lukkoon
-
- Höpsö veitikka
Re: Ternen G-pentue
Glacial sinne.
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ternen Gerberoy (kylä Pohjois-Ranskassa) mulle. (:
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
- Höpsö veitikka
Tosi kiva nimi! :)
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Gelée vois olla ihan jees, noi sun laittamat nimet oli mun mielestä kaikki jotenkin negatiivisia tarkoitukseltaan niin selasin vähän omia :)
Ja kerta tässä pentueessa on jo yksi kylmä pentu niin nyt on sit toinenkin, http://www.sanakirja.org/search.php?id=118742
Ja kerta tässä pentueessa on jo yksi kylmä pentu niin nyt on sit toinenkin, http://www.sanakirja.org/search.php?id=118742
-
- Höpsö veitikka
Yritin etsiä itekin jotain kivoja nimiä, mutta en vaan löytänyt mitään muuta kuin noi, joten tosi kiva, että ootte katsellut omiakin nimiä! Pistelen sulle ton Gelée:n :)
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
-
- Kanada
Mulla on pieni kuva ongelma. Ei oo yhtään hyvää nartun kuvaa enkä taas kehtaa Viiviltä kerjätä kuvia -.-
Taukoilen
-
- Höpsö veitikka
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Just tällä hetkellä penska mahtuisi koodeihin... Mitähän mä tähän sanoisin? En osaa vielä sanoa ;P joten sit kun kyllästyt mun jooeientiiäehkä-vastauksiin ni heitä mut surutta pihalle.
-
- Höpsö veitikka
Eli sä olet ottamassa pennun, kun se kerta koodeihinkin mahtuu ;) Mutta joo harkitse vain rauhassa! Jos et ota pentua niin pentueesta jää sit kolmen pennun pentue.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Niinkin voisi sanoa :D Mä kattelen vielä kuvatilannetta (pahimmassa tapauksessa heitän penskalle Midan kuva), kun tahdon löytää näille ns. vääränrotuisille just hyvät kuvat ;). Ja sit täytyy löytää just oikea nimikin! Mutta on aika todennäköistä, että pikkutolleri tulee meille.
-
- Höpsö veitikka
Midan kuvat olis tosi hyvät ja katsele ihan rauhassa tuota nimeä (suosittelen noita netin sanakirjoja lämpimästi ja sieltä kääntään ympäri, jos kiva nimi löytyisi) :) Toivottavasti löydät kivan kuvan, jos et tuota Midan kuvaa halua käyttää.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mä nyt valitettavasti päädyin siihen, etten ota tästä pentueesta pentua :( Katsotaan tulevaisuudessa uudestaan, oisko paremmin aikaa ja kiinnostusta tollerille.
-
- Höpsö veitikka
Selvä juttu :)
Eli jätetään pentuekoko tähän kolmeen pentuun ja olisiko porukalla toiveita syntymäajan suhteen?
Eli jätetään pentuekoko tähän kolmeen pentuun ja olisiko porukalla toiveita syntymäajan suhteen?
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
No mä pääsen sivuja tekemään vajaan kahden viikon päästä. Mut toki voi syntyä aikaisemminkin, jos muut haluaa. (:
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS