Kuperkeikka - veikeän oloinen nimi. Tuollainen leikkisä ja tuommonen, pidän.
Layoutin värit eivät ole mieleeni, mutta ne sopivat silti yhteen ja muistuttavat hyvin nykytalvea; loskan ja hiekan sekoitus. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei tästä talvesta tule samanlaista. Mutta siis, asiaan. Lein kuvat on ihanat ja otsikon fontti sopii hyvin nimeen, tuommonen veikeä kun sekin on. 8--)
Vvau. Tekstiä oli paljon ja koristekuvat olivat hienoja ja söpöjä. Niistä ei ole oikeastaan muuta sanottavaa.
..Ja viimeisenä koirat. Kaikilla koirilla oli kauniit, suht tarkat kuvat ja niitä oli ainakin enemmän kuin yksi. En pitänyt siitä, että kisakalenterien ja perustietojen fontti oli suurempi kuin normi koko, muttei se kyllä haittaa. >D Pisti vain silmään.. Niillä koirilla, joilla oli luonteet, luonteet oli tosi pitkät. Siitä saa aina paljon plussaa, ainakin multa. (:'D) Koirilla oli myös kisattu paljon, tai siis niillä joilla oli kisattu.
Kiitos kommenteista Mirzu! (: Tosiaan, nuo koirien sivujen perustiedot ja kisakalentereiden tekstit ovat normaalia isompia, mutta en ole vielä jaksanut selvittää että miksi >:) Luonnetta yritän kirjoitella lopuillekkin koirille, ja kaksi urosta on kisaamattomampia kuin toiset, sillä ovat tulleet vasta tänään / parin viikon sisällä ja tuloksia ei kisoista ole tullut.
Myös ulkoasun värit ovat enempi suunniteltu syksyyn, mutta toisaalta pidän henk. kohtaisesti ulkoasusta ja tuosta mallista, että taitaa olla siinä vielä ensi keväänä (:
Oon tykännyt kennelisi nimestä pidemmän aikaa. Muttajoo. Ulkoasu on ihan kiva, mutta antaa jotenkin täyteen ahdetun vaikutelman. Kuvien blendaus ei ole ihan osunut nappiin. Joissakin kohdissa kuvien rajat näkyvät. Värimaailma menee oikeastaan minä tahansa vuodenaikana. Ainakin nyt syksyllä ja talvellakin vielä. Otsikon fonttivalinta on mun mielestäni osunut nappiin. Sopii kennelin nimeen ja ulkoasun tunnelmaan hyvin.
En oikein perusta tuosta ideasta, että kaikki tekstit tungetaan samalle sivulle. Se on ihan toimiva, jos tekstiä on vähemmän ja yksittäiset sivut jäisivät näyttämään tyhjältä. Kennelisi sivuilla on kuitenkin sen verran paljon tekstiä, että olisit ihan hyvin voinut laittaa ne eri linkkien taakse. Koirat jäävät hieman huomaamattomiksi tuolla vasemmalla laidalla. Mulla kesti hetken aikaa tajuta, että missä ne ovat.
Niinkuin Mirzu tossa jo sanoi, koirien sivuilla noiden taulukoiden tekstit on melko suurikokoiset. Sinänsä ne ei mua ainakaan häiritse, mut sivut näyttäisivät ehkä vähän 'ehjemmiltä', jos tekstien koko olisi vähän pienempi. Nyt toi vasemman laidan palkki toimii. Tykkään tosta, että kuvat ja tekijänoikeudet on laitettu sinne. Kokonaisuutena koirien sivut näyttää tosi kivoilta.
Tykkään tosi paljon kenneleistä, joista löytyy tekstiä. Väliotsikot on hauskoja ja aivan ihanaa, kun tuolta löytyy noin paljon koristekuvia. Sivujen teksti on sujuvaa ja sitä oli mukavaa lukea. Löysin melko paljon yhdyssanavirheitä ja muutamia turhia isoja kirjaimia. Mitään suurempia kielioppivirheitä ei kuitenkaan noussut näin äkkiä katsottuna esiin.
Yhyy ei siitä tullut niin pitkää, ku ajattelin. </3
Ulkoasun värit sopii tosi hyvin vuodenaikaan, ja vaikka se ehkä näyttää hiukan täyteenahdetulta, löytyy ulkasta silti vauhdin tuntua agility-kuvien ansioista, mikä piristää muuten neutraaleja värejä :) Koristekuvat ovat ihania, varsinkin tuo ihan ensimmäinen hauva, joka tervehtii sivuille saapunutta! Olet saanut sen verran tekstiä sivulle aikaiseksi, että minäkin olisin lukenut ne mielelläni eri linkeistä. Koiria kävin nopeasti kurkkaamassa, kauniita ovat ja iso plussa siitä, että suurimmalla osalla on luonteet.
Tuosta että kalentereiden teksit ovat isompia, niin et ole tainnut määrittää niiden css:ää?
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Kiitos Satu sekä Iivi kans! Mukava kuulla melko positiivistä ja rakentavaa palautetta (:
Tuosta tekstien määrästä, yleensä ongelmana on etten keksi mitään, mutta nyt ilmeisesti innostuin Ainakin omalla kohtaa toi päivittely on tuossa muodossa helpomaa.
Pitäisi varmaan kokeilla tuota css:n määrittelyä, joskos sillä oikenisi ;)
Vieläkin saa kommentoida, olen ahneella tuulella >:)