Wreikin ekat sakemannit | synttäripäivä
-
- Syvällistä
- Viesti:
Wreikin ekat sakemannit | synttäripäivä
Kesän oltua hiljaiselolla Wreik on pikkuhiljaa palaamassa normaaliin rytmiin niin kisautuksen kuin kasvatuksenkin suhteen, eli seuraavaa pentuetta pukkaa! Tää on itse asiassa eka pentu Wreikin nimellä, ja myöskin ensimmäinen sakemannipentue. :)
Emänä toimii mun kaunis, ensimmäinen saksanpaimenkoirani, BH IPO3 vFIN KVA* vPVA RH-E vFIN TVA vAVA vKTV-F Lilithia Kalina, Kirsin kasvatti. Brie on käyttölinjaista sukua, mutta on pärjännyt myös näyttelyissä kohtuu hyvin, saanut yhden SERTin ja CACIBin, sekä sijoittunut muutaman kerran paras narttu -kilpailussa. Brie on luonteeltaan lempeä ja uskollinen, jämerä ja itsevarma.
Isä on todennäköisesti evm-sukuinen.
Jos käyttölinjan saku kiinnostaa, lukaisehan läpi meidän myyntiehdot ajatuksen kanssa. Kuviksi pennulle toivoisin myös käyttölinjaisen sakemannin kuvat, pivikot ja kuvattomatkin käyvät hyvin mikäli kuvia ei löydy. Toivoisin myös kokemusta kyseisestä rodusta, tai edes jostain paimenesta. Pentueelle otan itseni lisäksi 2-3 varaajaa.
Ajankohta riippuu varaajista, toivon mukaan pentue saataisiin ulos joulukuun aikana.
Varaajat 3/3-4
n. Wreik Delyth // elena // Wreik
u/n. Wreik D___ // jabberjay // Bad Karma
n. Wreik Dertair // Chaka // yksityinen
Emänä toimii mun kaunis, ensimmäinen saksanpaimenkoirani, BH IPO3 vFIN KVA* vPVA RH-E vFIN TVA vAVA vKTV-F Lilithia Kalina, Kirsin kasvatti. Brie on käyttölinjaista sukua, mutta on pärjännyt myös näyttelyissä kohtuu hyvin, saanut yhden SERTin ja CACIBin, sekä sijoittunut muutaman kerran paras narttu -kilpailussa. Brie on luonteeltaan lempeä ja uskollinen, jämerä ja itsevarma.
Isä on todennäköisesti evm-sukuinen.
Jos käyttölinjan saku kiinnostaa, lukaisehan läpi meidän myyntiehdot ajatuksen kanssa. Kuviksi pennulle toivoisin myös käyttölinjaisen sakemannin kuvat, pivikot ja kuvattomatkin käyvät hyvin mikäli kuvia ei löydy. Toivoisin myös kokemusta kyseisestä rodusta, tai edes jostain paimenesta. Pentueelle otan itseni lisäksi 2-3 varaajaa.
Ajankohta riippuu varaajista, toivon mukaan pentue saataisiin ulos joulukuun aikana.
Varaajat 3/3-4
n. Wreik Delyth // elena // Wreik
u/n. Wreik D___ // jabberjay // Bad Karma
n. Wreik Dertair // Chaka // yksityinen
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Wreikin ekat sakemannit
Oohhh mun on ehkä vähän niinku pakko saada tästä! Sit saisin vihdoin Johnin (siis tuon Brien isän isän isän) jälkeläinen (tai siis jälkeläisen jälkeläisen jälkeläisen jälkeläisen). :'D
Mie oon Bad Karman kasvatustyötä pikkuhiljaa laajentamassa myös käyttissakuihin, tällä hetkellä löytyy kaksin kappalein sakuja. Koira tulisi kisaamaan IPOssa, yleispoliisikoirakokeissa ja paimennuksessa nyt ainakin. Poissulkematta tokon ja agilityn mahdollisuutta. Ja jos rakennekuvan onnistun hommaamaan niin näyttelyissä sitten myös. Sukupuolesta en osaa sanoa vielä mitään ennenkuin jostain jotkut kivat kuvat onnistun hankkimaan.
Pentuesuunnitelmiakin olisi jossain muodossa sitten tulevaisuudessa parin pennun verran.
Mie oon Bad Karman kasvatustyötä pikkuhiljaa laajentamassa myös käyttissakuihin, tällä hetkellä löytyy kaksin kappalein sakuja. Koira tulisi kisaamaan IPOssa, yleispoliisikoirakokeissa ja paimennuksessa nyt ainakin. Poissulkematta tokon ja agilityn mahdollisuutta. Ja jos rakennekuvan onnistun hommaamaan niin näyttelyissä sitten myös. Sukupuolesta en osaa sanoa vielä mitään ennenkuin jostain jotkut kivat kuvat onnistun hankkimaan.
Pentuesuunnitelmiakin olisi jossain muodossa sitten tulevaisuudessa parin pennun verran.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Syvällistä
- Viesti:
Kuulostaa hyvältä, laitan sulle varauksen! :)
-
- Syvällistä
- Viesti:
Re: Wreikin ekat sakemannit || sivuja & nimiä
Nimiä voit jabber alkaa esim. täältä kattelemaan, mikä tahansa D:llä alkava, yksiosainen (ei suomenkielinen) nimi kelpaa. Sivujakin voi alkaa tekeen, jos ei muita kiinnostuneita vähään aikaan tule, pidetään tää sit todennäköisesti kahden pennun pentueena. Oman pennun sivut tein jo valmiiksi, Wreik Delyth eli Hilo esittäytyy.
// Nostellaas tätä vielä vähäsen, josko jollakin sakupentu kiinnostaisi. :)
// Nostellaas tätä vielä vähäsen, josko jollakin sakupentu kiinnostaisi. :)
- Chaka
- Nakkisotilas
Minä olisin halukas tästä ottamaan! Tulisi näillä näkymin ensiksi yksityiseksi kisailemaan, suojelussa, tokossa, poliisikoirakokeissa ja jos kuvat sallii niin näyttelyttääkin voisi. Jossain vaiheessa kun saan tuon saku kennelin valmiiksi niin siirtyisi sinne ja varmaan saisi pentusetkin. Niin ja nartun haluasin! :)
-
- Syvällistä
- Viesti:
Kuulostaa hyvältä, sivuja voipi alkaa tekemään jo sitten kun aikaa löytyy. :)
- Chaka
- Nakkisotilas
Meille tulisi Wreik Deartair, sivut yritän saada ensiviikolla!
-
- Syvällistä
- Viesti:
Re: Wreikin ekat sakemannit | synttäripäivä 6.12.
Miten kauan teillä menis sivujen teossa? Oon miettinyt, että jos synttäripäiväksi valittais itsenäisyyspäivä eli 6.12. Ei niin välttämätöntä, että sivut on mulla sitä ennen, sanokaa vain miltä tuo päivä kiinnostaa ja jos sen kieppellä sivut ois valmiit niin mulle ok. :D
Ja yks varaaja vielä mahdollinen, mikäli käyttissaku kiinnostaa. :)
// Tänään ois sit syntymäpäivä, toivottavasti saisin teiltä sivuja mahdollisimman pian, mikäli olette vielä kiinnostuneita, ettei yhden pennun pentuetta tarttis teettää.
Ja yks varaaja vielä mahdollinen, mikäli käyttissaku kiinnostaa. :)
// Tänään ois sit syntymäpäivä, toivottavasti saisin teiltä sivuja mahdollisimman pian, mikäli olette vielä kiinnostuneita, ettei yhden pennun pentuetta tarttis teettää.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Wreikin ekat sakemannit | synttäripäivä
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitos paljon, Noia on nätti!
- Chaka
- Nakkisotilas
mä yritän kanssa saada noi sivut nyt lähipäivinä.. on ollu vähä ongelmia noitten ohjelmien kanssa :/
-
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitos ilmoituksesta. :) Linkkaile vain tänne sivut heti kun saat valmiiksi, niin voin laittaa pennut rekisteröitäviksi!