Lappalaista tekoälyä - Joikhas-poroja
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Lappalaista tekoälyä - joikhaseita
Mallailin pennulle sivuja ja näillä näkymin nimeksi tulee Joikhas Elegia (:
-
- Höpsö veitikka
Saanko mä Aarteen lapsen yksityisiin. x_x Aattelin etten enempää koiria ottaisi ennen kuin vasta helmi-maaliskuussa, mutta kun oon ihaillut Aarretta tosi monta kertaa ja toi yhdistelmä olis muutenkin niin kivaisa, molemmilta vanhemmilta samanmittainen suku. Tykkäisin ehkä piviko-uroksesta, mikäli siis pennulle saisi mukaan piirretyn kuvan. Mutta voi olla että päädyn ihan valokuvalliseenkin poitsuun, dunno yet.
-
- Alkupalat
Moikka ! Lähtiskö mulle Lumomaahan Liekki x Pyro yhdistelmästä yks narttupentu? Harrastaisin sen kanssa paimennusta, tokoa, palveluskoiralajeja ja pelastusta :) Joskus saatan käyttää myös jalostukseen. Onko mahdollista saada jonkunlainen kuva koiralle?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitos Pammeelle sivusta! Tosin nimi voisi olla ehkä vähän suomenkielisempää, jos vaan sinulle käy? Voin jotain nimiehdotuksia laittaa ekaan viestiin, jos auttaa?
Janinalle ja Annylle pentu. Laittakaa väritoiveita niin koitan saada näille kuvat piirrettyä/etsittyä valokuvakansioistani.
Janinalle ja Annylle pentu. Laittakaa väritoiveita niin koitan saada näille kuvat piirrettyä/etsittyä valokuvakansioistani.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Alkupalat
Haluiaisin et se olis väriltään musta merkein :) Voisko nimeksi tulla Joikhas Domino ?
-
- Le-ppä-ker-ttu
Aa, okei voin mä sen nimen vaihtaa :) Oisko Eleganssi (merkitys), Epilogi (merkitys) tai Elisio (merkitys) sitten suomenkielisempi? Koitin jotain lainasanaa keksiä, että se ois saman tyylinen kuin Ebin. Ja kun en mielellään mitään perus Enkeliä tai Etanaa ottais :D Mutta jos nämäkään ei kelpaa niin laita vaan esimerkkejä ^^
Väriksi toivoisin mustaa merkein.
Väriksi toivoisin mustaa merkein.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Pistin ekaan viestiin nimiehdotuksia. :)
D-pennut syntyy 29.12.2015
D-pennut syntyy 29.12.2015
-
- Alkupalat
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitos sivuista!
Poronartut. Ekan tein ensisijaisesti Annyn pennulle ja tokan Pammeen, mutta voitte myös vaihtaa jos haluatte. :)

Poronartut. Ekan tein ensisijaisesti Annyn pennulle ja tokan Pammeen, mutta voitte myös vaihtaa jos haluatte. :)

-
- Le-ppä-ker-ttu
Oi tuohan on ihana <3_<3 Nimeksi Joikhas Enne Myrskystä
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jees. :) E-pennut syntyy 30.12.2015. Ja rekisterinumero on VTR-14675.
VTR-14677 Joikhas Duuripeliä
VTR-14678 Joikhas Domino
VTR-14677 Joikhas Duuripeliä
VTR-14678 Joikhas Domino
-
- Ei riitä.
- Viesti:
Oon jo sen verran pitkään kuolannut tuota suomenlapinkoirapentuetta että oli viimein pakko tulla kysymään lähtiskö meille siitä Lost Pompejiin narttupentu? :) Itse en tulisi käyttämään jalostukseen, mutta jos sinua kiinnostaa sijoituspentu tai joku muu on kiinnostunut sitä tulevaisuudessa pennuttamaan, niin olen kyllä valmis tarjoamaan :)
Miulla ei itelläni ole kuvia, joten olisikohan tälle mahdollista saada piirroskuva riistanvärisenä mukaan? Ja jos viitsit keksiä joitain nimiehdotuksia, itselle kun ei hirveästi tule mitään mieleen suomenkielestä ja kirjaimesta F :D
Miulla ei itelläni ole kuvia, joten olisikohan tälle mahdollista saada piirroskuva riistanvärisenä mukaan? Ja jos viitsit keksiä joitain nimiehdotuksia, itselle kun ei hirveästi tule mitään mieleen suomenkielestä ja kirjaimesta F :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Juu saat! Julkaisin tonne kaksi uutta pörröyhdistelmää myös, mistä tahansa sijoituspentu tai ihan oma pentu on mahdollinen. :) Nimiehdotuksia laitan myöhemmin, ellet ehdi keksimään sitä ennen itse.
-
- Ei riitä.
- Viesti:
Jos mie tuosta H-pentueesta merkkiriistan värisen sijoituspennun saisin? :) Onko narttupentu siulle ok?
-
- Höpsö veitikka
Tässä vihdoin mun E-pennun sivu. :) Narttu siitä tulikin. Kuva ei ole välttämättä pysyvä, oli pakko ottaa tähän hätään paras vapaastikopioitava joka löytyi. :'D