E: amkte, ameaki, schipp, markie

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

E: amkte, ameaki, schipp, markie

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Schipperkeuros nartulle Pikikuonon Marilyn
- ensisijaisesti evm-sukuinen (muut kelpuutetaan, jos tasasukuista ei löydy)
- värillä ja meriiteillä ei painoarvoa
- pentue suunniteltu heinäkuulle kennelnimen Kaukovallan alle

Markiesjeuros nartulle Princess of the Garribian
- ensisijaisesti evm-sukuinen (muut kelpuutetaan, jos tasasukuista ei löydy)
- värillä ja meriiteillä ei painoarvoa
- pentue suunniteltu syyskuulle kennelnimen Kaukovallan alle

Amerikankääpiöterrieriuros nartulle Foxtrial Last Cheris Pollyanna
- ensisijaisesti 1-polvinen (muut kelpuutetaan, jos tasasukuista ei löydy)
- värillä ja meriiteillä ei painoarvoa
- pentue suunniteltu huhtikuulle kennelnimen Kaukovallan alle
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja nisha »

Multa löytyy kaksi evm-gööttiurosta tarjolle, joita kisataan vielä jatkuvasti:
BH vPVA Myths Awaken
BH vPVA Sense this Urgencia

Mikäli käytät jompaa kumpaa (tai vaikka päätyisit johonkin muuhun urokseen), minua kiinnnostaisi gööttipentu! Parsonrusselipentu kiinnostaisi myös mistä tahansa yhdistelmästä (ei valitettavasti oo tarjota kun en omista yhtään), ja samoin kaninpoikanen!! Pakko rakentaa tänään itelle virtuaalikanila, haluun virtuaalipupuja! :love1:
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja Lume »

Tällä hetkellä Sledpower's on kyllä tauolla, mutta jos sua kiinnostaa käyttää jotain meidän huskyherraa jalostukseen niin ilmoita toki! :3
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Nisha // Myths Awaken on tosi hyvän näköinen, voisin käyttää sitä. Laitan sulle varaukseen gööttipennun ja pupun, jos sille vaikka saataisi joku kiva isä jostain. Puput on suunniteltu tuleviksi helmikuussa ja göötit maaliskuussa, niin haluatko parsonin jomman kumman pienen kanssa samaan aikaan vai aikaisemmin? En osaa oikein suositella noista kolmesta ketään, kun ovat sisaruksia, eikä muita varauksia ole vielä tullut.

Lume // Herrat ei tähän hätään kiinnosta, kun etsin meidän ainoalle herralle morsianta, mutta kävin teidän neidit läpi; löysin kolme hyvinkin potentiaalista vaihtoehtoa (Say That, Pihlajanmarja ja Good's For Your Sun), osaisitko näistä suositella jotakuta tai millä näistä olisi sulle suurin tarve saada pentuja ensi joulukuussa? Onko toiveita kasvattiliitteestä ja nimeämisperusteista? Kerään ne samalla tuohon ensi vuoden suunnittelulistaan, niin ei toivottavasti jää mitään huomiotta.
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja nisha »

Ihanan tekstin kirjoitit Myytistä tuonne tulevien pentujen sivulle, kiva kun viittit sitä käyttää ja jos pennunkin sitten saan! :3 Parsonin voisin mieluusti ottaa pupusen kanssa samoihin aikoihin, jopa tuo Leevin tammikuinen pentue kiinnostaisi sillä pääsisin kisailemaan sitten jo heti vuoden alusta uuden ärrierin kanssa :)

Rakennan tänne mun virtuaalikanilaa, vasta etusivu on nyt valmis, yritän tänään saada täysin valmiiksi ja lisäilen jo jotain uusia evm-pupusia itselleni sinne! Ja ehtisitkö laittaa mulle yksityisviestillä jotain muita virtuaalikaniharrastajia, jos tiedät ketään muita? c: Mä en koskaan oo omistanut virtuaalipupuja niin en tiedä paljonko porukkaa näissä piireissä on! Mut ehdottomasti haluan saada kasvatteja muilta, ei siinä oo järkee jos on vaan kasa evm-pupusia!
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Aalia
Alkupalat
Viestit: 48
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 12:45 pm

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja Aalia »

Mäkin voisin olla kiinnostunut kanista kun poikue on ajankohtainen! Olen alkanut itsekin haaveilla virtuaalikanilasta ja nyt kun nishakin osallistui puuhaan mukaan niin pitäähän minunkin kokeilla! :D Pitääpä tässä alkaa väsäilemään sivuja c:
Remeny
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Hei!

Minä olen pyöritellyt kaniyhdistystä, joka on jäissä. Kaikki harrastajat lopettivat. Myös aikoinaan oli puputtajat-foorumi. Minulla löytyy yksi suurihopea tyttö ja muutama hermeliini tyttö joita saa käyttää jalostukseen. Osalla tuloksia vuodelta 2012!

Kali - hermeliini musta otter
Eve - hermeliini musta otter
Tyli - hermeliini valkoinen ps
Lini - suurihopea musta

Jos kiinnostaa minulta löytyy vuosien varrelta suvullisia hermeliinejä ja kääpiöjäniksiä :)
Talvililja
Epätoivoinen katse
Viestit: 407
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 8:58 pm
Viesti:

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja Talvililja »

Moikka! Mulla olis 1-polvinen parsoninarttu Nukke. Nuken kanssa ei olla vielä ehditty kisata sen kummemmin, kun saatiin rek.nrokin ihan vasta, mutta aloitellaan kisaamista nyt joulukuussa :) Jos sua kiinnostaa Nuken käyttäminen niin se on mulle ok, mutta kasvattajalle kannattaa myös sitten ilmottaa, jos päätät Nukkea käyttää!
Talvililjan virtuaaliset
Vuoden Aktiivikasvattaja 2018

TAUOLLA 22.2. - 30.3.
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Nisha // Onpa ihana kanilan alku! Valitettavasti en tiedä yhtään virtuaalimaailman kaniharrastajia, tuo Lumikkikin tuli Kaukovaltaan lopettaneelta tallilta, jossa se hoiti tallikanin virkaa. Laitan sut sen parsonin kanssa vaikka Leevin jonoon tammikuulle, ja jos ei vielä siinä nappaa, niin siirretään myöhemmäksi.

Aalia // Varaan sullekin yhden kanin tästä poikueesta, ja jos tulet toisiin aatoksiin, niin laita viestiä :)

Nikke // Valitettavasti etsinnässä oli poika, mutta kävisikö esimerkiksi sivuilta löytyvistä Hero's End of RRR tai Naiting`s Josie? Ja minä kun olen ihan ulalla jo koirien värigenetiikasta, niin kanit eivät sano yhtään mitään. Osaisiko sanoa, minkä värisiä kavereita noista yhdistelmistä on mahdollista tulla?

Talvililja // Nukke pelastaa mun tammikuun! (Oonko ihan hakoteillä, kun löysin tällaiset sivut, joissa ei ole mitään mainintaa Nukesta tai ylipäätään muista roduista kuin bordercollieista ja amerikankettukoirista?) Rekisterinumero saati kisaaminen eivät ole mun ykköslistalla, kunhan löytyy joku noille mun puskajusseille :) Mitä haluaisit kasvattajaliitteeksi ja onko jotain nimeen vaikuttavia toiveita, esim. millä kirjaimella alkaa tai mitä teemaa noudattaa?

Tällä välillä on hevosharrastajien piireistä saatu myös samojedi- ja suomenlapinkoiraurokset hankittua ^^
Talvililja
Epätoivoinen katse
Viestit: 407
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 8:58 pm
Viesti:

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja Talvililja »

Anzkuli kirjoitti: Ma Joulu 10, 2018 7:29 pm Talvililja // Nukke pelastaa mun tammikuun! (Oonko ihan hakoteillä, kun löysin tällaiset sivut, joissa ei ole mitään mainintaa Nukesta tai ylipäätään muista roduista kuin bordercollieista ja amerikankettukoirista?) Rekisterinumero saati kisaaminen eivät ole mun ykköslistalla, kunhan löytyy joku noille mun puskajusseille :) Mitä haluaisit kasvattajaliitteeksi ja onko jotain nimeen vaikuttavia toiveita, esim. millä kirjaimella alkaa tai mitä teemaa noudattaa?

Sama kasvattaja. Pika vaihtoi tän parsonipentueen syntymän jälkeen tuon kennelin kasvatusroduiksi nuo kaksi ja teki uuden muille roduille, muilla roduilla nykyään kasvattajanimenä Viekas 😁

Ite en parsoneita kasvata niin voit oman kasvattajaliitteen laittaa eikä ole toiveita nimien suhteen. Ihan vapaat kädet siis.

Laitan tähän, että olisin ite kiinnostunut husky, sammaripennuista (molemmat), japaninpystykorvasta ja lapinkoirasta, jos olis mahdollista päästä varaajalistaan :D
Talvililjan virtuaaliset
Vuoden Aktiivikasvattaja 2018

TAUOLLA 22.2. - 30.3.
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja Lume »

Anzkuli kirjoitti: La Joulu 08, 2018 1:49 pm Nisha // Myths Awaken on tosi hyvän näköinen, voisin käyttää sitä. Laitan sulle varaukseen gööttipennun ja pupun, jos sille vaikka saataisi joku kiva isä jostain. Puput on suunniteltu tuleviksi helmikuussa ja göötit maaliskuussa, niin haluatko parsonin jomman kumman pienen kanssa samaan aikaan vai aikaisemmin? En osaa oikein suositella noista kolmesta ketään, kun ovat sisaruksia, eikä muita varauksia ole vielä tullut.

Lume // Herrat ei tähän hätään kiinnosta, kun etsin meidän ainoalle herralle morsianta, mutta kävin teidän neidit läpi; löysin kolme hyvinkin potentiaalista vaihtoehtoa (Say That, Pihlajanmarja ja Good's For Your Sun), osaisitko näistä suositella jotakuta tai millä näistä olisi sulle suurin tarve saada pentuja ensi joulukuussa? Onko toiveita kasvattiliitteestä ja nimeämisperusteista? Kerään ne samalla tuohon ensi vuoden suunnittelulistaan, niin ei toivottavasti jää mitään huomiotta.
Hahah, apua!! Piti kirjoittaa huskyneiti, kirjoitinkin huskyherra :mrgreen: mutta kaikki noista on käytettävissä! Saat ihan oman maun mukaan mennä, mulla ei niin väliä kuka pentueen saa silloin :) Pentueen saat laittaa oman kasvattinimen alle ja nimiperusteet myös sun käsissä, koska tosiaan Sledpower's on tauolla ja todennäköisesti en palaa sinne enää tämän vuoden puolella. Saadaan pentueelle enemmän mainetta, jos laitetaan suoraan sun nimen alle. Toki haluan, että emä linkitettäisiin tuolta minun sivuilta. Muuten sulla on minun puolesta vapaat kädet! :)
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Talvililja // Lisäsin sut varaajalistoille ja lisäsin Nukekin tuonne näkyville. Ilmoitin myös Pikalle ja pitäisi vissiin kaiken olla näiltä osin kunnossa :)

Lume // Pihlan voisin ottaa, ja tosiaan tämä pentue on suunniteltu syntyväksi vasta vuoden päästä. Emä linkitetään juuri niin kuin toivot, ja lisään tämän meidän suunnitelmiin. :)
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Anzkuli kirjoitti: Ma Joulu 10, 2018 7:29 pm Nikke // Valitettavasti etsinnässä oli poika, mutta kävisikö esimerkiksi sivuilta löytyvistä Hero's End of RRR tai Naiting`s Josie? Ja minä kun olen ihan ulalla jo koirien värigenetiikasta, niin kanit eivät sano yhtään mitään. Osaisiko sanoa, minkä värisiä kavereita noista yhdistelmistä on mahdollista tulla?
Aivan :D Minä puusilmä katsoin väärin. Suosittelen Heroa tyttöpupulle. Poikasista siis tulisi risteytyskaneja. Väreinä voi tulla musta viittakuvio, musta, musta otter. Jos ei halua aivan tarkkoja värejä. Poikasista voi tulla minkä värisiä vain :)
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: koiria eri roturyhmistä + kani

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Nikke kirjoitti: Su Joulu 16, 2018 7:12 pm Aivan :D Minä puusilmä katsoin väärin. Suosittelen Heroa tyttöpupulle. Poikasista siis tulisi risteytyskaneja. Väreinä voi tulla musta viittakuvio, musta, musta otter. Jos ei halua aivan tarkkoja värejä. Poikasista voi tulla minkä värisiä vain :)
Loistavaa, mennään sillä!
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: E: FCI5 uroksia

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Tämän vuoden pentuesuunnitelmissa olisi vielä vajausta muutaman FCI5-ryhmän uroksen suhteen!
Vastaa Viestiin