HELL Monroe'sin kolmikot | 1 penska varattavissa!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Cookiemonster
Kanada

HELL Monroe'sin kolmikot | 1 penska varattavissa!

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Pistetään sitten penskoja taas menemään multakin, nyt olisi luvassa siis käyttölinjaisia saksanpaimenkoiria HELL Monroe'sista! Oon tähdännyt tän pentueen syntyväksi tän kuun loppupuolella /tai enskuun alussa.
Molempien vanhempien kanssa tullaan jatkamaan kisauraa vielä pentueen jälkeenkin. Eli kuoppaan eivät ole joutumassa vielä vähään aikaan.

En ole mikään hirviökasvattaja, mutta haluaisin kasvatteja nähdä kumminkin mahdollisimman aktiivisesti kisakentillä pyörimässä. Etteivät tulisi jäämään pelkiksi sohvalla nyhjääviksi koristeiksi. Jokainen koiran omistaja saa kumminkin itse päättää, missä / monessako lajissa lähtee koiran kanssa kisailemaan.
Pentuesuunnitelmista voi aina keskustella minun kanssani vaikka YVllä, koska mielelläni en näin suorilta heittäisi jalostusoikeutta kenellekään.

1 pentu olisi vielä varaajaa vailla sellaisesta kiinnostuneelle!

HELL Monroe'sin kolmannet (ent. vom Sauer Regen)
I. Karl der Große Brummer
BH vFIN KVA vFIN TVA IPO3 Tk4 RH-F A
evm. x evm.

E. Indestructible of Vicinity
BH vPVA vFIN TVA vRH-TA IPO3 Tk4
Vedenhengen Tulikipuna x G.F. Light and Boom

Käyttösaku näille 2/3

Cookiemonster - n. HELL Monroe's Cascade
Aveline - n. HELL Monroe's Coruna
Varaaja - u./n. HELL Monroe's C ...
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
elena
Syvällistä
Viesti:

Re: HELL Monroe'sin kolmikot | 1 penska varattavissa!

Viesti Kirjoittaja elena »

Mulla kiinnostais kyllä kovasti ottaa meille Wreikiin yks saku-uros muiden sekaan! Tällä hetkellä mulla on kuus koiraa, seitsemäs tulossa, ja tää ois sitten kahdeksas, ja pääsis suoraan kisakentille. Kisanäyttöä voit kattella muitten koirien sivuilta, samansuuntaisilla linjoilla muiden koirien kanssa mentäisiin. :)
Vastaa Viestiin