LUKKOON

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lukittu
Kirsi
Höpsö veitikka

LUKKOON

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Eli haussa olisi siperianhusky uros, tulisi Rainvalleyyn. Yleensä tässä tilanteessa selitän kaikki kilpailusuunnitelmat ym, mutta tällä kertaa en :D Nimittäin haen huskyurosta vain valjakkolajeihin kisaamaan. Katsotaan nyt, vaikka saisinkin sen joskus myös agi-, toko ym. valioksi, mutta tällä hetkellä pelkästään vain valjakkoon. Ihan senkin takia, että aloitusluokat ovat aivan täynnä kaikki-rodut lajeissa tällä hetkellä. Mutta sitten joskus aikojen lopussa, aloitusluokkien hiljennyttyä alkaisin kisaamaan enemmän. BH-koe tultaisiin kuitenkin suorittamaan aika nopeasti, jos ei ole jo.
Otin tuolta Haltiapolun pentueesta yhden huskyn kaikkiin lajeihin kisaamaan, mutta haluaisin kuitenkin Valo-tyttöselle kaverin valjakkoon.

Ja vain urosta haen, koska mulla on aivan liikaa narttuja Rainissa. Iällä ei ole mitään merkitystä, eli voi olla syntynyt vaikka -05, kunhan iän saa laittaa vaikka kolmevuotiaaksi.
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: O: Siperianhusky u

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Minulta löytyisi oma kasvatti Nessu, oikealta nimeltään JF's Fickle. Se on syntynyt 03.03.08 ja on hyvä luonteinen herra. Isä on Jäinen Tuskan Kiljahdus ja emä ST Jää Prinsessa. Tuska on kisannut valjakkoajossa hienoin tuloksin samoin kun Prinsekin. Samoista vanhemmista on kaksi urosta ja kaksi narttua jotka ovat vähän vanhempia kuin Nessu.Vaikka tuolla F-pentueen sivulla lukee, että vain sijoitukseen niin lähtee kyllä ihan omaksikin (: Ja Nessu etsii kotia, jossa ollaan innostuttu kisaamaan aktiivisesti valjakkoajossa!
Kirsi
Höpsö veitikka

Kyllähän mulle Nessu kelpaa oikein hyvin, kunhan saa kutsumanimen vaihtaa? Täytyy kuitenkin tuosta virallisesta nimestä kysyä vielä, että laitanko sivuille tuon JF's Ficklen vai Jäinen Fiasco's (tjn) Fickle?

Jos jollakin muulla on vielä tarjottavana, niin saa tarjota :) Voisin harkita vielä toista, jos löytyisi sopiva herra.
Susityttö
Höpsö veitikka

Virallinen nimi on tuo JF's Fickle ja kutsumanimen saa vaihtaa (:
Kirsi
Höpsö veitikka

JF's Fickle esittäytyy.

Jos jollain on siis vielä pelkkiin valjakkoajoihin tarjottavan huskya, niin ilmota.
Susityttö
Höpsö veitikka

Hienot sivut olet Down:lle tehnyt (: Kiitos nopeasta toiminnasta.
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Heippa!
Minulla olisi tarjota sinulle DT's Timid Nemo "Nemo". Kuvia ei valitettavasti mukaan saa (mutta, eihän tarkoituksesi vissiin näyttelyissä ollutkaan koiraa käyttää). Ennestään Nemolla on jo aika paljon ranking-pisteitä, toivottavasti ei haitanne.
Kirsi
Höpsö veitikka

Pelkkiin valjakkoihin ja mulla on itse asiassa kuvatkin valmiina, eli enköhän mä voi vielä Nemon ottaa. Nuo ranking pisteet nyt vähän kyllä harmitti, mutta eihän noilla pisteillä kuitenkaan ylärajaa ole, eli toisaalta se vain tuo mukavaa pohjaa. Mut mut, teen sivut tuota pikaa.
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Okei, hienoa :)

// Kasvattajaksi laita Lumikirsun (linkitetty: http://www.freewebs.com/lumikirsun), ei tuota Dog and Tigeriä.
Kirsi
Höpsö veitikka

Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Hyvät sivut! Olisi kiva jos joskus tulisit Lumikirsun viekkuun kertomaan mitä Nemolle, siis Demolle kuuluu :).

Ja suvusta:
i: VVL KVA DT's Dangerous Demon
ie: -
ii: -

e: DT's Light Blue
ee: -
ei: -
Kirsi
Höpsö veitikka

Nyt on suku päivitetty. Ja yritän muistaa, tosin mielummin mä nämä kuulumiset hoidan ihan täällä turrilassa yksityisellä :)
Lukittu