Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Yhdistyneet vee än ällät

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

No näyttelykalenterihan tää loppujen lopuksi taitaa olla, joten musta se Virtuaalinen näyttelykalenteri olisi parempi.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Mä kyllä kannattaisin tota Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot siksi että jos halutaan myös muotovalioita listata (kuten olen ymmärtänyt) niin saatas ne saman jutun alle. Käytin omaa päätösvaltaani ja laitoin ulkoasun hakutopikkiin tuon Yhdistyneet virtuaalinäytteliitot, mutta jos enemmistö haluaa Virtuaalisen näyttelykalenterin niin vaihdetaan sitä sitten.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
jannu
Kanada

Viesti Kirjoittaja jannu »

Vaikka sinne tuliskin pelkät näyttelyt, mun mielestä parempi otsikko ois Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot. Koska tässähän ne liitot yhdistyivät ja tuloksena on samassa paikassa julkaistavat näyttelyt.

http://www.shockk.net/juuli/turrit/ideakalenteri.png
tein tuollaisen raakamuunnoksen kalenterista, mutta meni vähän mönkään pvm kohdilta. Ei olisi tarkoitus mennä allekkain, vaan sulavasti yhteen pötköön. Itse voisin tehdä ainakin tuon kalenterin? Jos vain annatte luvan ja mahdolliset väritoiveet. Päivittelijöihin ei mielellään 5 ihmistä enempää, koska jos mukana on liiankin innokas niin muut eivät saa tekemistä. Ja päivittelijäistä vielä sen verran, että antaa muillekkin sitä työtä, eikä tarkastele itse kalenteria 24/7 ja vedä mukanaan kaikkea kunniaa.

Mukaan ei mielelellään enää niitä SERT- ja CACIB listoja. Muistin juuri tuosta lansun viestistä että jos saan luvan tehdä tuon kalenterin, niin saisinko tehdä samalla muotovalio listan että niistä tulisi yhtenäinen kokonaisuus?

EDIT. huomasin että tuota listaa ei oo eespäivitetty, BEL vnl on messissä.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Mun puolesta ainakin jannsu kalenterit ja listat tehtäväkseen. Ensin pitää tietty saada itse ulkoasu tolle sivustolle, jotta ei tehdä pinkkejä kalentereita ja neonvihreetä ulkoasua tmv. Okei vähän kärjistettyä, mutta tajuatte pointin.

SERT- ja CACIB-listoista ei ole mitään virallista päätetty vissiin, mutta suurin osa tuntuu olevan niitä vastaan. Ainakaan mä en koe henkilokähtaisesti niitä kovin toimiviksi.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

^ Toi kalenterin raakaversio näyttää kyllä hyvältä ja siistiltä, uskoisin että toi vois toimiakin ihan hyvin :D Jos haluaa etsiä jonkun tietyn maan alaisia kisoja tai jollekin tietylle rodulle/roturyhmälle suunnattuja niin ainahan on olemassa Ctrl+F (=Etsi-toiminto).

Ja heivataan vain ne SERT- ja CACIB-listat jonnekin kuuseen, mä en oo nähnyt niissä mitään hyödyllistä, muuta kuin, että sertit/cacibit eivät ole huijattuja, kun se tarkistetaan sieltä itse kisapaikan sivuilta. Omahan se on häpeänsä, jos huijaamalla koirilleen tuloksia hankkii, vie kaiken ilon tästäkin leikistä. (osaan-ilmaista-asiani.com joo)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Zandie
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Zandie »

Olen sitä mieltä että ne eri maiden näyttelyt pitäisi jotenkin erotella. En tiedä miten jannsu ne tuohon meinasi laittaa, mutta olisi kätevämpi etsiä niitä näyttelyitä, kun ne olisivat erikseen maittain. Ja jos suunnittelee näyttelyn pitämistä, olisi helpompi katsoa minkä maan alaisena ei ole vähään aikaan esim. KV:ta pidetty. Mutta tehkää niin kuin parhaaksi näette. :D
Sometimes sunshine does not want to shine on me
Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Mun mielestä pudotusvalikot maittain olisi fiksuin. Muuten menee ehkä turhan sekaiseksi.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
jannu
Kanada

Keksin uuden idean! Voisi pitää meidän kesken jonkun pienen äänestyksen, kumpi on käyttäjäystävällisempi.
http://www.shockk.net/juuli/turrit/ideakalenteri2.png hieman sutaistu versio, mutta ideana olisi jakaa vnl-mukaisesti näyttelyt. Ja kettu keksi hyvän idean myös. Jos tämä kakkosvaihtoehto valitaan niin pudotusvalikkona aukeisi sitten kyseisen maan näyttelyt.
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Mä kannattaisin ehdottomasti kakkosta (siis sitä missä olis se Ketun ehdottama pudotusvalikko), koska toi ykkönen olis luultavasti hirveetä sillisalaattia.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Toi kakkonen vaikuttaa paremmalta :D Tosin toi Ketun mainitsema pudotusvalikko olis varmaan se kätevin, jos sen joku saa koodattua.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

jannu
Kanada

Enköhän mä onnistu saamaan nätin ja yksinkertaisen kalenterin. :>
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

^ Kyl mä uskon, sä oot kumminkin taitava vääntämään koodeilla kaikenlaista hienoa :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Imo ihan sama minkä näköinen, kunhan se vain on käytännöllinen. Mikäli eivät ole pudotusvalikolla, näen asian niin, että sivusta tulee pitkä ja hankalasti selattava. Tíetysti voihan aina heittää linkit eri maiden kalentereihin eri sivuille, mutta silloin oltaisiin melkein samassa pisteessä kuin nytkin.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Suzie
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Suzie »

Eikö olisi kuitenkin kätevämpi laittaa kaikkien liittojen alaiset samaan kalenteriin, jolloin selaajan olisi helpointa nähdä näyttelyt aikajärjestyksessä? Eri liittojen alla ollaan kuitenkin erilailla aktiivisia, joten täytyisi aina selata eri listoja jotta näkisi, missä on mihinkin aikaan näyttely (olkoonkin että ne löytyisivät samalta sivulta). Jos ne olisi kaikki samassa, päivämäärän mukaan lajiteltuina, kalenterista ei tulisi kovin monimutkainen. IMHO.
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Suzien ehdotus on mun mielestä hyvä.

Mun mielestä "tulokset kyllä/ei" -kohdan voisi heittää mäkeen. En näe sitä kovinkaan hyödylliseksi ja siitähän tulee vain lisää työtä teille pitäjille, kun rupeatte venkslaamaan niitä kyllä- ja ei-merkintöjä. Sit tuo ykkösvaihtoehdon VNL-kohta voisi olla selkeämpi, jos siinä lukisi "Maa" ja sarakkeeseen aina laitettaisiin maan suomenkielinen nimi. Jonnekin vaan lykkäisitte ne lyhenteet, jotta porukat eivät mene sekaisin eri valiomerkintöjen ja muiden kanssa.

Joku muukin ehdotus mulla oli... Aini! Läjä pudotusvalikoita. Helpointahan tuollainen anomus olisi tehdä lomakkeella, johon voisi laittaa muun muassa maat pudotusvalikkona. Tai ainakin siis siinä tapauksessa, jos maat halutaan rajata tiettyihin. Muihin kohtiin mä en keksikään pudotusvalikolle hyötykäyttöä, mutta anti olla. :D (esimerkki pudotusvalikosta vois olla vaikka VMKL:n otsikkosi-kohta)

Ja vaikka nää mun "ehdotukset" (osa ainakin) on sanottu aika jyrkästi, niin ei teän oo pakko niitä ottaa kuuleviin korviinne. En vaan osaa ilmaista itseäni järkevästi.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Lukittu