Pyyhin siis pölyt vanhoilta sivuilta ja pieni kipinä syttyi jälleen! Paljon on porukka pienentynyt ja asiat vissiin muuttuneet jonkin verran. Kyselisinkin siis, vieläkö on jossain olemassa sellaista virtuaalikoirien perinnöllisyysjärjestelmää? Se oli super kiva! Jännittää vähän jostain syystä, pelkään että oon ihan kivikaudelle jäänyt näissä virtuaalikoirajutuissa :D Onko AlterVista fine vai pitäisikö siirtää sivut johonkin muulle alustalle, jos niin mihin?
TLDR: Varovainen vilkutus, mites tässä nyt kuuluisi herätellä harrastelua henkiin ja siis joo moi Lumikatti oon terve, saa kutsua kans nimellä Lumppa