Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Avatar
Shannon.
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 10:13 am
Viesti:

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Shannon. »

Tuo kuulostais hyvältä. Joo nuo lisäpisteet ainakin vois ottaa käyttöön!
Saragis & Qazarat - vinttikoirat
Red Flare's - faaraokoirat & punaiset irlanninsetterit
Majorithy Arabians - arabianhevoset
Islanninhevostalli Trottúr - islanninhevoset


Vuoden kasvattaja 2020
Vuoden vVJM-kasvattaja 2020
Avatar
Neomea
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 149
Liittynyt: Su Heinä 29, 2018 12:07 am

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Neomea »

Onko myös weebly se, minne sivut on paras tehdä? Saako sivun alalaidasta pois tuon valtavan sinisen logon? :lol: Voisiko käyttöön ottaa jonkun hienon ulkoasun, joka ei ole tehty tuolla weeblyn editorilla ja onko sen muokkaaminen kuinka vaikeaa? Ei ole tuttu minulle paikka, niin kyselen.
Mielestäni myös kaikenkaikkiaan kauniisti on tehty esim hevospuolen Kouluvarsojen Laatuarvostelu. Sivurakenne (+navigaatio) ja miten tiedot on esillä, mielestäni kaunis, panostetun oloinen, virallinen ja selkeä.
Avatar
Shannon.
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 10:13 am
Viesti:

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Shannon. »

Neomea kirjoitti: Ke Helmi 24, 2021 9:44 pm Onko myös weebly se, minne sivut on paras tehdä? Saako sivun alalaidasta pois tuon valtavan sinisen logon? :lol: Voisiko käyttöön ottaa jonkun hienon ulkoasun, joka ei ole tehty tuolla weeblyn editorilla ja onko sen muokkaaminen kuinka vaikeaa? Ei ole tuttu minulle paikka, niin kyselen.
Mielestäni myös kaikenkaikkiaan kauniisti on tehty esim hevospuolen Kouluvarsojen Laatuarvostelu. Sivurakenne (+navigaatio) ja miten tiedot on esillä, mielestäni kaunis, panostetun oloinen, virallinen ja selkeä.
Weebly on hyvä paikka ja helppo käyttää. Logoa ei saa ilmeisesti pois kun maksamalla, mutta sivujen muokkaaminen on helppoa kun lätkäsee omat koodit tuonne. Mulla on kaikki tallit/kennelit weeblyssä.
Saragis & Qazarat - vinttikoirat
Red Flare's - faaraokoirat & punaiset irlanninsetterit
Majorithy Arabians - arabianhevoset
Islanninhevostalli Trottúr - islanninhevoset


Vuoden kasvattaja 2020
Vuoden vVJM-kasvattaja 2020
Tiitu
Nakkisotilas
Viestit: 235
Liittynyt: To Heinä 20, 2017 8:29 am
Paikkakunta: Asutaan missä huvittaa

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Tiitu »

Kuulostaa omaan korvaan ihan hyvältä.
Vuoden Kennelinperustaja ja Nyyppä 2017
Vuoden Nyyppä 2018
Sienna
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: La Tammi 16, 2021 3:47 pm

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Sienna »

Neomea kirjoitti: Ke Helmi 24, 2021 9:44 pm Onko myös weebly se, minne sivut on paras tehdä? Saako sivun alalaidasta pois tuon valtavan sinisen logon? :lol: Voisiko käyttöön ottaa jonkun hienon ulkoasun, joka ei ole tehty tuolla weeblyn editorilla ja onko sen muokkaaminen kuinka vaikeaa? Ei ole tuttu minulle paikka, niin kyselen.
Mielestäni myös kaikenkaikkiaan kauniisti on tehty esim hevospuolen Kouluvarsojen Laatuarvostelu. Sivurakenne (+navigaatio) ja miten tiedot on esillä, mielestäni kaunis, panostetun oloinen, virallinen ja selkeä.
Toinen vielä astetta helpompi koodattava yms. (oma mp) olisi wixsite. Siellä saa hieman vapaammin muokata sivuja kuin weeblyssä
Avatar
Shannon.
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 10:13 am
Viesti:

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Shannon. »

Sienna kirjoitti: To Helmi 25, 2021 9:10 am
Neomea kirjoitti: Ke Helmi 24, 2021 9:44 pm Onko myös weebly se, minne sivut on paras tehdä? Saako sivun alalaidasta pois tuon valtavan sinisen logon? :lol: Voisiko käyttöön ottaa jonkun hienon ulkoasun, joka ei ole tehty tuolla weeblyn editorilla ja onko sen muokkaaminen kuinka vaikeaa? Ei ole tuttu minulle paikka, niin kyselen.
Mielestäni myös kaikenkaikkiaan kauniisti on tehty esim hevospuolen Kouluvarsojen Laatuarvostelu. Sivurakenne (+navigaatio) ja miten tiedot on esillä, mielestäni kaunis, panostetun oloinen, virallinen ja selkeä.
Toinen vielä astetta helpompi koodattava yms. (oma mp) olisi wixsite. Siellä saa hieman vapaammin muokata sivuja kuin weeblyssä
Neomea varmaan tarkoitti ihan koodattua ulkoasua, ei noita valmisulkkia mitkä on suurimmaksi osaksi minustakin aika rumia. Weeblyssä on superhelppo käyttää omia koodeja.
Saragis & Qazarat - vinttikoirat
Red Flare's - faaraokoirat & punaiset irlanninsetterit
Majorithy Arabians - arabianhevoset
Islanninhevostalli Trottúr - islanninhevoset


Vuoden kasvattaja 2020
Vuoden vVJM-kasvattaja 2020
Sienna
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: La Tammi 16, 2021 3:47 pm

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Sienna »

Shannon. kirjoitti: To Helmi 25, 2021 9:15 am
Sienna kirjoitti: To Helmi 25, 2021 9:10 am
Neomea kirjoitti: Ke Helmi 24, 2021 9:44 pm Onko myös weebly se, minne sivut on paras tehdä? Saako sivun alalaidasta pois tuon valtavan sinisen logon? :lol: Voisiko käyttöön ottaa jonkun hienon ulkoasun, joka ei ole tehty tuolla weeblyn editorilla ja onko sen muokkaaminen kuinka vaikeaa? Ei ole tuttu minulle paikka, niin kyselen.
Mielestäni myös kaikenkaikkiaan kauniisti on tehty esim hevospuolen Kouluvarsojen Laatuarvostelu. Sivurakenne (+navigaatio) ja miten tiedot on esillä, mielestäni kaunis, panostetun oloinen, virallinen ja selkeä.
Toinen vielä astetta helpompi koodattava yms. (oma mp) olisi wixsite. Siellä saa hieman vapaammin muokata sivuja kuin weeblyssä
Neomea varmaan tarkoitti ihan koodattua ulkoasua, ei noita valmisulkkia mitkä on suurimmaksi osaksi minustakin aika rumia. Weeblyssä on superhelppo käyttää omia koodeja.
Ymmärsin. Mietin vaan että itselle ainakin wixsitessä on helpoo saada vaikka millaisia ulkoasuja. Sillä siellä ei ole "mitään rajoja" minne mitäkin laitetaan.
Sienna
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: La Tammi 16, 2021 3:47 pm

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Sienna »

http://raitatossu.net/mayflower/ulkoasut/11/
Tää ulkoasu vois toimia ainakin omaan silmään!
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Ihanaa että laatikset lähtee rullaamaan myös koirapuolella! Mun korvaan teidän suunnitelmat kuulostaa hyvältä.

Ulkoasusta kommentoisin sen verran, että onneaanhan voisi vaikka kokeilla tuolla Pyynnöt ja tarjoukset -alueella, josko joku osaava koodaisi tälle ihan uniikin, suht simppelin ulkoasun. :) Shady tarjoilee tällä hetkellä ulkoasua tässä topicissa.
Tämä projekti on kuitenkin sen verran iso, että sen olisi hyvä myös ulkoasultaan olla suht virallinen ja kestää aikaa. Siksi en menisi ehkä noiden wixin tai weeblyn tms. ilmaisulkoasujen mukana.
Avatar
Shannon.
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 10:13 am
Viesti:

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Shannon. »

Sparkle kirjoitti: To Helmi 25, 2021 4:25 pm Tämä projekti on kuitenkin sen verran iso, että sen olisi hyvä myös ulkoasultaan olla suht virallinen ja kestää aikaa. Siksi en menisi ehkä noiden wixin tai weeblyn tms. ilmaisulkoasujen mukana.
Täysin samaa mieltä tämän kanssa.
Saragis & Qazarat - vinttikoirat
Red Flare's - faaraokoirat & punaiset irlanninsetterit
Majorithy Arabians - arabianhevoset
Islanninhevostalli Trottúr - islanninhevoset


Vuoden kasvattaja 2020
Vuoden vVJM-kasvattaja 2020
Avatar
Neomea
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 149
Liittynyt: Su Heinä 29, 2018 12:07 am

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Neomea »

Shannon. kirjoitti: To Helmi 25, 2021 9:15 am Neomea varmaan tarkoitti ihan koodattua ulkoasua, ei noita valmisulkkia mitkä on suurimmaksi osaksi minustakin aika rumia. Weeblyssä on superhelppo käyttää omia koodeja.
Sparkle kirjoitti: To Helmi 25, 2021 4:25 pm Tämä projekti on kuitenkin sen verran iso, että sen olisi hyvä myös ulkoasultaan olla suht virallinen ja kestää aikaa. Siksi en menisi ehkä noiden wixin tai weeblyn tms. ilmaisulkoasujen mukana.
Samaa ajattelin, mutta en kehdannut suoraa sanoa että "ei kelpaa" ainakaan itselle tuollainen weebly editoroitu :lol: En mielellään kyllä mitään valmista ilmaistakaan ottaisi, kun ne on jo niin monella muulla käytössä - ja melko rumia kuten jo mainittu. Mutta sitten se, että saako tosiaan mistään ketään tekemään ilmaiseksi...
Tää on myös mun mielestä niin iso ja virallinen projekti, että ansaitsee jotain paljon kunnollisempaa ja uniikimpaa. Itsellä ei muuten ainakaan wix sivut koskaan toimi vaan aina takkuaa, harvemmin tulee käytyä edes sellaisten kenneleiden tai tallien sivuilla, joilla on sivut siellä, niin ovat raivostuttavia :mrgreen: Ehkä se on se, mitä enemmän on kikkailtu, sitä hitaammin kaikki lataa tai jotain. Että sen puolesta weebly!
Sparkle kirjoitti: To Helmi 25, 2021 4:25 pm Shady tarjoilee tällä hetkellä ulkoasua tässä topicissa.
Eikö tähän ollut jo ehtinyt Shannon pyytää, niin en tiedä kehtaako sinne mennä?
Sienna
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: La Tammi 16, 2021 3:47 pm

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Sienna »

Tottakai pitää olla virallinen! Mietin vain sitäkin kun olisi kiva jos puhelimenkin kautta sivut toimisivat moitteettomasti. Jolloin weebly olisi ehkä paras alusta?
Se vain, että onko kukaan tosiaan tekemässä mitään isommin koodattua ulkoasua ilmaiseksi?
Avatar
Neomea
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 149
Liittynyt: Su Heinä 29, 2018 12:07 am

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Neomea »

Minä voisin ainakin pistää viestiä keskustan foorumille, jos siellä sattuisi olemaan joku, joka voisi ilmaiseksi tehdä? Tai esimerkiksi tekstejä vastaan, onko täällä kirjoittajia? :lol: Yleensä heppapuolella tarvitsevat esim luonteita, päiväkirjamerkintöjä, valmennuksia, sukuselvityksiä yms. Ei tarvisi rahalla maksaa ja minä itse ainakin voin pari tekstiä kirjoittaa. Olisi vaan hyvä jos ois jotain tarjottavaa vastapalkaksi, kuvatkin varmaan kävisi, mutta onko kellään heppakuvia? :D
Tiitu
Nakkisotilas
Viestit: 235
Liittynyt: To Heinä 20, 2017 8:29 am
Paikkakunta: Asutaan missä huvittaa

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Tiitu »

Neomea kirjoitti: To Helmi 25, 2021 7:29 pm Minä voisin ainakin pistää viestiä keskustan foorumille, jos siellä sattuisi olemaan joku, joka voisi ilmaiseksi tehdä? Tai esimerkiksi tekstejä vastaan, onko täällä kirjoittajia? :lol: Yleensä heppapuolella tarvitsevat esim luonteita, päiväkirjamerkintöjä, valmennuksia, sukuselvityksiä yms. Ei tarvisi rahalla maksaa ja minä itse ainakin voin pari tekstiä kirjoittaa. Olisi vaan hyvä jos ois jotain tarjottavaa vastapalkaksi, kuvatkin varmaan kävisi, mutta onko kellään heppakuvia? :D
Kuvia en usko löytäväni, en hevostapahtumoissa juuri käy. Mutta koen olevani ihan hyvä kynä kädessä, joten voisin ilmoittaa itseni vapaaehtoiseksi kirjoittajaksi. Olen myös harrastanut ratsastusta, jos hevostietämys lasketaan tässä tapauksessa eduksi.
Vuoden Kennelinperustaja ja Nyyppä 2017
Vuoden Nyyppä 2018
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Virtuaalikoirien laatuarvostelu

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Neomea kirjoitti: To Helmi 25, 2021 7:13 pm
Sparkle kirjoitti: To Helmi 25, 2021 4:25 pm Shady tarjoilee tällä hetkellä ulkoasua tässä topicissa.
Eikö tähän ollut jo ehtinyt Shannon pyytää, niin en tiedä kehtaako sinne mennä?
Tokalla sivulla siellä on toinenkin ulkka tarjolla eli eiköhän tuonne kehtaisi mennä ehdottamaan :)
Vastaa Viestiin