M: n. shetlanninlammaskoira // mennyt! :)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
M: n. shetlanninlammaskoira // mennyt! :)
Tietooni on tullut, että valitettaavsti shetlanninlammaskoirakasvattini, narttu Free Dragon's Karate Of Love, on hylätty.
Koira on kisaamatton. "Kaikki tiedot" (väri, ikä ym.) ovat vapaasti muutettavissa, sillä koira ei koskaan kisoihin ole kerinnyt.
Lisätietoja saat täältä, josta ilmenee syntymäaika, vanhemmat sekä sisarukset. Vanhemmat eivät ole huippuvanhempia, mutta erinomaisen harrastuskumppanin tästä pitäisi tietysti saada, tai vaikka vain seurakoira jos se kiinnostaa.
Mitä vaadin uudelta kodilta? En paljoakaan. :) Toivon pientä kisautusta, sellainen 1 kisa kuukaudessa on aivan riittävä: tärkeintä nyt olisi saada se pysyvä koti, kisautus ei ole pääpointti. Koirat lähtevät mieluusti myös hoitajatoimintaa harrastaviin kenneleihin (siellä kisautuksena riittäisi hyvin pieni määrä, vain silloin tällöin).
Vapaamuotoista kiinnostusinformaatiota saa alle laittaa. :)
Koira on kisaamatton. "Kaikki tiedot" (väri, ikä ym.) ovat vapaasti muutettavissa, sillä koira ei koskaan kisoihin ole kerinnyt.
Lisätietoja saat täältä, josta ilmenee syntymäaika, vanhemmat sekä sisarukset. Vanhemmat eivät ole huippuvanhempia, mutta erinomaisen harrastuskumppanin tästä pitäisi tietysti saada, tai vaikka vain seurakoira jos se kiinnostaa.
Mitä vaadin uudelta kodilta? En paljoakaan. :) Toivon pientä kisautusta, sellainen 1 kisa kuukaudessa on aivan riittävä: tärkeintä nyt olisi saada se pysyvä koti, kisautus ei ole pääpointti. Koirat lähtevät mieluusti myös hoitajatoimintaa harrastaviin kenneleihin (siellä kisautuksena riittäisi hyvin pieni määrä, vain silloin tällöin).
Vapaamuotoista kiinnostusinformaatiota saa alle laittaa. :)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: 2 x shetlanninlammaskoira (u. + n.)
Free Dragon's Karate Will Live Forever, eli Ever, on kyllä mulla, eikä mitenkään hylätty tms.. ;o
http://www.freewebs.com/rosewel/ever.htm
oonko mä jotenkin laiminlyönyt sun mielestä sitä tai jtn? ::o
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=15&t=1744 tuollahan mä sen sulta ostin.
// ja tossa pentueiden sivulla, toi Noitapillin Nikkeli on muuttanut nyt mun luokse, ja sen uus osote on http://www.freewebs.com/rosewel/nikke.htm :)
http://www.freewebs.com/rosewel/ever.htm
oonko mä jotenkin laiminlyönyt sun mielestä sitä tai jtn? ::o
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=15&t=1744 tuollahan mä sen sulta ostin.
// ja tossa pentueiden sivulla, toi Noitapillin Nikkeli on muuttanut nyt mun luokse, ja sen uus osote on http://www.freewebs.com/rosewel/nikke.htm :)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Voi anteeks, koiran sivu ei oo toiminu mulla, ei toimi vieläkään! :o :oops:
Pyydän iskää tarkistamaan koneen tilanteen. >:|
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
okei, kiitoos :)Henji kirjoitti:Voi anteeks, koiran sivu ei oo toiminu mulla, ei toimi vieläkään! :o :oops:
-
- Kanada
Re: M: n. shetlanninlammaskoira
Onko toi Karate Of Love viellä vailla kotia? Se saisi kodin Ingalsista ja ainakin alkuun saisi piirroskuvat.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mielellään narttu sinulle lähtisi! :) Kuten jo mainittu, millään ei ole väliä muuten, kunhan saa mahdollisimman pysyvän kodin. Mutta tässä vain muutama juttu..
1. Jos et pysty pitämään koiraa, ilmoitat ensimmäisenä mulle
2. Mikäli suunnittelet joskus pentuessta, kuulisin mielelläni suunnitelmista ennen sitä ettei suku yleisty liikaa
3. Kuulumisina riittät ihan muutaman kerran vuodessa jutut
Onnea uuden kaverin johdosta, sivuja muutaman viikon sisällä! :)
1. Jos et pysty pitämään koiraa, ilmoitat ensimmäisenä mulle
2. Mikäli suunnittelet joskus pentuessta, kuulisin mielelläni suunnitelmista ennen sitä ettei suku yleisty liikaa
3. Kuulumisina riittät ihan muutaman kerran vuodessa jutut
Onnea uuden kaverin johdosta, sivuja muutaman viikon sisällä! :)
-
- Kanada
Ookke. :D
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
- Kanada
Lotta esittäytyy (kuvat tulevat heti kun ehdin piirtää ^^)
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitti valtavasti! Kaikki sivuilla OK. Onnea nyt sittein vain. :)