pennut muuttaneet koteihinsa

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Susityttö
Höpsö veitikka

pennut muuttaneet koteihinsa

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Samalla kun yritän lyödä läpi tota pandasakupentuetta niin pistellääs mainostusta myös Teräshampaan tulevasta täysin puhtaista saksanpaimenkoirapenneistä. Tulevilta kodeilta toivon kisaamista jossakin pk-lajissa ja jokusen näyttelyn, jos kuvat sallii.

Pentueen emänä on BH Vk1 Hk1 IPO3 vFIN KVA TK3 RH-F A RH-FL A vESTW-12 Joomagnan Fast and Furious, jonka suvusta löytyy itselleni tärkeitä koiria. Ousa on ensimmäisen oman sakukasvattini pentu ja sen vanhemmat ovat olleet kumpikin omia koiriani. Ousa on menestynyt kivasti lajissa kuin lajissa. Tällä hetkellä se on valio pk-suojelusta, mutta valioitumista ootellaan myös joskus hamassa tulevaisuudessa agin ja tokon puolelta - agista puuttuu vain yksi vKUMA ja tokosta kaksi EVL1:stä. Pelastuskoirana ollut ihan muksa tapaus. Ousa reagoi kaikkeen todella nopeasti ja siltä löytyy kyltymätön miellyttämishalu. Se rakastaa tekemistä ja tekeekin tekemästä päästyään. Näyttelyissä ei mikään kirkkain tähti, mutta on se sentään yltänyt Viron voittajassa ROP-koiraksi tänä vuonna!

Isänä sitten toimii evm. sukuinen BH Jk1 IPO2 RH-F A RH-T A Redfoxe's Roll Over Beethoven, joka on enemmän sellainen mamman oma mussukka kuin mikään kisakenttien tähti. Berdie tuntuu oppivan helposti kaikkea turhaa, mutta kaikki oikeasti treenattavat jutut onkin sitten tosi vaikeita. Jotenkin tuntuu olevan todella huumorintajuinen yksilö ja samalla myös melko itsepäinen tapaus. Rakastaa kaikkia pohjattomasti ja haluaa aina mahdollisimman paljon huomiota. Näyttelyistä saanut kolme erinomaista (Kemroes, vESTW-12 & Red Ginger), joista kaksi luokkavoittoja ja yksi toinen sija. Kerran saanut SA:n. Berdie on hakenut itselleen lähinnä hylkyjä ja nollatuloksia käyttöpuolelta. Aina ei vaan voi kiinnostaa. Pk-jäljeltä Jk1 ALO3-tuloksella ja pk-suojelussa oikeus VOI-luokkaan. Pelastuskoirana pärjää parhaiten - jälki- ja rauniokokeesta suorittanut hyväksytysti A-osion. Tämän lisäksi ollaan käyty ilahduttamassa ihmisiä myös agin parissa, josta oikeus II-luokkaan.

Varaukset 3/3

Marcia, sijoitusuros Teräshampaan Sulkakoralli "Malvo"
rust, narttu Teräshampaan Hydnophora
Litsikoira, uros Teräshampaan Mustakoralli
Marcia
Höpsö veitikka

Re: Teräshampaan sakemaanit

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mä voisin ottaa sijoitusuroksen jos vaan saisin.... :P
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Susityttö
Höpsö veitikka

Sä Marcia pelastit just mun pentuhaaveeni! Aivan ehdottomasti sinne lähtee sijoitusuros!! :D Haluatko kuvan mukaan? Sulla tosin varmaan löytyy parempiakin kuvia.

Onko syntymäajan kanssa väliä? Mua ei sillain haittaa, että tähän pentueeseen tulisi vain kaksi pentua, mutta jos kolmas varaaja ilmestyy niin ehkä sitten voin antaa sen kolmannenkin pupsin maailmalle, mutta vain hyvään kotiin!

Nimet tulee korallieläinten mukaan, esimerkiksi:
Teräshampaan Kuplavuokko
Teräshampaan Merikoura
Teräshampaan Kivikoralli
Teräshampaan Lasiruusu
Teräshampaan Pavona
Teräshampaan Fungia
Nimen tulee olla yksikössä (merivuokot = merivuokko) ja yksiosainen (ei kelpaa esimerkiksi Stichodactyla gigantea).

// Täältä voi katsoa 3-polven sukutaulun ja sivu tulee olemaan myös pentusivu.
Marcia
Höpsö veitikka

Heheee :---D Multa löytyy kyllä urokselle kuvat omasta takaa. Syntymäajalla ei oo väliä, ja nimeks haluaisin Teräshampaan Sulkakorallin jos vaan mahdollista!
Susityttö
Höpsö veitikka

Jee, kiva juttu! Sulle Sulkakoralli :)
Marcia
Höpsö veitikka

http://www.freewebs.com/joomagnan/Malvo.html

Täsä meidän Malvo. I'm so sorry, se on pitkäkarvainen D:
Susityttö
Höpsö veitikka

Eipä tuo mitään :) Sä oikeastaan luit mun ajatuksia, kun mietin, että tähän pentueeseen olisi kiva saada pitkäkarvainen penne! Ja mulla lisääntyy sulhasvaihtoehdot Lunalle. Jotenkin Malvo muistuttaa suuresti luonteeltaan isäänsä! Kiitos sivuista.

// Mitäs jos pentujen synttäripäiväksi pistettäisiin 15.9. ja luovutusikäisiä (jolloin siis kisat saisivat olla) olisivat 20.9.? Tällöin teillä olisi mahdollista ilmoittaa Rijmtuin ryhmikseen pennut :) Sieltä olisi hyvä aloittaa näyttelyura. rustilla ei kuitenkaan olis sivujen kanssa mikään kiire, että saa mennä vaikka ens kuun puolelle, jos niikseen on.

Vielä olisi yksi sakupentu vapaana!
Jute
Le-ppä-ker-ttu

Re: Teräshampaan sakemaanit - yksi vapaa

Viesti Kirjoittaja Jute »

Heei, minä haluisin saku poitsun Ratjettiin. Poitsun kanssa tultaisiin kisailemaan suojelussa, tokossa ja ehkä jossain muussakin vielä. Näyttelyissä sen mitä kuvat sallii. Kisanäyttöä Demiltä, joskaan sekään ei vielä valmis koira ole. Jos vaan meille uskallat pennelin luovuttaa? :)
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Teräshampaan sakemaanit - yksi vapaa

Eiköhän sulle lähde tuo vika pentu :) Sieltä vain nimeä valitsemaan ja sit saakin alkaa jo sivuja tekemään!
Litsikoira
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Tekis mieli varata yks pentu, mutten usko et suostuisit antaa mulle pentua :D
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
Litsikoira
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Tekis mieli varata yks pentu, mutten usko et suostuisit antaa mulle pentua :D Ja muutenkin koiramäärä alkaa olla jo sellainen, etten nyt välttämättä ota tästä pentueesta pentua :)
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
Jute
Le-ppä-ker-ttu

Meidän poitsun nimeksi voisi tulla Teräshampaan Merikoura. Sivuja pian! :)

// Oiskohan muuten mahdollista saada sulta tälle kuvat? Löysin tuolta panda topasta tän. Tarkotit kuvii kyl varmaa vaa noit sijotus penneleitä mut . . . .
Susityttö
Höpsö veitikka

Muuten olisin voinutkin ehkä Litsille koiran luovuttaa, mutta Jutelle meni vika pentu.

Käviskö Jutelle mielummin tää kuva? Onhan tuo oma kasvatti niin kyllähän se kuvan tarttee :)
Jute
Le-ppä-ker-ttu

Nojoo oisin mielummin halunnu ton toisen, ku tykkään enemmän ton turkista, mutta kyllä toiki käy :).
Susityttö
Höpsö veitikka

Joo no mä himoitten ton koiran kuvaa sijoitusurokselle tai omalle, kun tykkään siitä myös itse :D
Vastaa Viestiin