Uusimisprosessi ei nyt vienyt niin kauan kuin luulin, eli valmista tuli
T E R V E T U L O A !
Otan rahallista korvausta :)irkkulikka kirjoitti:Tuosta ulkoasusuunnittelusta vain, otatko töistäsi rahaa, vai teetkö ilmaiseksi? (: Hienot sivut, täytyy sanoa.
Mistä tiedät, jos saa udella?Joana kirjoitti:Pakko pistää ooteenä et mähän tiedän sul irl :o Mutta joo, hienot sivut oot tehnyt, just oikean kokoiset tälle resolle :)
sama henkilö ;)Joana kirjoitti:Etkös sä ole Hanna-Kaisan koiria esittänyt?
800 x 600? Ulkoasu on toteutettu resoluutiolle 1440 x 900, ja itse olen sitä testannut myös resoluutiolla 1024 x 768 (läppäri & pöytäkone), ja hyvin pelasi, scrollaamista ei tarvittu. Tiedä sitten mistä johtuu?Frosty kirjoitti: Sitten päästäänkin sujuvasti tilankäyttöön... ensinnäkin on aika turhanpäiväistä optimoida ulkoasu resoluutiolle, joka on noinkin erikoinen. Keskimäärin aika harvalla nykyään on enää resoluutiota 800x600, kiitos siitä korkeammille voimille, mutta lähtökohtaisesti olisi kyllä hienoa jos ulkoasu toimisi vielä resoluutiolla 1024x768. Pieni voi, yllättäen, olla hyvinkin kaunista. Sivulle skrollaaminen on epämääräistä ja turhanaikaista toimintaa. Kotikoneen resoluutiolla mulla tuo varmaan vielä toimisi suht moitteetta, mutta tässä äiskän läppärillä (juurikin 1024x768) joutuu vähän skrollailemaan sivulle. Tekstit sentään mahtuvat näytölle, hyvä niin.
Itsellä on läppäri (näytön tuumakokoa en muista), 1440 x 900 resolla, ja tälle tosiaan suunniteltu ja toteutettu. Ainakin 1024 x 768 läppärillä oon sen saanut pelaamaan, olihan se leveämpi kuin tämän kanssa mutta scrollaamisia ei tosiaan tarvittu. Voi tosiaan olla että pöytäkoneella joutuu scrollaamaan, pitää ottaa se huomioon seuraavan ulkoasun kanssa.Suzie kirjoitti:Frosty varmaankin meinasi sitä, että ei sivuja tarvitse sentään 800x600 resolle tehdä, mutta 1024x768 olisi hyvin käyttäjäystävällistä. Sillä resolla pitää scrollailla ainakin tällä mun pöytäkoneella. ^^
// 1152x864 homma pelaa ilman scrollausta, mutta tuota 1440x900 ei edes asetuksista löytynyt.