Paluuta tekemässä

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lumikatti
Alkupalat
Viestit: 92
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2017 5:20 pm

Paluuta tekemässä

Viesti Kirjoittaja Lumikatti »

Hei hitsiläinen. Tästä on nyt aika iso tovi aikaa kun tein tylsän katoamistempun virtuaalimaailmasta. Eikä vieläkään olisi ehkä aikaa tällaiseen, mutta en voi olla ainoa joka kaipaa tuttua ja turvallista virtuaalikoiraharrastusta tässä maailmantilanteessa.

Pyyhin siis pölyt vanhoilta sivuilta ja pieni kipinä syttyi jälleen! Paljon on porukka pienentynyt ja asiat vissiin muuttuneet jonkin verran. Kyselisinkin siis, vieläkö on jossain olemassa sellaista virtuaalikoirien perinnöllisyysjärjestelmää? Se oli super kiva! Jännittää vähän jostain syystä, pelkään että oon ihan kivikaudelle jäänyt näissä virtuaalikoirajutuissa :D Onko AlterVista fine vai pitäisikö siirtää sivut johonkin muulle alustalle, jos niin mihin?

TLDR: Varovainen vilkutus, mites tässä nyt kuuluisi herätellä harrastelua henkiin ja siis joo moi Lumikatti oon terve, saa kutsua kans nimellä Lumppa :ugeek: Iso päivitystyö ainakin sivuilla edessä huhhuh.
Avatar
Binsley
Alkupalat
Viestit: 86
Liittynyt: Ti Huhti 22, 2025 6:11 pm
Avatar ©: Tekoälyllä muokattu omakuva

Re: Paluuta tekemässä

Viesti Kirjoittaja Binsley »

Lämpimästi tervetuloa takaisin! :) Itsekin palasin vuosi sitten harrastuksen pariin pitkän tauon jälkeen ja melko pieneksi tosiaan porukka on pienentynyt. Vaikka meitä on vaan muutamia täällä, niin melko aktiivisesti on ollut kisoja ja pentujakin tarjolla!

Enää ei taida olla perinnöllisyysjärjestelmää olemassa (tai ainakaan itse en ole sellaiseen törmännyt). Alustalla ei ole merkitystä, ihan mikä on sulle toimivin vaihtoehto. Tsemppiä päivitystyöhön!

Suosittelen tsekkaamaan myös virtuaalikoirien Discord-kanavan. Siellä keskustellaan aktiivisemmin, kuin täällä foorumin puolella. :)
Lumikatti
Alkupalat
Viestit: 92
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2017 5:20 pm

Re: Paluuta tekemässä

Viesti Kirjoittaja Lumikatti »

Kiitos ja kiitos myös Discord-vinkistä! Pitääkin se katsastaa. Kiva että pienestä porukasta huolimatta on eloa <3
Vastaa Viestiin