Kemroes House-pentue (24.08.2012!)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kemroes House-pentue (24.08.2012!)
i. Zero (tervueren)
-BH vPVA vAVA vFIN KVA vKTV-H Tk2 Vk3 IPO2 Ek1
-Zero kantaa sekä tervuerenia että groenendaelia ihan lähisuvussaan
-L: A/A, P: 0/0, K: 0:0, S: OK
-harvinaisempi suku
-vahvaluonteinen, energinen ja miellyttämisenhaluinen koira.
e. Uuvi (groenendael)
-BH vPVA vFIN TVA vAVA vFIN KVA Vk3 Tk4
-hyvin harvinainen suku, evm-painotteinen
-innokas ja utelias, aktiivinen groenendael -narttu.
Pentueeseen voi syntyä sekä tervuja että gronttuja. En vaadi näiltä pennuilta mitään älytöntä kisautusta, koska belgianpaimenkoirat ovat juuri poistumassa kasvatustyöstäni enkä siis enää ole hirveästi näiden kisautuksen perään. Kaikille pennuille lähtemässä 2-4 pennun jalostusoikeudet mukaan, ellei kenelläkään siihen erityistä sanomista ole.
Jalostuskäyttöä joka tapauksessa katsotaan tarkemmin tulevaisuudessa. Suku pentueella ainakin on melkoisen ihanteellinen!
Nimiteemana televisiosarja Housen jaksojen englanninkieliset nimet, nimet muotoa Kemroes The Right Stuff.
VARAUKSET - 3/3
tervueren n. Kemroes Needle in a Haystack "Lil" / om. elena (Whitback)
tervueren n. Kemroes Occam's Razor "Dharma" / om. Crissu (Ketunjalan)
groenendael n. Kemroes Let Them Eat Cake "Noita" / om. Kirsi (Rainvalley)
SYNTYMÄPÄIVÄ
24.08.2012. Voitte rekisteröidä ja terveystarkastaa tällä kertaa omat pupelonne itse, koska mulla itelläni alkaa olla tuolla VFCI'ssä kova jono noita pentuerekkareita hyväksymättä, samoin Sudenkuoppaan odottelen, että aikoja vapautuu mun kohdalle. Eli have a good life ja silleen! ;)
Kemroes löytyy tästä osoitteesta! :)
-BH vPVA vAVA vFIN KVA vKTV-H Tk2 Vk3 IPO2 Ek1
-Zero kantaa sekä tervuerenia että groenendaelia ihan lähisuvussaan
-L: A/A, P: 0/0, K: 0:0, S: OK
-harvinaisempi suku
-vahvaluonteinen, energinen ja miellyttämisenhaluinen koira.
e. Uuvi (groenendael)
-BH vPVA vFIN TVA vAVA vFIN KVA Vk3 Tk4
-hyvin harvinainen suku, evm-painotteinen
-innokas ja utelias, aktiivinen groenendael -narttu.
Pentueeseen voi syntyä sekä tervuja että gronttuja. En vaadi näiltä pennuilta mitään älytöntä kisautusta, koska belgianpaimenkoirat ovat juuri poistumassa kasvatustyöstäni enkä siis enää ole hirveästi näiden kisautuksen perään. Kaikille pennuille lähtemässä 2-4 pennun jalostusoikeudet mukaan, ellei kenelläkään siihen erityistä sanomista ole.
Jalostuskäyttöä joka tapauksessa katsotaan tarkemmin tulevaisuudessa. Suku pentueella ainakin on melkoisen ihanteellinen!
Nimiteemana televisiosarja Housen jaksojen englanninkieliset nimet, nimet muotoa Kemroes The Right Stuff.
VARAUKSET - 3/3
tervueren n. Kemroes Needle in a Haystack "Lil" / om. elena (Whitback)
tervueren n. Kemroes Occam's Razor "Dharma" / om. Crissu (Ketunjalan)
groenendael n. Kemroes Let Them Eat Cake "Noita" / om. Kirsi (Rainvalley)
SYNTYMÄPÄIVÄ
24.08.2012. Voitte rekisteröidä ja terveystarkastaa tällä kertaa omat pupelonne itse, koska mulla itelläni alkaa olla tuolla VFCI'ssä kova jono noita pentuerekkareita hyväksymättä, samoin Sudenkuoppaan odottelen, että aikoja vapautuu mun kohdalle. Eli have a good life ja silleen! ;)
Kemroes löytyy tästä osoitteesta! :)
-
- Syvällistä
- Viesti:
Re: Kemroes House-pentue (tervuereneita ja groenendaeleja!)
Ääh mulla houkuttelis niin penteleesti ottaa yks tervu malikkojen sun muitten sekaan, kattelen jos löydän mieleiset kuvat niin tuun kirjottaan lisätietoa. 

-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Ota kuule ihmeessä! Tästä hyvä ja energinen laumanjatke niin nopeasti kuin vain varaukset pentueesta täyttyvät.
Ja myyntiehdot eriiittäin löyhät (mutta toki maalaisjärjen käyttö aina ihan suositeltavaa)!

- Cookiemonster
- Kanada
Tervuja, voi apua. &.& Oon tässä just metsästellytkin semmosta nappisilmästä otusta nostattamaan Kettiksen tervukantaa. Joten täältä nousee yhen kiinnostuneen käsi ylös! Tulevaisuuden suunnitelmia ois ainakin hyökätä sinne käyttöpuolelle, tähdäten ainakin käyttö- ja tokovalioon.
Poliisikoiratoimintaa lähdetään kokeilemaan ja katsotaan miten se sitten lähtisi etenemään. Myöskin paimennuksessa tultaisiin myöskin siinä samassa kisailemaan. Näyttelyistä haeskeltaisiin tuloksia aina kun sopiva nly kohdalle tulisi osumaan.
Ja tuonne Ketunjalkaan pääsisi muiden paimenhulttioiden sekaan, jos mulle tommosen pienen tervulapsen suostut varaamaan.
Kisanäyttöä vaikkapa Farosilta
Poliisikoiratoimintaa lähdetään kokeilemaan ja katsotaan miten se sitten lähtisi etenemään. Myöskin paimennuksessa tultaisiin myöskin siinä samassa kisailemaan. Näyttelyistä haeskeltaisiin tuloksia aina kun sopiva nly kohdalle tulisi osumaan.
Ja tuonne Ketunjalkaan pääsisi muiden paimenhulttioiden sekaan, jos mulle tommosen pienen tervulapsen suostut varaamaan.
Kisanäyttöä vaikkapa Farosilta
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Debra suvussa! <3_<3 Voi kun oon ottanut jo liikaa koiria, ei oikeen mahdu enää uutta. :l
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Joo, Rissulle yks tervuääreni! Sukupuolta ja nimeä saa myös heitellä heti kun vain innostaa.
Kai Kirsillekin nyt yykkss pieni belgivauva vielä mahtuisi! Anna mennä vaan. Muunnosta/sukupuolta/nimeä?
Kai Kirsillekin nyt yykkss pieni belgivauva vielä mahtuisi! Anna mennä vaan. Muunnosta/sukupuolta/nimeä?
- Cookiemonster
- Kanada
Mulle vois tulla narttu, kun semmoselle kivat kuvat on olemassa. Nimeekin pähkäilin ja toi Kemroes Occam's Razor vois olla tosi kiva. :)
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Syvällistä
- Viesti:
Löysin just soppelit kuvatkin, eli kyllä mulle vois yks tervutytteli lähteä oikein mielellään! Kisanäyttöä voit katella hurttien sivuilta, eli suht aktiivista ja monipuolista kisailua ois tiedossa. Pyrkimyksenä ois saavuttaa toi valionarvo vähintään pkssa, paimennuksessa, tokossa ja agilityssa, ja mahdollisesti muissakin, kattoo nyt miten innostutaan tulevaisuudessa jalostuskäyttöön. :)
Niin ja nimeksi Kemroes Needle in a Haystack!
Niin ja nimeksi Kemroes Needle in a Haystack!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
No niin, kiitosta kovasti infoista! Kirsiltä odottelen edelleen vahvistusta, mikäli on intoa pentua ottaa (ja siltä karvamuunnosta, sukupuolta ja nimeä), elenalta odotan sukupuolta ja koko konkkaronkalta sitten sivuja. Mitään kiirettä ei ole tietenkään näiden kanssa!
-
- Syvällistä
- Viesti:
Mie tein sivut jo aiemmin tänään, kun oli tylsää:D Lil esittäytyy!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
- Cookiemonster
- Kanada
Mieki tässä ajankuluks tekasin sivut valmiiks, Dharma. :)
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kiitos siihenkin suuntaan! Vitsi miten nättejä pupeloita syntymässä. <3_<3
- Kirsi
- Höpsö veitikka
No laita mulle gronttunarttu. Kisautus saattaa sitten lähtee aika nihkeesti käyntiin, kun noita uusia koiria on kerääntynyt niin paljon pienen ajan sisään. :D Nimeksi Let Them Eat Cake.
/ Noita.
/ Noita.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
No niin, kiva juttu! Syntymäpäiväksi määritin 24.08.2012 eli muutaman päivän päästä. Lisätietoa vähän tossa alotusviestissä. Pentuesivu tulee valmistumaan tänne! :) Mielettömän kiva juttu että kaikki kolme pentua saivat näin hyvät ja lupaavat kodit, älkää ottako mitään paineita kisautuksesta!