla jo saman koiran kuvat käytössä niin ettei niitä nyt välttämättä käytä. minua asia ei oikein innosta, mutta jos itse todellakin aijot käyttää kuvia, niin siitä vain. ;)

Miira, sori tämä on vähän poikennut asiasta : )
vuoden kadehdituin 2012
caza
Syvällistä
Viesti:

Vieno sai ensimmäisen tuloksensa tokosta ja kisauraa olisi siellä puolella tarkoitus jatkaa. Saa nähdä mihin asti keretään ennen pentueen syntymää. : )

Miira, jos nyt kuitenkin ottaisin pennun itselleni. Kävisikö tämä mitenkään enää päinsä? Ajattelin, kun tykkään Vienon luonteesta ja hyvänä harrastuskoirana on toiminut, että olisi kiva saada pikku-Vieno kenneliin jatkamaan hyvin edennyttä linjaa. Todennäköisesti en pentua käyttäisi jalostukseen tai mikäli käyttäisin niin aivan maksimi tuo kolme pentua. Tämäkin on tietenkin vähän siitä kiinni, miten pentueen muita pentuja tullaan jalostukseen käyttämään. Voin laittaa vielä pidempääkin sepustusta, mikäli koet sen tarpeelliseksi. : )

// Niin ja kuvista sen verran, että mahdollisesti olisi tämän koiran kuvat tulossa käyttöön. En mene varmaksi sanomaan, mutta ainakin alustava ajatus olisi tällainen. Ja urospentu olisi siis kyseessä.
Ettore & Exceltic
Miira
Viesti:

caza, hienoa :) Ja kyllähän mä vielä sulle annan pennun, kun Vieno on isänä. Ihanat kuvat kyllä. Laittelen sulle uroksen ;)

Ja edelleen en puutu näihin kuva juttuihin, mutta olisikohan tämä kohta jo käsitelty.. :s
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Susityttö
Höpsö veitikka

Mun osalta tää kuvakäsittely on loppu.. Ja oli mulla ihan asiaakin.

Ootko nimiä jo kerennyt suunnittelemaan? Tuleeko samalla "periaatteella" kun a-pentueella että on (esim.) Angel's (tai niinkun sama sana kaikilla) eka ja sitten joku toinen sana vai niin että on (esim.) Copel Clorianne? (:
Miira
Viesti:

Nimet nyt ensimmäisessä viestissä!

Pahoittelen kielioppivirheitä, mutta eikös nimessä ole tärkeintä ajatus. Äidinkin koiran nimi oli Storm Step Lucky, joka tarkoitti onnen myrsky tassua. Eli eikun nimeä valitsemaan :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Copeliin jälleen cockeri pentuja (C-pentue, nimet!)

Copel Come for You jos tulis meille? (:
Miira
Viesti:

Laittelen teille :)

// ja irkkulikka myös saa haluamansa ;)
kirby
Höpsö veitikka

Copel Ceasefire For You - toi mulle?
vuoden kadehdituin 2012
caza
Syvällistä
Viesti:

Minulle sitten jos tuo Copel Call For You?
Ettore & Exceltic
Miira
Viesti:

Olipa taas nopeaa toimintaa kaikilta :)

Kävisikö, jos astutuspäivä olisi 3.9. ja pennut syntyisivät 12.9. Mitäs te tähän sanoisitte?
Vastaa Viestiin