Ulkomainen virtuaalikoirailu

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Deneo
Vuohenruokaa

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Deneo »

Olin ihan varma että vastausta ei tule, kun laitoin pari viikkoa sitten viestiä yhdelle kasvattajalle jolle ei ole syntynyt pitkään aikaan pentueita. Nyt kuitenkin tajusin tsekata sähköpostin, ja kys. kasvattaja olikin vastannut jo viikko sitten :D Eli meille tulee tässä syksyn aikana sekä catahoula että pk. holsku (piti ottaa vaan toinen, mutten osannut päättää kumpi...).
Don't you wanna live before you die?
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Mun tuntineitonen Kismit's Fancy That eli Fee.

//13.9.11
Eka kasvatti ulkomailla. Theo v.h Rijmtuin <3
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cian »

oisko joku ihana kiinnostunut kirjottelemaan mulle englanniksi jonkun kivan ja kohteliaan viestin tonne kismit-kenneliin, mun englanninkielentaitoni kun on melko rajallinen :D
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Cian kirjoitti:oisko joku ihana kiinnostunut kirjottelemaan mulle englanniksi jonkun kivan ja kohteliaan viestin tonne kismit-kenneliin, mun englanninkielentaitoni kun on melko rajallinen :D
Samaa (':
Kuva
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Zema »

Mä olen lähetellyt Banglesille Kismitsiin viestiä 26. heinäkuuta. Onkohan muille vastailtu tämän jälkeen? :)
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mun viestit Banglesille on aina niin hienoja.. Ne on kieliopillisesti aivan vääriä koska käytän google translatea!

Tässä kuitenkin jotain pätkiä joita olen käyttänyt viesteissäni (ja saanut kaksi pentua).
Hi Bangles, are you planning any German Shepherd liitters in the near future? I would like to take one bitch-puppy to my kennel Joomagnan & Criminales (+ linkki)
I would like to ask, do you have german shepherd puppies to coming? I would like to take one to my kennel Joomagnan & Criminales. http://www.freewebs.com/joomagnan
Especially male puppy. It's coming a showdog and a schutzhund - dog.
Hyvin on selvää saanut vaikka toi on ihan täyttä shittiä.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Mihihi, mulle vastattiin näin kahden vuoden odottelun jälkeen Avoyelle kennelistä bouvierpentua koskien :mrgreen: Nii et meillä on sitten kohta ihan oikea tuonti-bouvvi!
Deneo
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Deneo »

^Munkin pennut tulee Avoyellesta! Itse asiassa just eilen tuli viestiä että nyt ois niitä catahoulia. Eli pääsen vielä tässä viikonlopun aikana esittelemään neidin/herran, kunhan päätän et kumman otan :mrgreen:

//Catahoulan kanssa tuli vähän ongelmia, mutta tässä ois Avoyelle Nothing When You're Gone eli Kooma. Jee, eka oikea tuonti <3 Vielä pitäs selvittää synttäripäivä.
Don't you wanna live before you die?
Marcia
Höpsö veitikka

Täältä löytyy joitakin NCC:n hyväksymiä kenneleitä. Näiltä voi siis kysellä pentuja :)
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Laittelin uudestaan Kismitsiin viestiä, oli hitusen pidempi ymsyms.
Jos mulle jossain vaiheessa tulee tuontidobberi.
Kuva
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Joskus tuo kiehtoi paljon ja ajattelin omasta kennelistäni väsäistä englanninkielisen version, mutta niin. Jotenkin se sitten jäi ja unohtui täysin. :D Ihan mielenkiintoista tosiaan olisi kilpailla ulkomaalaisissa kilpailuissa koirineen, mutta katsotaan nyt. Ainakaan tällä hetkellä kiinnostus ei herännyt.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

tellu. kirjoitti:Olen yhdelle kennelille laittanut viestiä n. kuukausi kaksi sitten, eikä vastausta ole kuulunut. Tuntuu, etten löydä ulkomailta aktiivista kenneliä, josta löytyisi suomenajokoiria. Olen ajatellut tuota Kismit's kenneliä, sillä siellä näytti muistaakseni olevan pari ajokoiraa. Onko ylläpitäjä vastannut teille, ihan tämän vuoden puolella?
Eipä ole kuulunut mitään :(
LOPETTANUT!!
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

[quote="CRISSU"]Joskus tuo kiehtoi paljon ja ajattelin omasta kennelistäni väsäistä englanninkielisen version, mutta niin. Jotenkin se sitten jäi ja unohtui täysin. :D Ihan mielenkiintoista tosiaan olisi kilpailla ulkomaalaisissa kilpailuissa koirineen, mutta katsotaan nyt. Ainakaan tällä hetkellä kiinnostus ei herännyt.

tellu. - Itse laitoin tuossa aamulla Kismit'siin viestiä, ihan bordercollieta kysellen. Nyt vaan jään odottelemaan itsekin, tulisiko jossakin vaiheessa vastausta.
Osaisikos joku sanoa, millä hakunimellä / nimillä kannattaisi etsiä nuita ulkomaalaisia virtuaalikenneleitä? No virtual kennel ,ym on kokeiltu. Mutta jotenkaan ei tuloksia tule. Joko ovat melko kuolleita sivustoja nykyään, tai linkki ei enää toimi. Mutta aktiivisiahan tässä ollaan etsiskelemässä.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Cyber kennelillä pitäisi löytyä, nämä SIM-game kennelit ja virtual kennelit on enemmänki suomalaisten keskimä juttu :mrgreen: Ainakin Avoyelle on elossa, sieltä voinee kysellä pentueita, on erikoistunut bortsuihin : ) Voisin kans kuvitella, että muistakin NCC:n listoilla olveista kenneleistä voisi tuontikoiria herua.
Marcia
Höpsö veitikka

Tarpeeksi kun Banglesia pommittaa viesteillä niin kyllä se aikanaan vastaa. Tai ainakin mulle vastasi ihan muutamassa viikossa.
Vastaa Viestiin