Mustan Surman malinosit

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Elly

Mustan Surman malinosit

Viesti Kirjoittaja Elly »

On aika ensimmäisen pentueeni, se syntyy Mustan Surman nimen alle. Pennuista kinnostuneilta toivoisin kisautusta virallisissa kisoissa, tokossa, palveluskoirakokeissa ja poliisikoirakokeissa/pelastuskoirakokeissa. Mitään himokisautusta ei vaadita, kunhan nyt joitakin tuloksia matkaan tarttuisi. Tulevista pentuesuunnitelmista tulisi kertoa minulle. Jokaiselle pennulle annetaan jalostusoikeus max. 4-pennun pentueeseen.

Isä
Isänä toimii Litsikoiran kasvatti Alejandro Aurora Borealis alias Jado. Jado on hyvin vähän kisannut, vTVA BH RH-E. Jadolta löytyy myös paimennuksen perusrata hyväksytysti suoritettuna, samoin yleispoliisikoirakokeiden SOVE luokka. Sukua Jadolta löytyy Isä, Isän isä ja Isän emä. Kuten varmaan huomaattekin, suku on epävirallisemmalta puolelta, ie ja ii ovat tervuerenejä, en nyt tiedä onko se ihan mahdollista että isä on sitten malinois..

Emä
Emä on upea Flean omistama Pikitassun Sweet Symphony alias Misty. Misty onkin ahkerasti kerännyt itselleen meriitit RH-E BH vKTV-F IPO3 vPVA vFIN TVA vFIN KVA RH-FL A. Näyttelyistä on tullut pek luokasta KP:tä ja junnusta EH:ta ja ERI2. Sukua Mistyltä löytyy äidin ja isän verran. Sukukalenteriin on merkattu isä ja äiti väärinpäin. Misty kisataan vielä ennen pentuetta agility-valioksi.

Nimet
Nimet saavat alkuliitteen Mustan Surman. Nimet ovat 2013 Euroviisujen kappaleiden suomennoksista jotka löytyvät täältä

Mustan Surman Helvetti ja Minä
Mustan Surman Jotain
Mustan Surman Miljoona
Mustan Surman Nai Minut
Mustan Surman Kanssasi Loppuun Asti
Mustan Surman Rakkaus Tappaa
Mustan Surman Jotta Saisi Alun
Mustan Surman Huominen
Mustan Surman Entä Jos
Mustan Surman Upea
Mustan Surman Yksinäinen Planeetta
Mustan Surman Linnut
Mustan Surman Tämä On Minun Elämäni
Mustan Surman Usko Minuun
Mustan Surman Sinä
Mustan Surman Kultani
Mustan Surman Vain Kyyneleitä
Mustan Surman Minulla On Elämä
Mustan Surman Pitele Minua
Mustan Surman Alkoholi On Ilmaista
Mustan Surman Painovoima
Mustan Surman Oleellinen
Mustan Surman Syötän Sinulle Rakkauttani
Mustan Surman Vesiputous
Mustan Surman Vain Rakkaus Selviää

Varaajat 2/4
u/n, Elly Mustan Surman, Mustan Surman... ""
u/n, Flea Doubledare, Mustan Surman... ""
n, Frisky Furenza, Mustan Surman Alkoholi On Ilmaista ""
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Re: Mustan Surman malinosit

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Heippa! Lähtiskö mulle malinarttu Furenzaan? Sattumalta kuvasin pari aika kivaa malinoisia viime näyttelyssä, joten voisin ottaa tytön, jolla voisin joskus tulevaisuudessa käyttää Ruutia. Kuten uroksen sivuilta näkee, kisailen belgien kanssa näyttelyissä, pk-lajeissa, tokossa, agilityssä, poliisikoirakokeissa ja pelastuskoirakokeissa. Aktiivisuus vaihtelee vähän oman innokkuuden mukaan, mutta kyllä noille tulosta silti näyttäis syntyvän ja pysyvän kodin ainakin saisi. Nimeksi alustavasti Mustan Surman Alkoholi On Ilmaista.

//Katoin, että Flealla on Ruutin veli ja jos hän sattuu tätä topicia seuraamaan niin oisin kiinnostunu tietämään ootko suunnitellu jotain vastaavaa, koska siinä tapauksessa en viitti ottaa tästä pentueesta kakaraa.
Elly

Tottakai sulle lähtee kakara, jos siis haluat :D Voin kysellä Flealta, pahoin epäilen että hänellä on samat ajatukset, koska hän oli ilmeisesti ottamassa nartun, voin toki varmistella vielä :) Mutta, laitan sulle nyt ainakin alustavasti varauksen.
Elly

Nostellaas, eikös kukaan tahdo malinoiseja?
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Vastasko Flea sulle niistä suunnitelmista? (:
Elly

Ei oo mitään vastannut, laitoin yksäriä että jos se vähän valaisis tähän toppaan, niin mun ei tarvisi toimia viestikapulana :D Mut, se ei vissiin kovin useasti turrilassa käykkään..
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Aa joo okei. Oisin tietty itekin voinu kysästä, mutta ajattelin, että parempi, ettei kaikki pommiteta sitä viesteillä.. :D
Elly

Nostellaas, Flea ei ole vieläkään vastannut, yksi varaus siis vielä ainakin. Eikö kukaan halua malinaatteja?
Vastaa Viestiin