vGERW-19 & vUSAW-19

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Siinä pitäisi siis varmaan lukea bpk tervueren: Pika
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Lume »

Joo, niin ajattelinkin ja lisätä tuohon mun "listaan" grontut c:
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Hei tuun purkamaan huonon omatuntoni tähän: mun tulevakin viikko on melkoisen kiireinen, en paljoa ehdi virtuaalijuttujen parissa nyt touhuamaan, joten jos joku innokas tuomari tahtoo, niin mun rodut saa tuomaroida, en oo niitä vielä aloittanutkaan. Mikäli apukäsiä ei löydy, niin hoidan ne toki alta pois aikanaan!
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Lume »

Voin ottaa vitoset, paitsi pystärit jotka Nikke on jo tuomaroinut :) Laitan tulokset sulle Twiggy tässä illan päätteeksi säpöllä.
Pika
Ei riitä.
Viestit: 381
Liittynyt: Ti Heinä 04, 2017 9:27 pm

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Pika »

Sparkle kirjoitti: Su Huhti 14, 2019 3:57 pm Hei tuun purkamaan huonon omatuntoni tähän: mun tulevakin viikko on melkoisen kiireinen, en paljoa ehdi virtuaalijuttujen parissa nyt touhuamaan, joten jos joku innokas tuomari tahtoo, niin mun rodut saa tuomaroida, en oo niitä vielä aloittanutkaan. Mikäli apukäsiä ei löydy, niin hoidan ne toki alta pois aikanaan!
Mä voin otta USAsta (suomi voitti sitäpaitsi...) FCI8 paitsi portugalinvesikoirat! 😁
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Kiitos paljon teille!

Sparkle, ymmärrän toki! Itelläkin on nyt viimeset päivät menossa miehen kanssa. Hän lähtee lauantaiaamuna, että sunnuntaina on sitten luvassa seuraavat tulospäivitykset :)
En malta istua koneella kun tää yhteinen aika on sen verran vähäistä tuon välimatkan takia :F
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: vGERW-19 & vUSAW-19

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Tästä näyttelystä on kohta vierähtänyt 6 kuukautta, ja huhuilisinkin vähän loppujen päivittelyjen perään :) whats up?
Vastaa Viestiin