ID & C uudella ulkomuodolla
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
ID & C uudella ulkomuodolla
Jee! \../ Pisin historianaikainen (heh heh) remontti iski ja nyt olen melkein saanut päätökseen. Koirien sivut ainoat remontin kohteet, mutta muuten ready.
Sisään
//: Koristekuvat + otsikot (niihinkin vielä parannusehdotuksia, jos saan, niin kiva ;))
Sisään
//: Koristekuvat + otsikot (niihinkin vielä parannusehdotuksia, jos saan, niin kiva ;))
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Siru
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: ID & C
Ehdottomasti kaipaa koristekuvia!
Muuten tosi mukavan näköistä. Otsikkokuva on mainio, otsikko aavistuksen tylsä, samoin otsikkofontti, tossa olis voinut olla joku jänskä juttu. Mutta menee se noinkin, kivasti tekstiä ja niin. Ei mulla erityistä sanottavaa ollut. ;-)
Muuten tosi mukavan näköistä. Otsikkokuva on mainio, otsikko aavistuksen tylsä, samoin otsikkofontti, tossa olis voinut olla joku jänskä juttu. Mutta menee se noinkin, kivasti tekstiä ja niin. Ei mulla erityistä sanottavaa ollut. ;-)
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
Oon joo koristekuvia aatellut laitella, en nyt kuitenkaan saa isällä ollessani tehtyä.. Mut kiva kun se menee ;)
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Tykkään kovasti ulkoasusta! :D Ihanan pirteä tuo otsikkokuva. Mutta tosiaan, kuten Siru sanoi, niin ehdottomasti koristekuvia. Varsinkin kun kennel on yksisivuinen, niin kun rullailee alaspäin ja otsikkokuva katoaa, niin tulee jotenkin orpo olo. Tekstiä on juuri sopivasti niin että kokonaisuus toimii tuollaisena yksisivuisena eikä rullattavaa ole liikaa (:
Muutes, omistatko Gendarme's Overminded -nimisen dalmiksen? Ajattelin vain, että olisi mukava linkittää se, kun kerran kyseisen koiran veli on itselläni.
Muutes, omistatko Gendarme's Overminded -nimisen dalmiksen? Ajattelin vain, että olisi mukava linkittää se, kun kerran kyseisen koiran veli on itselläni.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
^ Lähetin juuri Kuunsirpille yksäriä, että aion antaa sen pois :( Mielestäni koti oli sille turhan kisaamaton eikä rotu henkilökohtaisesti taidakaan kiinnostaa.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Mirzu
- Syvällistä
Layoutissa on suloiset kuvat, mutta muuten se ei oikein iske. Otsikkofontti on tylsä ja olisin toivonut siihen jotain erikoista.
Taas yksisivuinen kennel. Näitähän putkahtaa nyt joka kolosta! Koristekuvat olis kyllä ihan kiva lisä, kun yksi siitä jo sanoikin (nimimerkkiä en muista).
Otsikot ovat jotenkin huomaamattomat, nekin saisivat olla vähän enemmän esillä. Kun rullasin sivua alaspäin, tekstiä oli paljon, mutta otsikoita en meinannut huomata. Ei siitä sitten sen enempää. Koirilla on siistit sivut ja niillä joilla oli kuvat, ne olivat suloisia. Sillä yhdellä piirretyllä koirallakin oli kauniit kuvat. <:
Ei muuta tällä kertaa!
Taas yksisivuinen kennel. Näitähän putkahtaa nyt joka kolosta! Koristekuvat olis kyllä ihan kiva lisä, kun yksi siitä jo sanoikin (nimimerkkiä en muista).
Otsikot ovat jotenkin huomaamattomat, nekin saisivat olla vähän enemmän esillä. Kun rullasin sivua alaspäin, tekstiä oli paljon, mutta otsikoita en meinannut huomata. Ei siitä sitten sen enempää. Koirilla on siistit sivut ja niillä joilla oli kuvat, ne olivat suloisia. Sillä yhdellä piirretyllä koirallakin oli kauniit kuvat. <:
Ei muuta tällä kertaa!
-
Reetta
- Kanada
Kappas, te asutte nykyään Ypäjällä, samalla paikkakunnalla kuin me. :) Ulkoasu on nätti ja yksinkertainen, tuo punainen on hassu ja poikkeaa yleensä käytetystä punaisesta joka on todella hyvä, se myös sopii sivujen kokonaisuuteen. Sivut on mukavasti rakennettu yhdelle ainoalle sivulle ja koristekuvat ovat suloisia ja tuovat värikkyyttää lisää. Ainoa parannus joka tulee mieleen on otsikoiden ja väliotsikoiden parempi erottelu, nyt kun sivua selaa alas välkkyy vain punaisia otsikoita, väliotsikot voisivat vaikka olla vähän pienempiä kuin pääotsikot tms. Oikein nättiä työtä olet tehnyt!
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
Mirzu, taitaa olla oikeen muodissa nää yksisivuiset :D Mä kuitenkin päädyin yksisivuiseen sen takia, että sitä on hieman helpompi hallinnoida.
Reetta, muutettiin joo Ypäjälle! Hee. Ja kiva, kun sä tykkäsit, oikeen mukavaa :)
Kiitos kaikille kommentoijille!
Reetta, muutettiin joo Ypäjälle! Hee. Ja kiva, kun sä tykkäsit, oikeen mukavaa :)
Kiitos kaikille kommentoijille!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
Re: ID & C uudella ulkomuodolla
Uusi ulkoasu 16.12.!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Mirzu
- Syvällistä
Todella kaunis ulkoasu! Värit sopivat vuodenaikaan ja tykkään muutenkin hirvittävästi siitä. (:
Mulla ei itseasiassa ollutkaan muuta sanottavaa, muistaakseni olen tässä töpössä jo kommentoinutkin muuten.
Mulla ei itseasiassa ollutkaan muuta sanottavaa, muistaakseni olen tässä töpössä jo kommentoinutkin muuten.
-
Joana
- Floodari
Mä rakastan tota uutta <3_<3 Ainoana miinuksena on noi hieman syksyiset värit (jotka muuten olisivat upeat muttakun nyt sattuu olemaan talvi :D) ja noi linkit on jotenkin hankalassa paikassa, niitä ei heti tajua etsiä siitä :D voi olla että olen ainoa joka on tätä mieltä muttamutta... kyllä noi sivut antaa kennelistä tosi hyvän vaikutelman :) tykkään.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
Kiitos kiitos kiitos 8--)
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään