"Ennen se oli ollut Suomi, mutta nyt se oli Pohjola, ankara ja kylmä, anteeksiantamaton."
Pohjantulet on maaliskuussa 2008 perustettu lohikäärmeillä pelattava roolipeli, joka on tarkoitettu jo melko kokeneille roolijoille. Rope on vasta muuttanut uudelle domainille, hostauksesta kiitokset Tunturisudelle.
Ennen kuin ihmettelette, leiskan kuva on täysin luvallisesti kopioitu, ja kuten etusivulla lukee, © Shadow Umbre - eli se ei ole minun tekemäni.
Toivoisin kommenteja laysta ja teksteistä, uudet pelaajat ovat tervetulleita mukaan menoon!
Pohjantulet - lohikäärmeroolipeli
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
-
Mirzu
- Syvällistä
Re: Pohjantulet - lohikäärmeroolipeli
Pohjantulet - ihanan nimi, sopii just semmotteisiin tuntureihin ja näin. Leiska on myös aika mukava, Umbre osaa kyllä todellakin piirtää <3 Kattoo noita sen piirustuksia, niin melkein päivän väritelly ja piirrelly noita, huhhuh. o__ä
Sori, lyhyttä ja ytimekästä kommenttia pukkaa. Ite en aio ainakaan osallistua tähän ropeen, kun en oo ikinä roolipelannu ja tämä näköjään on jo suht kokeneille pelaajille?
Sori, lyhyttä ja ytimekästä kommenttia pukkaa. Ite en aio ainakaan osallistua tähän ropeen, kun en oo ikinä roolipelannu ja tämä näköjään on jo suht kokeneille pelaajille?
-
Spiegel
- Kanada
- Viesti:
Re: Pohjantulet - lohikäärmeroolipeli
Kiitoksia kommentista. 8)
Joo, roolipelin säännöt tulee tuntea ja kirjoitustaitoa pitäisi löytyä - itse en ainakaan suosittelisi ensimmäiseksi ropeksi, mutta voihan sitä tietty kokeilla.
Joo, roolipelin säännöt tulee tuntea ja kirjoitustaitoa pitäisi löytyä - itse en ainakaan suosittelisi ensimmäiseksi ropeksi, mutta voihan sitä tietty kokeilla.