Sielujen säikeet

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Rawarna
Alkupalat

Re: Sielujen säikeet

Viesti Kirjoittaja Rawarna »

Ohoo! Olenhan minä niistä kirjoista sitten kuullutkin. En vain Universumin Tomu nimellä, mutta nuo kirjat yksittäisinä niminä ovat kyllä tuttuja siinä mielessä, että olen monasti kirjastossa silmäillyt niitä kovasti miettien että napatako nyt yksi mukaan vai ei. Pitänee ilmeisesti tutustua, sopivasti minulla onkin tässä nyt lukupäiväkirja äidinkielen tehtävänä, joten pitääkin käydä tässä lähipäivinä hakemassa trilogian ensimmäinen osa kirjastosta käsiini. 8)

Ollos hyvä, hienoa että selveni. Ilahduttava kuulla, että näin olet tuuminut ja toivottavasti sitten tapailemmekin myöhemmin pelin merkeissä. Niinhän se tosiaan on, että roolipelit kehittävät kirjoitustaitoa ja kuten sinä sanoit, antavat säännöllistä harjoitusta. Foorumin osoite (sekä luomistaru, teksti josta puhuin edellisessä veistissä) on tulossa seuraavan päivityksen yhteydessä sivuille, kuten edellisessä viestissäni Mirzulle kerroin - se nääs unohtui sivuja julkaistessa siinä kaikessa hässäkässä. :D Eli don't worry, et ole ollut puusilmä.
Alyssa Lies.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Tostahan voisi innostuakkin, saatan liittyä jossain vaiheessa, kuullostaa jännältä .__.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Rawarna
Alkupalat

Hihii, kiitos positiivisesta kommentistasi, mukava kuulla että liittymistäkin harkitset - olet tervetullut mukaan. :)
Alyssa Lies.
Sikko
Floodari

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Mullakin saattais tuo kiinnostaa. :) Kunhan pääsis foorumia katsastelemaan. Koska se on sivuille tulossa?
you know what i like about people?
their dogs
Rawarna
Alkupalat

Muksaa. 8) Tänään oli hieman suurempi päivitys sivuilla, ja muun muassa se foorumin linkki on nyt siellä. Kommentoikaa nyt toki kun on uudistuksiakin tehty. 8D
Alyssa Lies.
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Tuosta foorumista pari kysymystä.

1. Saako tuonne rekisteröityä katselemaan foorumia, mikäli ei vielä ole hahmoa?
2. Kun on luonut hahmonsa ja rekisteröityy foorumille, onko nimenä oltava nettinimi vai hahmon nimi?
Rawarna
Alkupalat

1. Ikävä kyllä ei saa. Foorumi on tällä hetkellä piilotettuna, joten vieraat pääsevät vain etusivulle, mutta laitamme sen myöhemmin myös ulkopuolisten katsottavaksi - vaikkakin itse osioiden sisältöjä ei ole tulossa muiden kuin pelaajien luettaviksi.
2. Kun hahmo on luotu ja liittymislomake lähetetty, hyväksyttäessä vastausviestissä tulee ohjeet siitä, miten menetellä - mutta kyllä minä voin sen tässäkin sinulle kertoa kun kerran kysyt: ensin foorumille rekisteröidytään nettinimimerkillä ja sen jälkeen muutetaan profiilista nimi päähahmon koko nimeksi muodossa "Etunimi Sukunimi".
Alyssa Lies.
Vastaa Viestiin