Kemroes suunnittelee 2013 - bortsut ja myös muutama lagotto!
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Re: Kemroesin bortsut 2013 + LAGOTTOJA!
Nyt kun multa vietiin Sielun Särkijä niin mun ei tarvii enää kitua sitä kumman otan, eli mulle Suruntuoja. :D
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
NeaS kirjoitti:Tosi vaikee valita nimeä kun on niiiin kiva nimi teema :-D narttu pennun voisin ottaa ja nimeksi Sielun Särkijä
Kiitoksia näistä! :)Sigitius kirjoitti:Nyt kun multa vietiin Sielun Särkijä niin mun ei tarvii enää kitua sitä kumman otan, eli mulle Suruntuoja. :D
Kiitos! On se Spica kyllä tosi nättikin! Ton nimen vaan piti olla Yoggy Yawneys, mutta miksei se noinkin kävis!rust kirjoitti:Myös minun Spica sai jo omat sivunsa. :)
Vielä kummastakin pentueesta yhdet pennut vapaana. Erityisesti suomipentueeseen toivoisin yhden pennun lisää, oon niin rakastunut koko suomiteemaan. :D Y-pennuista kanssa, jos harvinaisempaa sukua kalastelee!
-
- Kanada
Eikä, ajatusvirhe. :D Korjaan ton nimen vielä tänään, tykkään siitä enemmän Yawneys-muodossa!
feel love before it's gone
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Noni, ihan miten vaan! :D
// Y-pentue syntyis huomenna 3.5.2013! :) Siitä sitte joku nopea voi vielä ottaa pennun, jos huvittaa, mutta jos ei niin ei sitte! Mun pennun nimi muuten vielä viimetipassa vaihtui. Laittelen näille rekkaritunnuksia ihan kohta. Sudenkuopassa nää ei taida nyt käydä kuitenkaan!
/// Ajattara-pentueen sivua! Mä suunnittelin että nämä suomipennut vois olla syntyvillä tässä viikonlopun aikana, mutta kovin mielelläni haluaisin tähän vielä sen kolmannen pennun. Jos ketään ei sit kiinnosta, niin ei voi mitään. Sanoisinko päivämääräksi vaikka sen 5.5.2013!
// Y-pentue syntyis huomenna 3.5.2013! :) Siitä sitte joku nopea voi vielä ottaa pennun, jos huvittaa, mutta jos ei niin ei sitte! Mun pennun nimi muuten vielä viimetipassa vaihtui. Laittelen näille rekkaritunnuksia ihan kohta. Sudenkuopassa nää ei taida nyt käydä kuitenkaan!
/// Ajattara-pentueen sivua! Mä suunnittelin että nämä suomipennut vois olla syntyvillä tässä viikonlopun aikana, mutta kovin mielelläni haluaisin tähän vielä sen kolmannen pennun. Jos ketään ei sit kiinnosta, niin ei voi mitään. Sanoisinko päivämääräksi vaikka sen 5.5.2013!
-
- Nakkisotilas
Re: Kemroes suunnittelee 2013 - Synttäreitä & pentuja vapaana!
synttärit on ok : ) mitä värejä tuohon nellyn pentueeseen voi syntyä?
-
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viesti:
Mua kiinnostaisi "Ajattara"! Niin inspaavia nimiä ja itseä miellyttää eniten toi Saveen Saarnattu ja sit nämä olisikin kaikki s-alkusia. Mulla on Magda Bendigossa ja sinne pääsisi tämäkin, pahoittelut vaan ettei kuvia vieläkään oo tytöllä kun en oo jaksanut skannata. Mut jos viikonloppuna kuvat tolle vihdoin laitan niin saanko pennun pliis
Nartun tahtoisin, pääsis agiin, paimennukseen ja palveluskoirakokeisiin.
// Jeejee! Mahtavaa, laittelen parin päivän sisällä sivuja :)

// Jeejee! Mahtavaa, laittelen parin päivän sisällä sivuja :)

-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
No mulla on geenitieto unohtunut, mutta sanoisin että black bi, red bi, black tri, red tri, blue merle, blue merle tri, red merle, red merle tri ja ehkä brindleäki! Ei niin väliä.NeaS kirjoitti:synttärit on ok : ) mitä värejä tuohon nellyn pentueeseen voi syntyä?

NO SAAT TIETTY! Ota jo! Laita vaan sivuja ku kerkiit. JES kiva juttu, kiitos! &.&Yatsu kirjoitti:Mua kiinnostaisi "Ajattara"! Niin inspaavia nimiä ja itseä miellyttää eniten toi Saveen Saarnattu ja sit nämä olisikin kaikki s-alkusia. Mulla on Magda Bendigossa ja sinne pääsisi tämäkin, pahoittelut vaan ettei kuvia vieläkään oo tytöllä kun en oo jaksanut skannata. Mut jos viikonloppuna kuvat tolle vihdoin laitan niin saanko pennun pliis![]()
Nartun tahtoisin, pääsis agiin, paimennukseen ja palveluskoirakokeisiin.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Yatsulle sen verran että ookoo ja käy oikein hyvin!
Y-pennut syntyis tänään! Toivotan rustille ja Spicalle kaiiiikkea onnea jatkoon, tästä tulikin tällainen sulonen ja pienempi pentue! Ainakin suvun tilanne pysyy herkullisena.
Ajattaria odotellaan sit sunnuntaihin asti! Sivuja odottelen maksimissaan kaks viikkoa synttäripäivän jälkeen, sinänsä ei siis mitään kiirettä tarvi niiden kanssa pitää.
Y-pennut syntyis tänään! Toivotan rustille ja Spicalle kaiiiikkea onnea jatkoon, tästä tulikin tällainen sulonen ja pienempi pentue! Ainakin suvun tilanne pysyy herkullisena.

Ajattaria odotellaan sit sunnuntaihin asti! Sivuja odottelen maksimissaan kaks viikkoa synttäripäivän jälkeen, sinänsä ei siis mitään kiirettä tarvi niiden kanssa pitää.
-
- Nakkisotilas
Re: Kemroes suunnittelee 2013 - bortsut ja myös muutama lagotto!
Nellyn tyttö Nova esittäytyy :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Sivut näyttäis oikein hyvältä, kiitoksia! :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Y-pennut sekä VFCI:ssä että VBCY:ssä.
VTR-12322 | BCN-221 Kemroes Yoggy Yawneys
Ajattara-pennuista kaikki VBCY:ssä ja kaksi VFCI:ssä (Yatsun pentua ei vielä VFCI:ssä, koska sivut puuttuu).
VTR-12323 | BCN-222 Kemroesin Suruntuoja
VTR-12324 | BCN-223 Kemroesin Sielun Särkijä
VTR-00000 | BCN-224 Kemroesin Saveen Saarnattu
Kun K. Saveen Saarnattu saa sivunsa, päivitän sen osoitteen sitten VBCY:n tietokantaan ja heitän VFCI:nkin rekkariin. :)
VTR-12322 | BCN-221 Kemroes Yoggy Yawneys
Ajattara-pennuista kaikki VBCY:ssä ja kaksi VFCI:ssä (Yatsun pentua ei vielä VFCI:ssä, koska sivut puuttuu).
VTR-12323 | BCN-222 Kemroesin Suruntuoja
VTR-12324 | BCN-223 Kemroesin Sielun Särkijä
VTR-00000 | BCN-224 Kemroesin Saveen Saarnattu
Kun K. Saveen Saarnattu saa sivunsa, päivitän sen osoitteen sitten VBCY:n tietokantaan ja heitän VFCI:nkin rekkariin. :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
- Ajattara-penskojen synttärit!
-
- Viesti:
Moi ja anteeks ku saat sivut vasta nyt. Äiti varasi tämän koneen melkeen kokonaan eilen itselleen ja pääsin käymään netissä vain kännykällä, mutta tänään pääsin koneelle.
Tässä onpi Dratini! Ajattelin piirrellä sille kivat kuvat koneella joku päivä, mut minkäs värisiä näistä pennuista voi tulla? Mä en kylläkään ymmärrä mitään black tri bi si di vi ni mitälie-juttuja, että jos värit voi sanoo jotenki suomeksi (mustavalkoinen, ruskeavalkoinen tms) niin se ois kyllä kiva!
Ja Magdakin sai kuvat, tuli vain pieni aivopieru kuvia nimetessä joten kuvien osoitteessa lukee hassusti Dratini vaikka ihan Magdalle noi on tehty. Samaten kun otin eri koirien kuvista mallia niin seisotuskuvassa hän on paljon karvattomampi kuin hyppäävässä.. mut no leikitään että sillä on toisessa kesäkarva ja toisessa talvikarva (Australiassa talvi wtf).
// Tässä suunnitelmaa Dratinin kuvaksi, aattelin kyl piirtää lisäksi seisotuskuvankin.
Tässä onpi Dratini! Ajattelin piirrellä sille kivat kuvat koneella joku päivä, mut minkäs värisiä näistä pennuista voi tulla? Mä en kylläkään ymmärrä mitään black tri bi si di vi ni mitälie-juttuja, että jos värit voi sanoo jotenki suomeksi (mustavalkoinen, ruskeavalkoinen tms) niin se ois kyllä kiva!
Ja Magdakin sai kuvat, tuli vain pieni aivopieru kuvia nimetessä joten kuvien osoitteessa lukee hassusti Dratini vaikka ihan Magdalle noi on tehty. Samaten kun otin eri koirien kuvista mallia niin seisotuskuvassa hän on paljon karvattomampi kuin hyppäävässä.. mut no leikitään että sillä on toisessa kesäkarva ja toisessa talvikarva (Australiassa talvi wtf).

// Tässä suunnitelmaa Dratinin kuvaksi, aattelin kyl piirtää lisäksi seisotuskuvankin.

-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kiitos sivuista, kaikki näyttää oikein hyvältä! :) ei mitään kiirettä. Magdakin sai oikein ihanat kuvat, enkä mä nyt mitään vaaaaltavia karvaeroja näe! Tosi nätti onkin!
Eli siiis. Dratinin väri voi olla blue merle, blue merle trikki, red merle, red merle trikki, mustavalkoinen, ruskeavalkoinen, mustatrikki, ruskeatrikki sekä brindle.
Kiitosta! :D
// Oho ja luonnoskin näyttää tosi upeelta! On kyllä tosi ihana alku jo (onko se nyt yllätys)!
Eli siiis. Dratinin väri voi olla blue merle, blue merle trikki, red merle, red merle trikki, mustavalkoinen, ruskeavalkoinen, mustatrikki, ruskeatrikki sekä brindle.
Kiitosta! :D
// Oho ja luonnoskin näyttää tosi upeelta! On kyllä tosi ihana alku jo (onko se nyt yllätys)!
-
- Viesti:
^ Okei kiitos noista väreistä, googlettelen ja katton miellyttävimmän. :D