Lansu_ kirjoitti:Ei pitäisi kaivella kuvavarastojaan ja etsiskellä uusia kuvia, sillä jokaikinen kerta iskee mieletön himo hommata uusia virtuaalikoiria.
No sanos muuta. Nyt mulle on jopa iskenyt himo afgaaninvinttikoiriin!
Mulla on nyt kuusi koiraa, joista yksi alkaa olla aika lailla valmis, mut en halua luopua siitä vielä, ja olis kiva saada mejästä lisää tuloksia. + agility, toko & pelastus sillä on ihan kesken. Ja sitte on neljä keskeneräistä. -.- Jotka muuten junnaa sata vuotta samoissa luokissa... Ja yks sellanen puoliksi kesken, puoliksi valmis. Ollaan jonkun verran esim. mejästä saatu tuloksia, mut sitte aika suuri osa lajeista on ihan kesken. Ja yksi koira on tulossa. Taitaa tuleva oma kasvatti mennä hetkeksi kasvamaan, ja evm. kennelistä oleva saa odottaa vielä vähän, että saan noita koiria ylempiin luokkiin. Voi vitsi, kun kaikki koirat haluis haalia itelleen! :/
/ hmmm, mietin itsekseni että mitä kaikkia rotuja oikein haluaisinkaan virtuaalisesti, ja lista on tämmöinen: samojedinkoira, afgaaninvinttikoira, sheltti, saksanpaimenkoira, sk kettuterrieri, corgi pemu, whippet, tervu tai gronttu... *huoh*. Mihin mä näiden kanssa oikein joudun?