Kaohoitola Kangasvuokko (Hoitajia tarttee!)
-
Aneita99
- Alkupalat
Kaohoitola Kangasvuokko (Hoitajia tarttee!)
Eli tarvitsisin hoitolaani hoitajia.... En nyt kirjoita tässä kovin pitkää joten: www.freewebs.com/kangasvuokko[url][/url]
-
Aneita99
- Alkupalat
Re: Kaohoitola Kangasvuokko (Hoitajia tarttee!)
Tulkaa hoitamaan.... :(
- Saana
- Aspartaamin annostelija
- Viesti:
Aika samanlainen nimi kuin Kangasvuokon collieilla.
2008 VUODEN FANITTAJA
2012 VUODEN IHASTUS, HERRANTERTTU & SÖPÖLÄINEN
2013 VUODEN TYYLILYYLI
2014 VUODEN KADEHDITUIN
2015 VUODEN ASIALLISIMMAT JUTUT & KADEHDITUIN
2017 VUODEN MAAILMANMATKAAJA, HUIPPUKOKKI & TYYLILYYLI + KOIRAPERSOONA (BUDDY)
2018 VUODEN HUIPPUKOKKI
2012 VUODEN IHASTUS, HERRANTERTTU & SÖPÖLÄINEN
2013 VUODEN TYYLILYYLI
2014 VUODEN KADEHDITUIN
2015 VUODEN ASIALLISIMMAT JUTUT & KADEHDITUIN
2017 VUODEN MAAILMANMATKAAJA, HUIPPUKOKKI & TYYLILYYLI + KOIRAPERSOONA (BUDDY)
2018 VUODEN HUIPPUKOKKI
-
noel
- Lassien tassuhiki
Aneita, älä ota mitenkään henkilökohtaisesti, mutten usko, että koirafoorumilta saattaisi löytyä hirveästi innostuneita kaojen hoitajia :). Ainakin näin minä uskoisin.
-
They
- Alkupalat
- Viesti:
Kun katoin noita sivuja, niin ensimmäisenä se TAUSTA. Sitä ei pysty katsomaan, liian räikee ja silmät menee sekasin kun nuo kaot liikkuu :z Ehotan että vaihat sen. Näyttää ihan perus kaohoitolalta, mutta yhdyn noeliin.
Ja tuosta kun etusivulla lukee "HOITAJAT LUKEKAA ETUSIVU, BLOGI JA ILMOITUSTAULU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" niin yksi huutomerkki riittää.
8DD
Ja tuosta kun etusivulla lukee "HOITAJAT LUKEKAA ETUSIVU, BLOGI JA ILMOITUSTAULU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" niin yksi huutomerkki riittää.
8DD
- Kemppu
- Söi navetan kaksi nautaa
Ensinnäkin, toi tausta.. se on aivan liian räikeä, eikä tuolla pysty oikeesti pitkään olemaan ettei siitä sais päänsärkyä, vielä enemmän (vaikka mulla jo nyt sitä on) Ja hetikun sivut avaa, silmiin pistää teksti "HOITAJAT LUKEKAA ETUSIVU, BLOGI JA ILMOITUSTAULU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", niin kuten They sanoi yks huutomerkki riittää ja tollanen teksti tai näin. ei kauheesti ainakaan mua houkuttelis hoitamaan noita. Ja musta tuntuu, en tiedä olenko oikeassa, mutta musta tuntuu että sä kirjauduit tälle foorumille vain mainoostaaksesi tuota sun hoitolaas ja sille täältä etsimään hoitajia. Ja yhdyn myös noeliin ja Theyhyn, että luulempa että koirafoorumilta ei paljon löydy innokkuuta kaohoitolaan, niinkun vähän luulen. (+ elä ota niin helkilökohtasesti sitten tätä viestiä.)