Virtuaaliminä

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Re: Virtuaaliminä

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Mulla on aina ollut omassa päässäni siitä, miltä näytän virtuaali elämässä ja minkälainen ihminen olen. En vaan koirien kanssa ole sitä minnekkään sivuille laittanut, virtuaalihevosten kanssa tosin olen sen jossain muotoa aina jossakin kertonut. Voisin tehdä tuonne Vicinityyn kyllä esittelyn itsestäni ja mahdollisesta perheestä, toisi tosiaan sitä realistisuutta mukaan (:
.
.
  • Kuva
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

Tuon virtuaali-itsensä tuntee huomattavasti paremmin jos osallistuu noihin roolipeli lenkkeihin. Itse löysin kaikkia ihania ja hirveitä puolia itsestäni ropettauessani, mutta se oli lopulta jopa aika mielenkiinoista
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja matty »

Mulle virtuaaliminä ja virtuaalinen elämä muidenkin kuin niiden elukoiden ulkopuolella on tän homman ydin :D Idioottien päiväkirjassa sivutaan välillä virtuaaliminän elämää ihan muuten vain tyyliin työn, ihmissuhteiden ja arjen osalta. Välillä jää koirat ja hevoset vähän sivurooliin kun keksin kaikkea huimaa häppeninkiä sille virtuaaliminälle :D
olin kerran herranterttu
Jeccu
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Jeccu »

On tullut tällaisia vastaan muilla sivuilla, missä on juuri virtuaalinen perhe, naapurit jne. Virtuaalitalleilla ainakin tämä juttu on todella suosittu homma, missä kerrotaan juuri itsestään, ehkä osaomistajastaan, hoitajista, ehkäpä myös poikaystävästään/kihlatustaan/jne.

Itsekin ajattelin toteuttaa tämän omalla kennelilläni kunhan saan sille uuden ulkoasun. Tämä nimittäin on aika hauska seikka, ja jos on hoitajatoimintaa kennelillä niin on myös hoitajilla helpompi tietää että kenen luonaan pyörii, ja miten sitä ihmistä voi kuvailla. Samalla kun se on hauskaa tekee se myös joistakin asioista helpompaa! :>
Whoever said that diamonds are a girls best friend, obviously never owned a dog.
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Mäki oon huomannu et tohon oikeesti jää koukkuun :) Kivaa pohtia omia "elämäkoukeroita" tuolla
Karla
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Karla »

Defran sivuilla on ollut nyt jonkin aikaa kans tämmönen virtuaaliminän/virtuaalielämän esittely ja olen muutamissa v-talleissakin nähnyt tällaisia olevan. Mä tykkään paljonkin lukea tämmösiä esittelykirjotuksia ja kuvia on myös kiva katsoa tekstin ohella niin saa vähän parempaa tuntumaa ihmisistä/paikoista. :)

// Kiitoksia kovasti Mima! Tuli heti hyvä mieli jo siitäkin, että joku on sen sivun lukenut. (-:
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

^Mahtava esittely :)
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Itsekin väsäsin joskus tuonne Ketunjalan sivuille pienen sivuinfon itsestäni. Se on melko niukasti kirjoiteltu, ehkä jossakin vaiheessa voisi sitäkin parannella. ^^
Ennen en ole v-aikana jaksanut jostakin syystä infoa itsestäni kirjoittaa lainkaan, mutta päätin sitten pienen poikkeuksen tehdä. Muiden tuollaisia on kyllä tosi kiva aina lukea, kun kohdalle sattuu!
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vastaa Viestiin