Pentue tulee olemaan sukutaulultaan 1-polvinen: pentueen vanhemmat ovat kumpikin tuontikoiria, joille ei ole tiedossa enempää jälkikasvua tämän pentueen jälkeen. Pennuille toivotaan haukkukokeista tai jäljestyksestä kiinnostuneita koteja.

i. vHKV-H vHKV-K BH vNORDJW-19 vEUJW-19 vWJW-17 Rompanruoja "Ruoja"
Tätä pentuetta olen itse jo pitkään vartonut, sillä kumpikin sen vanhemmista edustaa kennelini kantakoiria. Ruoja on persoonallinen, hyvin maskuliininen uros, joka on sijoittunut kivasti näyttelyissä myös muutamia titteleitä niittäen. Herra on ollut varsinainen oikea käteni erityisesti hirvi- ja karhujahdissa, joissa sen maineikas (jopa tämän kookasta ruhoa mahtavampi) ego pääsee oikeuksiinsa. Ruoja on noussut mamman mielitietyksi myös sohvatyynynä. Hänhän ei lepopäivistä taikka -viikoista ole niinkään moksiskaan!
e. vHKV-EV BH TK3 vHhM-18 vNORJW-19 vEUJW-19 vEUW-19 vWJW-17 vWW-17 Pihkavan Minä Ihan Ite "Ips"
Pentueen emänä toimii taskuraketti Ips. Tämä narttu on todella nopea - oli kyseessä sitten tokokapulan nouto taikka sitten lintuhaukulla työskentely. Ips tuo pentueeseen vastapainoa hyvin virittyneellä ja aktiivisella luonteellaan: sille on pennusta saakka aina pitänyt keksiä vähän sitä sun tätä tekemistä, ellei sitten halua (todella itsepäisiä!) naskalihampaita pyörimään kintuissaan. Ips on päässyt osoittamaan nenänlahjojaan jäljellä sekä kilpailee kaikkien yllätykseksi tokossa jo erikoisvoittajissa.
Syntymäpäivä
24.06.2019, pentuesivu
Varaajat - 3/4
n. Mettälaulun Pikkuusen Pramiaa, om. Sparkle
n. Mettälaulun Pikkuusen Pelotoon, om. Pika
n. Mettälaulun Pikkuusen Pehmee, om. Sylvi
u. Mettälaulun Pikkuusen Pöpöönen, om. kuka