Kanit virtuaalimaailmassa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Danaylle vähän ilmoillaan. ;) Väärässä paikkaa how ever, tää ei oo niin vauhdikas topa että tuskin haittaa pieni syrjähyppy.

Brox. Mä oon ollut aika nukuksissa kanipuolelta jonkun aikaa, mutta aiemmin kyllä ilmosin itteni Been ja Ansan kanssa tuonne kanihyppyyn vähän virkistääkseni tilannetta. Broxilta odotellaan tuon keskivaikean mutkan läpipääsyä, jotenkin vaan tuntuu, että ei oo tuuri tökkinyt.
Oon miettinyt jonkinlaista kisapommia tiputella kanipuolelle, mutta nyt on ainakin kiireet niin pinnassa, että ei oo oikein kerennyt nyt miettiä edes noita koirille kisojen järkkäilyjä.

Mutta elossa tosiaan ollaan! Tavoitteissa ois päästä tuosta pomppimisesta valioksi ja noita näyttelytuloksiakin ois tarkotuksena kartuttaa vielä. Tuolla meidän jänöjen sivuilla on joku järkyttävä ääkkösongelma.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1011
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:25 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

No siis kun mä pyörin täällä koirapuolella. En mä laiskuuttani jaksan yhden pupun takia muualla käydä kattomassa jotain kisoja. Ainakin tosiaan kun niitä kisoja on niin vähän muutenkin.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Danay kirjoitti:mitä vkanipuolessa voitaisiin parannella kiinnostuksen lisäämiseksi?
Myytäisiin myös niitä kaneja sellaisiksi höntsäilykavereiksi. Mä olen kaksi kania yrittänyt ostaa, joista eka oli jo mennyt ja tokaa ei mulle luovutettu. Mä en ainakaan itse halua alkuun luvata hirveitä kisailuja, koska en oo varma jaksaisinko kisata ja just että huomaisinko niitä kisoja. Itselläni menis ainakin aikaa tutustua kanipuoleen ja varmasti alkuun jäis tosi moniin kisoihin osallistumatta tai ilmoittaisin jotenkin väärin, jonka takia haluaisinkin pupuni höntsäilyyn. Ja koska tää homma ei kiinnosta mua tässä vaiheessa niin paljon kuin vkoirapuoli niin en jaksa alkaa itselleni tuomaan puputia. Tämän takia siis olen edelleen vpuputon, vaikka näköjään puputtajiin oon itteni rekannut 2010.
Avatar
Danay
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1014
Liittynyt: La Syys 20, 2008 10:28 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Danay »

Mun poikueista on saanut kaneja ihan vaan lemmikeiksikin, mutta siitä huolimatta olis tietty kiva saada jonkinnäkösiä kuulumisia. Pahinta on, kun otetaan näitä lemmikkikaneja ja 2kk päästä sivut ovat kadonneet, ja sitten niitä ollaan tekemässä uudestaan seuraavat puoli vuotta (nimim. kokemusta on.)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Joo no poikueista en oo ottanut, koska en halua hermeliiniä tai ne poikueet ei vaan oo iskenyt. Kahta tuontikania oon tosiaan yrittänyt saada (toisen Nikeltä ja toisen sulta), joista mulle on tullut sellainen tunne, että tän haluan. Itsellä ei oo ollut tapana noita sivuja hävittää, kuten koirapuolelta voi katsella. Mutta joo joka tapauksessa mun kanipuoleni olkoon edelleen jäissä, koska sellaista kania ei oo kohdalle tullut pitkään aikaan, jonka haluaisin. Tosin ne viimeiset innon rippeetkin katosi tuon edellisen kanin hankitayrityksen yhteydessä :)

edit// Joo ei se mitenkään loukannut, mutta siinä vaiheessa totesin, että turha sitä on yrittää tulla kanipuolelle kun toisenkaan kohdalla ei onnistunut. Ja kun en tosiaan halua ottaa sellasta vkania joka ei yhtään tunnu "omalle".
Avatar
Danay
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1014
Liittynyt: La Syys 20, 2008 10:28 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Danay »

Omasta mielestäni oli vain fiksumpaa luovuttaa kani sellaiseen kotiin, joka oli aidosti kiinnostunut sen kanssa kisaamisesta ym toiminnasta, eikä vain jättäisi kania ns. koristeeksi. Harmi jos se nyt jotenkin loukkasi sua :'<

// Kiitos vielä Sparklelle ilmottelusta!

/// Meille on tulossa lähiaikoina hermeliini-, kääpiöjänis- ja leijonanharjaspoikasia.
Hermeliinejä väreissä: sininen, luonnonsininen, madagaskar, isabella, sinivalkoinen-, mustavalkoinen-, sinikeltainen-, keltamusta japanilainen
Kääpiöjäniksiä väreissä: valkoinen ps, ruskeasoopeli white
Leijonanharjaksia väreissä: luonnonharmaa, musta, luonnonkeltainen, madagaskar, luonnonsoopeli, ruskeasoopeli, luonnonsiamsoopeli, ruskeasiamsoopeli
Puput lähtevät mielellään niin harrastus- kuin lemmikkikoteihin, mukaan saa piirretyn kuvan jos omasta takaa ei pysty kuvia hankkimaan :)! Kaikkien poikasten vanhemmilla on kanihyppyura pitkällä ja väh. yhdet tulokset näyttelyistä. Kiinnostuneet voi ottaa muhun piksulla yhteyttä.

//// Menossa Estekanivoittaja-12 ja VKNL:n Petkanivoittaja-12! VKY:n etusivulla linkit molempiin.
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Estehyppyä kaneille! Kaikki luokat. VIP 12.05.2013
Veera A.
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 133
Liittynyt: La Kesä 21, 2008 12:29 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Veera A. »

Meillä on vm Katveessa useampi kani. Ollaan kisailtu pupujen kanssa aika säännöllisen epäaktiivisesti, mutta kuitenkin hyviä tuloksia ollaan saatu, etenkin kanihypystä. Danaylta on muutama kasvatti ja tuonti, yksi kani on Mynzika'silta ja loput onkin omia tuonteja. Haluaisin kovin meille vielä muutaman pupun, mutta en ole käynyt ikuisuuksiin kanikisoissa kuvailemassa, niin täytyy katsella...

Onko Danay poikueet jo syntyneet?
Iiris
Alkupalat
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 01, 2013 6:57 am
Paikkakunta: Espoo & Heinola

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Mietin, että yksi kani voisi koirakenneliin olla ehkä kiva. Olisiko kenelläkään poikuetta tulossa?
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Poikueita ei ole tulossa lähipäivinä vasta kun saadaan lisää tuloksia hermuillemme.

Jos kiinnostaa niin yksi kasvatti on vailla kotia. Omistaja hylännyt :(

naaras
Hopslin Besla Biata
"Dina"
hermeliini
sinisoopeli
synt. 07.04.2010

i: Korputtoman Alias
e: Hopslin Adele (kuollut)

Mahdollisesti saada kuvat mukaan. Sisaruksien sivut löytyy täältä.
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Kaikki kanin omistajat ilmoittakaa vuoden estevoittaja kisaan :)

//MUOK

Myös menossa tällähetkellä

Virtuaalieuroopankaninäyttely-12
Vuodenvirtuaalipetkaninäyttely-13
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Hermeliini poikasia tulossa!

HUOM! VPAL jälleen pystyssä! Anokaa ihmeessä kisoja :)
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Avatar
Neomea
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 149
Liittynyt: Su Heinä 29, 2018 12:07 am

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Neomea »

Millaisessa jamassa virtuaalikanit on tällä hetkellä? Pistin vasta pystyyn oman kanilan tuohon Ajattaran kylkeen. En kuitenkaan löytänyt mitään toimivia yhdistyksiä yms ja jos löysin niin kovin keskeneräisenä/pitkään epäaktiivisena olleina. Tämänkin topan löysin sattumalta google haulla. Mainostin kahta ensimmäistä poikuettani keskustassa, kun en ollut varma missä täällä voisi mainostaa ja yllätyin positiivisesti kuinka moni tuli varaamaan, tällä hetkellä itseni lisäksi 11. (tästä topaan)
Sienna
Alkupalat
Viestit: 71
Liittynyt: La Tammi 16, 2021 3:47 pm

Re: Kanit virtuaalimaailmassa

Viesti Kirjoittaja Sienna »

Onko virtuaalikaniinien harrastajia enää? Ja onko niille intoa?
Vastaa Viestiin