E: amkte, ameaki, schipp, markie
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: E: FCI5 uroksia
Mulla olisi Lumille tarjota Jedi. Jedin kanssa kilpaillaan hiljokseen eteenpäin monipuolisesti eri lajeissa, näyttelyissäkin ollaan pyörähdetty ollen ROP. Mikäli Jediä innostut käyttämään, niin mahdollisesti voisin pentueesta pennun ottaa itselleni :)
-
- Alkupalat
- Viesti:
Se sopii mainosti! Teen pentuetopan vielä tämän kuun puolella, mutta laitan jo varaukseen teille pennun :) Tänne näitä kuitenkin alustavasti kasaan.
P.S. Ihanaa nähdä täällä paikkakuntalaisia! <3
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Apua en ees tajunnut tuota paikkakunta-asiaa! Ihan huippua, yhden hevospuolen harrastajan tiedän Kajaanista, siinä kaikki. Itsekään en ole "alkuperäisiä kainuulaisia" vaan oon kotosin tuolta Pirkanmaan suunnilta, mutta hyvin vahvasti oon tässä parissa vuodessa kerennyt kainuulaistumaan :)
- Lume
- Le-ppä-ker-ttu
Mulla olis tämmönen lapinkoirauros sun Liljalle, mikäli sikäli kiinnostaa. Toki se on 1 ja puoli -sukunen, mutta sitä saa silti vapaasti käyttää jos sua itteä ei haittaa :)
-
- Alkupalat
- Viesti:
Täällä toinen "maahanmuuttaja", mutta vähän etelämmästä, Hämeestä :)Yasemin kirjoitti: ↑Ke Huhti 01, 2020 8:08 pm Apua en ees tajunnut tuota paikkakunta-asiaa! Ihan huippua, yhden hevospuolen harrastajan tiedän Kajaanista, siinä kaikki. Itsekään en ole "alkuperäisiä kainuulaisia" vaan oon kotosin tuolta Pirkanmaan suunnilta, mutta hyvin vahvasti oon tässä parissa vuodessa kerennyt kainuulaistumaan :)
Poweri on ihan supersöpö :love2: . Tykkään kuitenkin tasaisista suvuista, joten taidan odotella vielä hetken. Jos mitään ei ilmaannu viikon sisään, niin laitan viestiä tästä!Lume kirjoitti: ↑To Huhti 02, 2020 9:56 am Mulla olis tämmönen lapinkoirauros sun Liljalle, mikäli sikäli kiinnostaa. Toki se on 1 ja puoli -sukunen, mutta sitä saa silti vapaasti käyttää jos sua itteä ei haittaa :)
-
- Ei riitä.
-
- Alkupalat
- Viesti:
-
- Alkupalat
- Viesti:
Re: E: nsn, amkte, ameaki, chihup, schipp, markie
Ensi vuodeksi etsinnässä taas muutama koiruus
- nisha
- Vuohenruokaa
Multa löytyy pk chihu-uros vRUSJW-19 vNORDJW-19 vEUJW-19 vEUW-19 vFINJW-18 vFINW-18 vKANS vFIN MVA Prismatic Burning Brain, jota ei oo vielä käytetty jalostukseen. Evm-suku!
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
- DeeHukka
- Syvällistä
- Viesti:
Mä voisin mielellään lainata evm-sukuista nsn u. Faroa Taffelille! Aikaisempia pentueita ei Faroltakaan löydy.
Your personal dog hoarder
https://lilyswan.net/
https://lilyswan.net/
-
- Alkupalat
- Viesti:
Tämä sopisi enemmän kuin hyvin. Ilmoittelen, kun pentue on syntynyt :)nisha kirjoitti: ↑La Marras 21, 2020 1:55 pm Multa löytyy pk chihu-uros vRUSJW-19 vNORDJW-19 vEUJW-19 vEUW-19 vFINJW-18 vFINW-18 vKANS vFIN MVA Prismatic Burning Brain, jota ei oo vielä käytetty jalostukseen. Evm-suku!
Tämäkin sopii erinomaisesti!