Bordersky bordercollieta, nimet
-
- Analysaattori
- Viesti:
Bordersky bordercollieta, nimet
Vaikka bordercollie pentuja tuntuukin nyt tulevan kuin sieniä sateella niin myös Borderskyhin on syntymässä pieni pentue bordercollieta.
Emänä aivan ihana kasvattini Bordersky Kilda (BH Jk3 vFIN MVA vAVA vPVA vFIN KVA vFIN TVA vAGIBC-12), jonka Kendralta sain jalostuslainaan. Bridie on upean näköinen koira, joka on pärjännyt niin käytössä kuin näytössä. Se edustaa hieman vanhempia sukuja.
Isänä taas oma koirani Demexee Jack of Clubs (vFI KVA VPVA STDCS OTDD BH JK3). Jack on saanut näyttelyistä pari sertiä ja kunnostautunut erityisesti paimennuksessa. Jackin sukukaan ei kovin yleinen onneksi ole ja siltä tiedossa on vain emä ja isä.
Kaikille pennuille saa halutessaan mukaan piirroskuvan. Mitään kisavelvotteita ei pennuille ole, kunhan koti on pitkäaikainen. :)
Varaukset
Hobu, uros, Bordersky Qwest
Hex, uros, Bordersky Quinn
Kendra, narttu, Bordersky Quair
Cookiemonster, uros, Bordersky Quick
Emänä aivan ihana kasvattini Bordersky Kilda (BH Jk3 vFIN MVA vAVA vPVA vFIN KVA vFIN TVA vAGIBC-12), jonka Kendralta sain jalostuslainaan. Bridie on upean näköinen koira, joka on pärjännyt niin käytössä kuin näytössä. Se edustaa hieman vanhempia sukuja.
Isänä taas oma koirani Demexee Jack of Clubs (vFI KVA VPVA STDCS OTDD BH JK3). Jack on saanut näyttelyistä pari sertiä ja kunnostautunut erityisesti paimennuksessa. Jackin sukukaan ei kovin yleinen onneksi ole ja siltä tiedossa on vain emä ja isä.
Kaikille pennuille saa halutessaan mukaan piirroskuvan. Mitään kisavelvotteita ei pennuille ole, kunhan koti on pitkäaikainen. :)
Varaukset
Hobu, uros, Bordersky Qwest
Hex, uros, Bordersky Quinn
Kendra, narttu, Bordersky Quair
Cookiemonster, uros, Bordersky Quick
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Bordersky bordercollieta
Minua kiinnostaisi yksi bc :) Kisauttaisin virallisten puolella, ja ehkä tulee pentuja aikuisena. Ottaisin mieluusti piirroskuvan :) Jos pennun saan, haluaisin uroksen. Kasvatan bordercollieita ja kiinnostuin heti tästä ilmotuksesta.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Pitäisköhän mun nyt ottaa Birdien pentu ja kierrättää nuo kuvat sille...
Tiedän, että olen nyt taas hieman taukoillut, mutta täältä noussaan taas! Ainakin sä tiedät, että nuo sun kasvatit kyllä löytää pysyvän kodin mun luota. Mulla oli joskus ehkä ideana, että olisin käyttänyt itse Birdietä jalostukseen, mutta ehkä mä nyt sanon, että jalostuskäyttöön en puppea ottaisi :)
Tiedän, että olen nyt taas hieman taukoillut, mutta täältä noussaan taas! Ainakin sä tiedät, että nuo sun kasvatit kyllä löytää pysyvän kodin mun luota. Mulla oli joskus ehkä ideana, että olisin käyttänyt itse Birdietä jalostukseen, mutta ehkä mä nyt sanon, että jalostuskäyttöön en puppea ottaisi :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Cookiemonster
- Kanada
Pitäisköhän munkin ottaa sittenkin Guthruniin yks bortsukakara, nyt kun on taas aktiivisesti nousussa tää virtuaalitouhuilu. Oon tätä topaa jo muutaman kerran käynyt pälyilemässäkin.
Penska pääsisi kisailemaan pääosin käyttölajeissa, tarkoituksena valioitua ainakin paimennuksesta, palveluksesta, tokosta ja pelastuksesta. Ja joihin muihinkin lajeihin lähdettäisiin myöskin, mutta ei välttämättä niin pitkän matkan tähtäimellä.
Jos mulle yks pentu lähtee, niin arpapelillä sukupuoleltaan uros!
Jalostuskäyttöön tuskimpa tulevaisuudessa tulisi, enemmänkin tuollaiseksi ns. kisakoiraksi muiden paimenpetojen sekaan. :)
// Synttäripäivä käy mulle!
Penska pääsisi kisailemaan pääosin käyttölajeissa, tarkoituksena valioitua ainakin paimennuksesta, palveluksesta, tokosta ja pelastuksesta. Ja joihin muihinkin lajeihin lähdettäisiin myöskin, mutta ei välttämättä niin pitkän matkan tähtäimellä.
Jos mulle yks pentu lähtee, niin arpapelillä sukupuoleltaan uros!
Jalostuskäyttöön tuskimpa tulevaisuudessa tulisi, enemmänkin tuollaiseksi ns. kisakoiraksi muiden paimenpetojen sekaan. :)
// Synttäripäivä käy mulle!
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Analysaattori
- Viesti:
Jokaiselle lupaan pennun. :) Oisko Hexillä toiveita piirroksen suhteen?
Käviskö sitten jos pennut syntyisivät viikon päästä 26.11.? :)
Nimet, Q-pentue ja täältä saa valkkaa nimiä.
Itselle Bordersky Qwest.
Käviskö sitten jos pennut syntyisivät viikon päästä 26.11.? :)
Nimet, Q-pentue ja täältä saa valkkaa nimiä.
Itselle Bordersky Qwest.
- Cookiemonster
- Kanada
Re: Bordersky bordercollieta, nimet
Oi, mulle Bordersky Quick!
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
- Kendra
- Höpsö veitikka
Quair!
- Cookiemonster
- Kanada
Tässä olisi herra nimeltä Kui. :)
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Bordersky Guinn vois mulle lähteä. Toivoisin red merle saddle back'n väristä, mutta vain redmerlenä tuo selkä..
-
- Analysaattori
- Viesti:
Cookiemonster, Kiitos sivuista. Sukutauluun pieniä korjauksia: Isän väri on red tricolor, isän vanhemmat on ihan olemassa olleita koiria. Flagrate oli black tricolor, Madin sivut. Fellstar's Laeralillakin on vielä sivut tallessa. Jos en ihan väärin muista niin Jet-Jet Cajun oli punavalkoinen.
Hex, Kelpaisko tällanen kaveri? Voin jossain välissä piirrellä tähän kaveriksi vielä jonkun toimintakuvan jos haluat.
Pennut syntyivät eilen siis. :) Oman sivut.
Hex, Kelpaisko tällanen kaveri? Voin jossain välissä piirrellä tähän kaveriksi vielä jonkun toimintakuvan jos haluat.
Pennut syntyivät eilen siis. :) Oman sivut.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Birdien sivulle päivittyi hieman lisää noita titteleitä, miten niin laiska...
Qir!
Birdie nyt pomppii sitten sateenkaarisillalle, kunhan se on tuomaroitu noissa näyttelyissä.
Qir!
Birdie nyt pomppii sitten sateenkaarisillalle, kunhan se on tuomaroitu noissa näyttelyissä.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Hobu, kuva on täydellinen Qeolle! :) Ja jos vaan viitsit, niin voisin ottaa toisenkin kuvan, mieluiten Qeo paimentaisi lampaita siinä kuvassa? :)
-
- Analysaattori
- Viesti:
Kiitos molemmille sivuista! Laittelen sulle Hex sitten jossain välissä yksityisviestillä paimenkuvaa. :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Hobu, käykö että käytän sitä yhteiskuvaa (teit Qeolle) niin jossain vaiheessa bannerina?
-
- Analysaattori
- Viesti: