Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa
-
- Vuohenruokaa
Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa
Mun tilanne on tällä hetkellä oikein mukava. Koiria vaan kuusi, kolme evm. sukusta ja kolme suvullista. Kenneleitä vaan kaks, mutta himottais kyl uus kauheesti, mutta taitaa nyt jäädä vaan haaveeks, en kyllä halua uutta kenneliä työn alle, kun edellinenki on viel pahasti kesken. Yritänkin nyt sitten tosi aktiivisesti kisata näiden nykysten koirien kanssa, ja vasta sen jälkeen ottaa uusia. Kisaamisinto on kyllä hyvin korkeella nyt, joten taidampa vielä yhden koiran lähiaikoina hankkia laumaan.
-
- Höpsö veitikka
kaikki sivut tosi sotkuset ja se turhauttaa mua. onneks Scarlets saa parempaa näköä kohtapuolin.
mua harmittaa kun settereille ja muille kanakoirille on kauhean vähän kiinnostusta. kasvattaminen ei oikein mene eteenpäin kun pennuista ei ole kiinnostunut juuri kukaan, puhumattakaan nyt aikuisten koirien myymisestä. näissäkin piireissä olis mukava nähdä uusia nassuja! :) nytkin mulla on esillä tuolla toi weimarinseisojapentue, sais edes sen yks tai kaks varaajaa niin vois pennut syntyä. emä meinaan matkaa vielä tän talven puolella ajasta ikuisuuteen.
heitän pienen gallupin ja kysyn: onko täällä yhtäkään irlanninsetteri- tai unkarinvizslapennusta kiinnostunutta? :)
whokilledbambi, pistin yv'tä ;)
Rebelle laitan sit kans ku on ajankohtaista. Nadialle suunnittelin, valioituis nyt vaan vähän lisää ja silleen.
mua harmittaa kun settereille ja muille kanakoirille on kauhean vähän kiinnostusta. kasvattaminen ei oikein mene eteenpäin kun pennuista ei ole kiinnostunut juuri kukaan, puhumattakaan nyt aikuisten koirien myymisestä. näissäkin piireissä olis mukava nähdä uusia nassuja! :) nytkin mulla on esillä tuolla toi weimarinseisojapentue, sais edes sen yks tai kaks varaajaa niin vois pennut syntyä. emä meinaan matkaa vielä tän talven puolella ajasta ikuisuuteen.
heitän pienen gallupin ja kysyn: onko täällä yhtäkään irlanninsetteri- tai unkarinvizslapennusta kiinnostunutta? :)
whokilledbambi, pistin yv'tä ;)
Rebelle laitan sit kans ku on ajankohtaista. Nadialle suunnittelin, valioituis nyt vaan vähän lisää ja silleen.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
- Höpsö veitikka
Meitsimeitsimeitsi! Irlanninsetteriä(tai ylipäätään setteriä) oon halunnut jo jonkun aikaa mut syystä tai toisesta en oo viel hankkinu sellaista.remi kirjoitti:heitän pienen gallupin ja kysyn: onko täällä yhtäkään irlanninsetteri- tai unkarinvizslapennusta kiinnostunutta? :)
Jottei ihan offiks mee niin päivittelen vähän omaa statusta. Nykyään omistan kolme kenneliä, WTC, Virnistyksen ja Confession Cupcake. WTC'ssä on nyt yhdeksän koiraa joista yksi osa-omistuksessa ja kaksi kisatauolle, Virnistyksenissä on kolme koiraa ja Confession Cupcakessa neljä.
Eipä noi hirveesti aikaa vie(onneksi), lähinnä kisautan nyt niitä koiria jotka oikeesti "tarttee" jotain tuloksia, WTC'n koirilla on melkeen kaikilla ihan kivasti jotain tittelirivistöä, samoin Confession Cupcakessa.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Unkarinvizla! Sellasen haluun, tuu sitten heittää yvtä kun päätä sellasen pentueen poksauttaa.
Erittäin OT
Erittäin OT
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Höpsö veitikka
Ajoittain tulee taas mietittyä, että mikä ihmeen järki tässä touhussa on? Tämä kun ei loppupeleissä ole mitään muuta kuin sivujen luomista, kuvitteellisten koirien kisauttamista, kuvitteellisten tulosten päivittelyä, kuvitteellisten meriittien keräämistä ja niin pois päin. Välillä ei vaan millään jaksaisi edes kirjautua kontrollipaneeliin ja päivittää sivuja jostain tulosten lisäilyistä ja kisoihin ilmoittautumisista nyt puhumattakaan - siihen kun saa uppoamaan yllättävän paljon aikaan, etenkin kun aina on joku vanha kisasivu poistettu/kisat peruttu/tuloksia ei ikinä tule, vaikka kisat ovat olleet olemassa jo vuoden päivät jne. jne. Välillä tuo pistää niin kyrsimään, kun joillakin ihmisillä ei ole minkäänlaista viitseliäisyyttä saattaa aloittamiaan juttuja loppuun ja sitten on turhaan pistänyt aikaa osallistumisiin ja päivittelyihin, kun ne kisat kumminkin joutuu poistamaan sieltä kalenterista. Eihän siinä muuten, mutta mulla on parhaimmillaan lähemmäs 50 koiraa, joiden sivuille pistän tismalleen saman kisan ja oho kun siihen ei sitten tulekaan niitä tuloksia, ei mitään muuta kuin käydä uudestaan ne melkein 50 sivua läpi ja poistaa se yks ja sama merkintä.
Kai tätä vielä jonkin aikaa jaksaa, mutta into on kyllä hiipunut huomattavasti alkuajoista. Olisi kiva, jos omat kasvatit menisivät kaupaksi, mutta toisaalta mulla ei ole hirveästi inspistä alkaa tyrkyttämään niitä joka toiselle vastaantulijalle. Olisi kans kiva, jos omat koodaustaidot riittäisivät sellaisen softan luomiseen, jolla pystyisin napin painalluksella lisäämään koirien kalentereihin uusia kisoja ja tuloksia.
Kai tätä vielä jonkin aikaa jaksaa, mutta into on kyllä hiipunut huomattavasti alkuajoista. Olisi kiva, jos omat kasvatit menisivät kaupaksi, mutta toisaalta mulla ei ole hirveästi inspistä alkaa tyrkyttämään niitä joka toiselle vastaantulijalle. Olisi kans kiva, jos omat koodaustaidot riittäisivät sellaisen softan luomiseen, jolla pystyisin napin painalluksella lisäämään koirien kalentereihin uusia kisoja ja tuloksia.
-
- Alkupalat
Miulla menee tällä hetkellä ihan hyvin. Pari päivää sitten perustin uuden virtuaalikennelin, Hawkenin. Hoitajia ei ole, toivottavasti tulee(: Koiria on tällä hetkellä vain kaksi, Maya ja Nuppu :> Lisää pitäisi olla tulossa ^^
http://www.virtuaalikennelhawken.webs.com/index.htm <--Hawken, hoitajia kaivataan!
-
- Sumopainija
Jes, nyt taas taitaa olla intoa näihin hommiin edes vähän aikaa. Kummasti se pienikin tauko piristää. Nyt joka päivä olen kisaillut koirilla ja Kuurakuussa on vielä ulkoasun vaihto vähän vaiheessa. Nii ja Dielkun koiriakin ilmottelin kisoihin ja kattelin tuloksia. :--) Nyt yhdistyneiden näyttelyliittojen ansiosta olen ruennut taas pitkän tauon jälkeen ilmoittamaan koiria näyttelyihin! Kiva saada tuloksia välillä muualtakin kuin käyttöpuolelta. Nyt olisi tarkoitus mennä eteenpäin ihan ilman sen kummempia taukoja.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Vihdoin päässyt ajan tasalle näistä koirista.Ei koiria paljoa ole ainoastaan 7 kisattavaa ;DYksi on vähän tauvolla ja uusi tulokaskin tulossa .Tuntuu välillä että ei sitä jaksais kisata millään noita koruuksia ,mutta uuden kennelin myötä sitäkin on tullut lisää.Kiitän uudesta kisautus jaksamisesta Sekhmetiä,Rebeccaa ja vveeraa .Näiltä henkilöiltä sain kolme koiruusta husky/malamutti kenneliin Finaleen.Sinnekkin tuli uusi ulkoasu joka piristi kummasti.Edellinen ruma ja synkkä(minähän sen tein :d)Voisin sanoa samaa kuin sasu että yhdistyneiden näyttelyliittojen ansiostakin on sitä puhtia tullut.Siellä on kätevää kun lähes kaikki samassa =)
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
No niinpä! Mäkin mietin tota joskus päässäni oikein perusteellisesti. Välillä tulee semmonen tunne että tää on tätä samaa vanhaa ja sama olisi lopettaa ja joskus taas sitte saa kunnon kiinnostuspistoksen. :D Oon joskus ihan hämilläni kun mietin että "mitä helvettiä vielä teen tämmöisen touhun kanssa" tai että moneenkohan ikävuoteen tätä leikkiä jaksan... Mut jos ottaa tavoitteen esimerkiksi päästä sijoittumaan kasvattajakehissä ynnä muuta niin mulla ainakin homma alkaa kiinnostamaan heti paljon enemmän.Nath kirjoitti:Ajoittain tulee taas mietittyä, että mikä ihmeen järki tässä touhussa on? Tämä kun ei loppupeleissä ole mitään muuta kuin sivujen luomista, kuvitteellisten koirien kisauttamista, kuvitteellisten tulosten päivittelyä, kuvitteellisten meriittien keräämistä ja niin pois päin.
edit/ hah, eipä mitään Jassu. :D Kiva että (uusia ja vanhoja) kiinnostuneita rotuihin löytyy, isompi kiitos sulle kuuluu!
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ah, mun tilanne virtuaalikoirien parissa näyttää tällä hetkellä varsin hyvälle! 72 koiran lauma hupeni 24 koiran laumaan lopetettuani kaikkien muiden rotujen kasvatuksen paitsi saksanpaimenkoirien Lilithiassa. RebeWolfien kanssa pidän vielä Vaikean kenneliä, joten sen kautta kasvatukseeni kuuluu vielä dobermannit ja rottweilerit :-D Näiden kahden lisäksi on pystyssä vielä vanha kunnon sekakennel Rainvalley, missä on ne koirat jotka halusin säilyttää, mutteivat ole schäfereitä. Dotempra on vielä sen aikaa pystyssä, kun saan maailmaan viimeisen pentueen, kun olen sen luvannut.
Olen aika ylpeä ittestäni, että kehtasin heittää niin paljon koiria kasvattajille... Vaikkei tuosta laumasta kylläkään suvullisia koiria ollut enempää kuin kymmenen. Mutta silti! Nyt puhkitaan vain kahden (+ yhden) kennelin kanssa, ja yritän panostaa tulevaisuudessa pelkästään niihin ilman Lansu_n mainitsemia "tähdenlento kenneleitä"
Olen aika ylpeä ittestäni, että kehtasin heittää niin paljon koiria kasvattajille... Vaikkei tuosta laumasta kylläkään suvullisia koiria ollut enempää kuin kymmenen. Mutta silti! Nyt puhkitaan vain kahden (+ yhden) kennelin kanssa, ja yritän panostaa tulevaisuudessa pelkästään niihin ilman Lansu_n mainitsemia "tähdenlento kenneleitä"

-
- Vuohenruokaa
Mä olen vihdoin tosi innostunut tästä jutusta, sain Winnteamin vamiiksi ja rakastan jokaista kuudesta koirastani todella. Ihmeen helpolta tuntuu kun on kolme pk. koiraa ja sit kolme siperianhuskyä, jotka kisaa pääasiassa valjakossa ja mejässä. Oikeastaan musta tuntuu että voisin vaikka ottaa vielä pari pk. koiraa työn alle (kuten olenkin ottamassa yhden malinartun), koska luokissa ois tilaa ihan mukavasti.
Ainoa mikä pännii on se, että tuntuu, että kisoja järjestetään nykyään kamalan harvoin, ja kun sit järjestetään, niin en itse ehdi koskaan mukaan. Kun vilkaisee esim. tokoliiton sivuja, niin ei uusia kisoja, mut seuraavana päivänä vilkaistessa sieltä löytyykin viisi uutta kisaa, joissa yhdessäkään ei ole enää tilaa. Plääh!
Ainoa mikä pännii on se, että tuntuu, että kisoja järjestetään nykyään kamalan harvoin, ja kun sit järjestetään, niin en itse ehdi koskaan mukaan. Kun vilkaisee esim. tokoliiton sivuja, niin ei uusia kisoja, mut seuraavana päivänä vilkaistessa sieltä löytyykin viisi uutta kisaa, joissa yhdessäkään ei ole enää tilaa. Plääh!
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
-
- Lassien tassuhiki
Mulla on sellanen kutina että pitäis vähän karsia noita yksityisiä koiria, koska niitä on imo aivan liikaa. Koiria on yhteensä 22, joka voi olla joidenkin mielestä aika vähän verrattuna omiin koirakantoihinsa, mutta niitä ois näiden tietojen mukaan tulossa lisää ja jos noiden 22 akt. kisautukseen mulla ei aika riitä (fakta on kylläkin - että se johtuu oikeesti siitä että oon niin pirun laiska ja saamaton) niin hmmm. Isoin "kriisi" on noiden luonteiden kanssa, mulla on tällä hetkellä luonnetta vaille 8 (+2) koiraa ja kaikki niistä kasvatteja. Mun pitäis vaan ottaa itteeni niskasta kiinni ja avata worpad vaikkapa huomeniltana.
tilannekatsaus:
8 koiraa yksityisissä
9 koiraa Foundle'sissa
5 koiraa Daseisissa
tilannekatsaus:
8 koiraa yksityisissä
9 koiraa Foundle'sissa
5 koiraa Daseisissa
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Alkupalat
- Viesti:
Mie oon pyöriny 2003 vuodesta lähtien virtuaalimaailmassa enkä oo saanu aikaseks mitään :o eiku kyllä mun urosta käytettiin huippunartulla ja yhden kakaran sieltä otin, joka sekin menesty hyvin. Nyt mie sitten teen paluuta täysin uudistuneena (julkistan tällä viikolla sivut), vaikka vanhoja koiriani kaipailen. Tyydyn toistaiseksi kahteen urokseen, upeisiin sellaisiin, vaikka koskaan mun koiramäärä ei oo ylittäny viittä. Kahesta kolmeen aika normi ollut.
Mäyräkoiria oon oikeestaan aina kasvattanu, ja laiskuus päivittelyyn iski sit aina sillon, kun olis voinu miettiä pentuja ihan omaan kenneliin. Mäyräkoirilla kun oli jopa kysyntääkin sillon 2003-2005 välisenä aikana jonkun verran. Nythän se on melko kuollut rotu, vaikkei koskaan mitään huippua ookaan saavuttanut.
Kauheen vanhalle vaan tuntuu, liekö yks vanhimmista, täytin 21 tän kuun alussa
Mäyräkoiria oon oikeestaan aina kasvattanu, ja laiskuus päivittelyyn iski sit aina sillon, kun olis voinu miettiä pentuja ihan omaan kenneliin. Mäyräkoirilla kun oli jopa kysyntääkin sillon 2003-2005 välisenä aikana jonkun verran. Nythän se on melko kuollut rotu, vaikkei koskaan mitään huippua ookaan saavuttanut.
Kauheen vanhalle vaan tuntuu, liekö yks vanhimmista, täytin 21 tän kuun alussa

-
- Höpsö veitikka
Yksi vanhimmista, mutta et ainut! Itsekin täytän 21 just....tänäänlavrys kirjoitti:Kauheen vanhalle vaan tuntuu, liekö yks vanhimmista, täytin 21 tän kuun alussa

-
- Alkupalat
- Viesti:
Ähäkutti, mie täytin viides päivä :DNath kirjoitti:Yksi vanhimmista, mutta et ainut! Itsekin täytän 21 just....tänäänlavrys kirjoitti:Kauheen vanhalle vaan tuntuu, liekö yks vanhimmista, täytin 21 tän kuun alussa