myyty

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Susityttö
Höpsö veitikka

myyty

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Silleen tiivistetysti tulevaisuuden toiveista niin kasvattajana toivoisin näkeväni pennun NOU- & PAKK-kokeessa, jotka pyrittäisiin suorittaa hyväksytysti. Tämän lisäksi toivon kasvatilleni jotain mejätuloksia ja kasvattajana olisin tosi tyytyväinen, jos kasvattini tulisi saavuttamaan jonkun (nva tai jva-arvot olis sydäntä lähellä) valion arvon. Kovasti toivon, että saan kuulla kuulumisia itsellesi sopivin väliajoin sekä, että pentueita ei teetetä ennen minulle kertomista. Kasvattajaksi pitää merkitä Veera (linkitys susityttogrr[@]gmail.com), Terne.

N-pentue

ISÄ:
BH Jk3 vFIN KVA & NVA & TVA & JVA vAVA
Ternen Ivre
Tämän uroksen takaa löytyy aivan huippusuku! Rakastan tuota sukua, joka onkin minulle hyvin tärkeä. Ehdottomasti yksi lempikoiristani sieltä on Mando, joka on noussutkin yhdeksi tärkeimmistä virtuaalikoiristani ikinä. Relin suku on pitkälti tiedossa oleva ja sieltä löytyy DK's Red My Man, joka on IRL Saksasta oleva uros. Suvussa on paljon muitakin upeita koiria, jotka ovat menestyneet loistavasti, joista en voi mainita ketään ihmeemmin, koska haluaisin luetella kaikki!

Reli on myös hieno uros, joka on saavuttanut valion arvon pk-jäljeltä, agilitystyä, nomesta, tokosta ja mejstä. Tämän lisäksi se on täysin terve ja hyvä rakenteinen uros. Näyttelyistä paras tulos taitaapi olla sileä erinomainen. Luonteeltaan hyvin miellyttämishaluinen, josta löytyy myös riistaviettiä.

EMÄ: BH Jk3 RH-F B TK4 vFIN TVA, JVA, NVA & KVA vAVA
Ternen Glacial
Emäksi vaihtuikin aivan ihana Liina, jolla on niiiiiiiin hieno suku vastapainoksi Relin suvulle! Liinan isänisä on ihan superhyvä käyttökoira Ferrari ja Liinan emä taas on upea käyttö- ja näyttelykoira Unia, jonka takaa löytyy vieläpä kiva suku! Tämän lisäksi Liinalta löytyy upeita tuloksia käyttöpuolelta ja se on saanut näyttelyistä myös kaksi SERTiä.

VARAUKSET 2/3:
Kurris, sijoitusuros Ternen Nanterre
vapaa - narttu, Ternen Niort
Kurris
Kanada

Re: Ternen L-pentue

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Meille narttu pupsi voisi taaaaas lähteä! Tytsy ois meidän kahdeksas Terneläinen :mrgreen:
Taukoilen
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Ternen L- & M-pentueet

Ternet valoittaa maailman :cool: Tarkotit kyllä L-pentuetta, mutta kysympä, että muuttuiko mieli M-pentueen suuntaan vai pitäytyykö ällä?
Kurris
Kanada

Äääh. Haluan joka pentueesta tollon :lol: mutta taidan silti pitäytyä tuossa L-pentueessa.
Taukoilen
Susityttö
Höpsö veitikka

Pidän sun varaukses tossa L-pentueessa :) Tiedän niin tuon tunteen, että joka pentueesta olis pakko saada!
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Jee! Mulle todennäkösesti narttu. Onks mitään ideaa millä aikataululla nää (tai lähinnä äLLät) tulee?
Susityttö
Höpsö veitikka

Sinne siis rimprenssa. Aikatauluksi kaavailin sellaista, että kun saan keksittyä nimet (toivottavasti huomenna, jos ei huomenna niin sit ens viikolla) niin pentue vois syntyä sit saman tien kun vaan teille kumpaisellekin käy.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Oho jooo. Voishan sitä sit suunnitella piirtämistä. Tai on mulla 3 luonnosta valmiina, mut en oikein tykkää niistä - tai niitten koirien päistä, mä en osaa piirtää tollerille päätä enkä etenkään korvia.
Susityttö
Höpsö veitikka

Joo no ei noiden pentujen pakko oo noin nopealla tahdilla syntyä, kun ei mulla oo hengenhätä kun en noita kuitenkaan heti kuoppaa. Tosin kummankin pentueen (jos vaan ämmät saa varauksia) haluaisin kuitenkin syntyvän huhti-toukokuu aikana :)
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

No mä olin niinkin reipas et piirsin neljä narttua. Tai no alkujaan seittemän mut revin kolme luonnosta. Ei tarvii kysyy miks niin monta... :D
Yks niistä menee kai Kurriksen pennulle jos kelpuuttaa (muuten piirrän lisää) ja yks ittelleni.

Et mä oon kyl ihan valmis niitten syntymiseen koska vaan.
Kurris
Kanada

Jep. Sain Sigiltä huippu hienon kuvan tyttöselle joten pennut voi syntyä milloin vain.
Taukoilen
Susityttö
Höpsö veitikka

Vau! Oot ollut tehokas! ELI KOKO PENTUE PIVIKOJA <3 Ilmoittelen syntymäpäivän vaikka samalla kun saan keksittyä nimet. Menee todennäköisesti ens viikolle.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Tietty jos supertasasen pentueen haluaa niin voin mä tolle sijotuspojallekin viel erikseen kuvan piirtää niin sit ois kaikki mun piirtämiä, vaikka toi Yatsun tolleri on kyllä kiva sekin! Sitä tasasuutta lähinnä mietin. Tai vaihtaa sen nartuks kun mulla on nyt kaks narttupivikoa vapaana.

Kurriksen, mun ja vapaat yks plus kaks.

Niin sit tietty jos nimi on mikä vaan L-sana kunhan se on ranskaa niin kyl mä ainakin selviän siit itsekin. :o
Tykkään poimii niitä täältä kun cantarel ton mulle joskus vinkkasi.

/juinttu XD
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Ei tekis mieli yhtään terneläinen nome- ja mejäjuttuihin jolle sais Sigin piirtämän kuvan... :C
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Susityttö
Höpsö veitikka

Siitä vain sit Juinttu ottaan sijoitusnarttu ;) Tai sit M-pentueesta narttu, jos Sigi luovuttaa kuvan sille.

Tykästyin tähän hirveästi, joten jos sulle käy niin voisin antaa ton sijoitusnartulle (= todennäköisesti itselleni, jos sitä ei muut huoli)? Sit voisin pistää ton sijoitusuroksen tohon M-pentueeseen.

Mikä tahansa L-sana käy! Ja suomennokset mukaan.
Vastaa Viestiin