Sammareita tuloillaan

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
RiPa
Nakkisotilas
Viesti:

Re: Sammareita tuloillaan

Viesti Kirjoittaja RiPa »

jaa no ei sit mitää... :roll: :roll:
Who sir? You sir?
No one's in the chair, come on! Come on!
Sweeney's. Waiting...

I want you bleeders.
Pilvi
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

Tässä olisi nyt vähän nimiä pennuille. Etuliitteeksi tulee siis Dwelin's ja sen perään haluamanne nimi tästä tai sitten oma keksimä (K-alkuinen, ei mieluiten mitään tunnettua kieltä (kuten englanti, suomi, ruotsi jne).

Kaeya
Kaostic
Kassidy
Kayley
Kayla
Keavy
Kimberley
Kimbra
Kirby
Kiara
Klaus
Kleio
Kreindel
Kyleigh
Kylie
Kuva
Dream
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Dream »

Hmmm... Noista vaihtoehdoista meidän poitsulle ehdottomasti Dwelin's Kreindel ^^ Onko tietoa milloin pentujen syntymä olisi ajankohtainen tai milloin on hyvä aika alkaa sivuja tekemään? ^^
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Samaa kun Dream kyselen, eli millonkas pennut syntyisi? Olen ajatellut Tiituksen päästää pois pentueen syntymän jälkeen, mutta toisaalta, ei mulla mikään kiire ole, Tiitus on niin hieno poitsu.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Oii, otatko varauksia vielä? ;> <3 Mä nimittäin olisin enemmän ku kiinnostunu!
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Pilvi
Analysaattori

Otan jos löytyy tarpeeksi potentiaalinen varaaja. :D Eli pistäpä esittelyä tulemaan, niin katsellaan (vähän liikaa noita oho-ei-ollutkaan-tämä-mun-rotu-myytkö-itse-vai-myynkö-minä-tyyppejä tullut vastaan, niin alan olla entistä tarkempi näissä asioissa). :)

Pentuja odotetaan syntyvät viimeistään viikolle 40. :)
Kuva
Ciel
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Meniskö urokselle Dwelin's Keavy?
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Joo, kirjoittelen kohta kunhan saan kerättyä voimia (x Pitäis nimittäin tohon Juulian Bon Jovi-topaankin kirjoitella ja just nyt ei oikein inspaa ;>
Pilvi
Analysaattori

Ehtisitköhän mahdollisesti alkuviikosta Hassu kirjoittelemaan sitä esittelyä, kun tarkoitus oli saada pennut maailmaan viikolla 40 viimeistään. :D
Kuva
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Dea! Iiron lapsonen! Vautsivauvauuu. :--D
Niin, ot:nä, jos muistat Bashante's Iatrix:in ja minut niin niin.
...olipas taas asiallinen viesti. .__.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Aijoo. (; Siis mielelläni tästä pupsin ottaisin, anteeksi että kesti! Olen unohtanut koko topicin, hyvä että muistuttelit YV:llä! Olisin siis kiinnostunut pienestä sammaritytöstä.

Pörröturkki muuttaisi siis luokseni Never Everiin. Never Ever on vielä uusi kennel, joten sivujakaan sillä ei vielä ole, mutta heti kun joku suostuu koodaamaan erään leiskan, voin näytellä niitä <; Pupsillekin tekisin varmaan väliaikaissivut johonkin valmisleiskaan, mutta heti oman leiskan saatuani koira saa entistä paremmat, ulkoasuun upotetut sivut.
Tavallisten näyttelyiden lisäksi harrastaisin tytsyn kanssa myös palveluskoiralajeja (?), tokoa ja mahdollisesti myös agilitya. En tosin ole kovin varma, onko sammari palveluskoirarotu? Lisäksi pelastuskoiratoiminta kiinnostaa myös. Voisin kokeilla myös jotain kivaa 'harrastuslajia', kuten flyballia tai koiratanssia <;
Kuvia minulla ei ole, mutta enköhän minä ne jostain hanki, kysyn vaikkapa joltain kenneliltä kuvalupia tai kuvaan sitten itse näyttelyissä (; Samojedi on kyllä tosi kiva rotu, ja haluaisin mielettömästi sellaisen NE:hen ;> Tämä koira ei todellakaan unohtuisi, ja se saisi koko elämänsä kestävän kodin luotani.

Joten, miten on? Voin näytellä kisanäyttöä kohta, mutta sivunäyttöä ei vielä valitettavasti ole, siitähän minä jo sanoinkin (;
Pilvi
Analysaattori

Kyllähän mä sut vveera muistan, sekä tietty Iiron, olihan se Tean ensimmäinen sulhaspoju. ;)
Ja enköhän mä sulle uskalla Hassu pennun luovuttaa, jos todella sun kiinnostus riittää pidemmälle kuin pari kuukautta. Sammari on palveluskoirarotu virtuaalisesti, mutta ei IRL (oikeuksia kyllä päätettiin hakea myös irl, mutta seuraavassa kokouksessa niiden hakeminen taas hylättiin). Valkkaappas nimi tuolta ylhäältä.

Toivon mukaan kaikki muutkin ovat vielä palleroitaan haluamassa, vaikka pentueen aikataulu vähän pitkittyikin. Jos vaikka tehtäisiin niin, että Dea astutetaan tänään ja pölleröt syntyvät sitten viikon päästä eli 5. päivä. Sivuja voi jo tehdä ja halutessaan kisoihinkin ilmoittaa, mutta niiden kisojen PVM tulee olla 5.10 tai sen jälkeen. Ja riippuuhan tuo toki minkälaiset kuvat hommaatte pennuille, että onko ne pentuja ensin vai heti aikuisia, että mihin pystytte niitä ilmoittelemaan. :)
Kuva
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

^Täydellistä, 5.10 on mun synttärit! ;)
Olen nyt Tiituksen siirtänyt eläkkeelle, ja pentueen synnyttyä sen sitten ilmeisesti päästän parempiin käsiin, kuten olen jo puhunutkin. Herra on jo niin paljon saanut aikaan eikä mulla enää ole mielenkiintoa aloittaa sen kanssa uusia lajeja, kun se on jo kaikista harrastamistaan lajeista valioutunut.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Onko kukaan ottanut nimeä Dwelin's Kassidy? Se tulis sitten mun pupsille.
Pilvi
Analysaattori

Juulia, hyvä juttu. :) Kiitos Tiituksen loistavasta huolenpidosta ja kilpailutuksesta, vielä kun itse pystyisin samaan niin. :D
Hassu, ei ole ottanut joten merkkaan tuon sulle. :)

/Mä kyllä rupesin miettimään että onko Emilyllä vai mikä olikaan viimeiseksi niin kennel Never Ever.. Ehkä mä muistan väärin, joku kutina vaan mulla on että olisi ollut. :D
Kuva
Vastaa Viestiin