Rainvalley
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Rainvalley
Kiitos kommentista! Mä taas ite pidän noista linkeistä, kun ovat vähän erilaiset ku yleensä :D Mut makunsa kullakin :)
- bianca
- Le-ppä-ker-ttu
Woooow, ihana ulkoasu kennullasi. Itse ainakin tykkään. Ja nuo navin linkit on ihanat. :"3
Tekstejä saisi minusta olla ehkä hitusen enemmän. :')
Tekstejä saisi minusta olla ehkä hitusen enemmän. :')
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos sullekin! Tekstien kirjoittaminen ei ole lempipuuhaani, joten sen takia ne jäävät aina vähälle :D
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Uppia! Uusi leiska ja uudet koristekuvat ja sillee. Koirien sivut ovat vielä vähän vaiheessa taulukoiden osalta, mutta muuten kaikki pitäis olla valmista.
- zerggie
- Keilapallo
Miten sä oot taas onnistunu tekemään rainvalleystä entistä upeamman :o &.& Tykkään hirmusesti etenkin ulkasta ja sen tunnelmasta! Hyvin oot saanu myös kaiken kerrottua. Toi linkkien taakse tuleva kuvio on kivasti tehty yksityiskohta. Ei mulla muutakuin että upeeta <3
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos paljon! Eläinten taulukot ovat nyt myös kondiksessa. Ne eivät onnistuneet ihan niin hyvin kuin toivoin, mutta menevät noinkin.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Olis taas uusi ulkka ison uudistuksen jäljiltä. Vielä puuttuisi hoitajatoiminta (joka on ollut tekeillä jo kaksi vuotta, joten tiedä sitten saanko sitä koskaan aikaiseksi), ja luonteet kissoille, hevosille ja yhdelle koiralle.
Ilmoittakaas sitten ajoissa, jos joku ei toimi! Leiskan toimivuus on testattu Mozillalla, Operalla, IE:llä ja Safarilla, mutta kertokaa kuitenkin epäkohdista heti, pliis. Kommentteja muutenkin olisi khyl ihan kiva saada. ;)
Ilmoittakaas sitten ajoissa, jos joku ei toimi! Leiskan toimivuus on testattu Mozillalla, Operalla, IE:llä ja Safarilla, mutta kertokaa kuitenkin epäkohdista heti, pliis. Kommentteja muutenkin olisi khyl ihan kiva saada. ;)
- Odea
- Höpsö veitikka
Toi ulkoasu on mielettömän kaunis. Ehkä sitä sun parhaimmistoas jopa! Aaaw, rakastuin totaallisesti. Muistakin pitää tota jonkin aikaa sun sivuillas, äläkä vaihda heti! Pliis ja kiitos.
Oon vähän sanaton.
Oon vähän sanaton.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Yhyy, tyksin vanhasta leiskasta kyllä enemmän, vaikka tämäkin on nätti (:
Jippii! Dashcol's palaa jälleen, tosin Rainynä : D mut hei tosi kiva et otit viel kissat takas.
Jippii! Dashcol's palaa jälleen, tosin Rainynä : D mut hei tosi kiva et otit viel kissat takas.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos teille! Munkin mielessä vanhassa leiskassa oli parempi tunnelma, mutta eihän niin harmaa enää näin kesään sovi! Piti tietty saada myös hevoset ja kissat leiskaan mukaan uudistuksen jäljiltä, joten kyllähän se uutta leiskaa kaipasi. 
Ja onhan mulla ollut koko ajan kissoja, en vaan ole erikseen kissalaa jaksanut pystyttää, varsinkin kun Dashin kanssa oli koko ajan on-off -kausia.
Ja onhan mulla ollut koko ajan kissoja, en vaan ole erikseen kissalaa jaksanut pystyttää, varsinkin kun Dashin kanssa oli koko ajan on-off -kausia.
-
tsiu
- Ei enää ikinä uudestaan
Hei mikä ton hepan kaulasta roikkuu? Toi heppa näyttää jotenki epämääräiseltä, en osaa selittää paremmin. Mä laittaisin tohon muutenkin ehkä jonkun uljaan puoliverisen kuvan kun noi kissa ja koirakin näyttää niin siisteiltä : )
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Mä en tiedä, mikä sen kaulasta roikkuu. Katsoin sitä itsekin ihmeissäni, mutta (mun mielestä) tuo kuva sopi tuohon muuten niin hyvin kaulavänkyrästä huolimatta, ja kuvan tausta oli helppo leikata pois, joten päätin tuon valita. Ja mitään puoliverisiä, tavalliset työhevoset on ihan tarpeeksi uljaita (okei, en osaa sanoa edes noiden rotua, mutta työhevosilta ne ainakin näyttää!)!
Mut kiitos kommentista!
/ Tosin en kyllä tajua miten kissa näyttää siistiltä hevoseen verrattuna, kun se kuitenkin on "pelkkä" maatiainen eikä kallis rotukissa. :-DDD
// Ajatelkaa, sain sen hoitajatoimminan pystyyn!! Onhan tässä kaksi vuotta sitä väkerrettykin.
Mut hei, nyt kaikki hoitajatoiminnasta tykkäävät varaaman oman koiran, kissan tai hevosen!
/// Nii ja uusin linkkitsydeemin. Mulla on aina sama juttu: liian paljon linkkejä, liian vähän tilaa.
/ Tosin en kyllä tajua miten kissa näyttää siistiltä hevoseen verrattuna, kun se kuitenkin on "pelkkä" maatiainen eikä kallis rotukissa. :-DDD
// Ajatelkaa, sain sen hoitajatoimminan pystyyn!! Onhan tässä kaksi vuotta sitä väkerrettykin.
/// Nii ja uusin linkkitsydeemin. Mulla on aina sama juttu: liian paljon linkkejä, liian vähän tilaa.
-
tellu.
- Analysaattori
Re: Rainvalley - hoitajatoimintaa!
Lalina tykkää : ))
Hieno ulkoasu, jossa kuvat on sommiteltu kivasti. Otsikko on upea. Ja tunnelma todella kiva. Linkit on kivasti, ei häiritse silmääni. Sivuilla oli kovasti tekstiä, ei haitannut toki minua. Onneksi koristekuvia on tiputeltu hyvin tekstien joukkoon. Alaotsikot on kivalla värillä ja fontillä. Eläinten sivut ovat selkiä ja siistejä. Taulukoissa on hienosti maisemakuva taustana. Ja mitä katsoin koiria, jokaiselta taisi löytyä luonteenpätkä, hienoa. Eläimiä Rainvalleyssä on kivasti, joilla jokaisella upeat kuvat. Mitään tiettyä kasvatusrotua kennelillä ei näytä olevan (sehän luki sivuillakin), joten koiria on kivasti eriroduista. Syy miksi aloin edes tähän kommentoimaan on se, että ihastuin Fiaskoon : DD Aivan ihastuttavan näköinen hyvin kisattu malinous. Ja neidin luonnetta oli mukava lueskella. Mutta piteimmittäpuheitta, onnea hoitajien etsintään ym. mitä nyt kennelielämään kuuluu : DD
Hieno ulkoasu, jossa kuvat on sommiteltu kivasti. Otsikko on upea. Ja tunnelma todella kiva. Linkit on kivasti, ei häiritse silmääni. Sivuilla oli kovasti tekstiä, ei haitannut toki minua. Onneksi koristekuvia on tiputeltu hyvin tekstien joukkoon. Alaotsikot on kivalla värillä ja fontillä. Eläinten sivut ovat selkiä ja siistejä. Taulukoissa on hienosti maisemakuva taustana. Ja mitä katsoin koiria, jokaiselta taisi löytyä luonteenpätkä, hienoa. Eläimiä Rainvalleyssä on kivasti, joilla jokaisella upeat kuvat. Mitään tiettyä kasvatusrotua kennelillä ei näytä olevan (sehän luki sivuillakin), joten koiria on kivasti eriroduista. Syy miksi aloin edes tähän kommentoimaan on se, että ihastuin Fiaskoon : DD Aivan ihastuttavan näköinen hyvin kisattu malinous. Ja neidin luonnetta oli mukava lueskella. Mutta piteimmittäpuheitta, onnea hoitajien etsintään ym. mitä nyt kennelielämään kuuluu : DD
LOPETTANUT!!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos sulle! Mä toivon totisesti, että tuonne eksyisi edes pari hoitajaa. 
-
Zellie
- Keilapallo
Ihanaa, että hoitajatoimintaakin on.. Mahtaisinkohan mä saada revittyä aikaa hoitamiseen? ^.^ Kauhiasti kyllä kiinnostaa, kun aijemmin on ollut älyttömän ihanaa hoitaa kenneleissä, mutta mutta..
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me