M: Kolme kisaamatonta samojediä /
-
- Lassien tassuhiki
M: Kolme kisaamatonta samojediä /
Minulla Kiipelissä 10/03/2008 neljän pennun samojedipentue, mutta vain yksi lähti maailmalle (A-pentueen sivu). Nyt ajattelin yrittää myydä tätä kolmikkoa eteenpäin, jospa vielä joku niitä sattuisi tahtomaan. Yhdelläkään siis ei valitettavasti ole kilpailtu. Koirilla on sukupuolet ja nimet. Jos kukaan ei koiria tahdo, niin ne lähtevät bittiavaruuteen. Toivottavasti joku tahtoisi edes yhden koiran ottaa itselleen! Koirilla on siis yksi sisko, Ablaze Kiipelissä.
Emo on Routasydämen Alun Alkaen (RIP) ,ja tämä oli sen viimeinen pentue. Lunalla on BH ja Jk2. Lunalla on hyväksytty SOVE ja yksi VKUMA.
Isä on Dwelin's Dente, Dentellä on 3x VSP, 6x SERT, 1 CACIB ja tokosta vain luokkavoittoa vaille valio.
Nimet eivät ole alkuperäisessä muodossa, ne ovat muokattuja!
n. Angel on the Cloud Kiipelissä * myyty tiukkikselle
n. Along With Music Kiipelissä * myyty Patriisia-:lle
u. Alpenglow Kiipelissä * myyty Tanjalle
Kerrothan varauksessasi minne koira menisi ja millainen tulevaisuus sillä olisi. Nyt en ole kamalan tiukka siitä, minne koirat lähtisivät. Kisaus olisi kuitenkin pakollista. Koirat on laitettava heti AVO-ikään, ei nuoremmaksi! Suku on melko yleinen, jonka vuoksi pennut eivät silloin aikaisemmin oikein menneetkään 'kaupaksi', joten jos haluat teettää välttämättä pentueita, todella pieniä sitten, eikä enempää kuin yksi. Mielellään ei pentueita ollenkaan.
Emo on Routasydämen Alun Alkaen (RIP) ,ja tämä oli sen viimeinen pentue. Lunalla on BH ja Jk2. Lunalla on hyväksytty SOVE ja yksi VKUMA.
Isä on Dwelin's Dente, Dentellä on 3x VSP, 6x SERT, 1 CACIB ja tokosta vain luokkavoittoa vaille valio.
Nimet eivät ole alkuperäisessä muodossa, ne ovat muokattuja!
n. Angel on the Cloud Kiipelissä * myyty tiukkikselle
n. Along With Music Kiipelissä * myyty Patriisia-:lle
u. Alpenglow Kiipelissä * myyty Tanjalle
Kerrothan varauksessasi minne koira menisi ja millainen tulevaisuus sillä olisi. Nyt en ole kamalan tiukka siitä, minne koirat lähtisivät. Kisaus olisi kuitenkin pakollista. Koirat on laitettava heti AVO-ikään, ei nuoremmaksi! Suku on melko yleinen, jonka vuoksi pennut eivät silloin aikaisemmin oikein menneetkään 'kaupaksi', joten jos haluat teettää välttämättä pentueita, todella pieniä sitten, eikä enempää kuin yksi. Mielellään ei pentueita ollenkaan.
-
- Alkupalat
Re: M: Kolme kisaamatonta samojediä
Heippa!
Minua kiinnostaisi todella paljon yksi noista sammareista :)
Se tulisi tänne: http://www.freewebs.com/cinemons ja kisaisin sillä aktiivisesti :)
Minua kiinnostaisi todella paljon yksi noista sammareista :)
Se tulisi tänne: http://www.freewebs.com/cinemons ja kisaisin sillä aktiivisesti :)
Cinemon's & Kivitassun koirineen <3
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Isän kisakalenteri löytyy täältä. Suku on melko yleinen, että olisi hyvä jos näille pennuilla ei tulisi pentueita ja jos tulisi, niin hyvin pieniä sitten.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Lassien tassuhiki
Cinemons, sinulle lähtisi yksi! Kenet tahtoisit napata mukaasi? :). Muistathan sitten, niinkuin Henji jo tuossa varoittelikin, ettei pentueita mielellään kannattaisi teettää?
-
- Alkupalat
jommankumman noista nartuista voisin ottaa? :D Muuten ihan sama kumpi :)
-
- Lassien tassuhiki
Sanos nyt kumman tahdot, en minä itse voi tietää, minkälaisista nimistä pidät 

-
- Alkupalat
Angel on the Cloud kuulostaa kuitenki ehkä mun korvaan kivemmalt :D
-
- Lassien tassuhiki
Okei, sulle se sitten :). Ilmoittele sivuja parin viikon sisään. Tänne töpöön, sähköpostiini tai yksärillä!
-
- Alkupalat
Allun sivut ovat nyt valmiit, ne löytyvät TÄÄLTÄ! :)
-
- Lassien tassuhiki
Kiitoksia :). Ilmoittele sitten Allun kuulumisia!
VIELÄ KAKSI KOIRAA OLISI VAPAANA?
VIELÄ KAKSI KOIRAA OLISI VAPAANA?
-
- Lassien tassuhiki
Re: M: Kolme kisaamatonta samojediä / Kaksi jäljellä!
Nosto. Vielä kaksi samojediä olisi vapaana (:
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Miuta himottais aivan sairaasti, mutta koiramäärä ei oikein anna periksi. Harkitsen vielä, jos vaikka ottaisinkin tuon jäljellä olevan nartun.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
- Lassien tassuhiki
Carlyon, se olisi aivan mahtavaa, jos voisit ottaa koiran! :). Mutta mieti aivan rauhassa.
-
- Lassien tassuhiki
Nostelisin tätä, olisi kiva saada nuo pari hauvaa virtuaalimaailmaan 8)
-
- Alkupalat
Vihdoin mulla onnisti ole etsinyt samojedinkoiraa keneliini http://www.iltakastanja.webs.com/ . Koiran tulevaisuus olisi mielestäni hyvä n.3-6 kertaa kilpailuissa kuukaudessa ja pysyvään kotiin. Ei sitten teetettäis pentujakaan vain iha kilpakoiraksi ehkä pentue sitten jos koira menestyy TODELLA hyvin ja koira itse jaksaa. Minulla ei ole niin väliä kumpi nuista lähtee mutta mielummin tuo narttu lähtis. Tässä jo kuvat jos koira lähtee http://i708.photobucket.com/albums/ww82 ... mmari2.png
Vasta aloittanut