VLPY esittäytyy - gööttien omistajat kuulolle!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

VLPY esittäytyy - gööttien omistajat kuulolle!

Viesti Kirjoittaja Nettah »

VLPY - Virtuaalinen Länsigöötänmaanpystykorva yhdistys

Virtuaalinen länsigöötanmaanpystykorva yhdistys perustettiin Heinäkuussa, mutta virallistettiin vasta lokakuussa. Yhdistyksen tarkoituksena on levittää sanaa gööteistä, ja saada rotua yleistymään virtuaalimaailmassa. Tämän vuoden puolella olen huomannut uusia kasvoja gööttien parissa, ja siksi ajattelin, että miksei niitä voisi samantien yrittää saada lisääkin.
Göötti on ihanteellinen harrastuskoira useaan lajiin. Se käy agilitystä paimennukseen, ja vähän kaikkeen muuhunkin siinä välillä. Göötistä voit saada itsellesi ihanteellisen tokokoiran, tai sitten kaverin johdattelemaan sinut agilityn saloihin.
Tule käymään sivuilla, rekisteröi gööttisi ja jos kasvatat gööttejä voit myös ilmoittaa itesi kasvattaja -listalle! Myös jäseniä kaipaillaan, joten tulkaapas liittymään jäseniksi, niin saatte ajankohtaista tietoa kaikista gööteille suunnatuista tapahtumista, jotka järjestää VLPY, tai sitten joku muu, kuka on ilmoittanut minulle tapahtumastaan.
Gööttiliitto toivoo saavansa kiinnostuneita gööttiharrastajia mukaan toimintaan. Minulle saa esittää mahdollisia kysymyksiä.

Gööttiharrastajat tulkaa esille sieltä koloistanne!
Koirat ovat minulle elämä, entä sinulle?
Ciel
Vuohenruokaa

Re: VLPY esittäytyy - gööttien omistajat kuulolle!

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Hym... Mitähän nyt sanoisi.

Ensinnäkin, ulkoasu. Se ei oikeastaan iske muhun yhtään. Koko ulkoasu on hyvin pahasti pikselöitynyt, enkä oikein pidä väreistäkään. Kuvien rajaus (ympyröihin rajaaminen) on vähän rosoinen. Linkit ovat tosin siististi tuossa sivussa. Mutta ulkoasuhan ei ole kaikki kaikessa :'D Sisältö taas on mielestäni hyvä. Laajasti tietoa gööteistä ja tekstit on siististi kirjoitettu. Kursivoinnista taas en oikein pidä. Jos olisin gööttiharrastaja, varmasti kyllä liittyisin yhdistykseen ja ilmoittaisin koirani sinne.

Mukavaa siis, että gööteille saatiin oma yhdistys!
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Ciel kirjoitti:Hym... Mitähän nyt sanoisi.

Ensinnäkin, ulkoasu. Se ei oikeastaan iske muhun yhtään. Koko ulkoasu on hyvin pahasti pikselöitynyt, enkä oikein pidä väreistäkään. Kuvien rajaus (ympyröihin rajaaminen) on vähän rosoinen. Linkit ovat tosin siististi tuossa sivussa. Mutta ulkoasuhan ei ole kaikki kaikessa :'D Sisältö taas on mielestäni hyvä. Laajasti tietoa gööteistä ja tekstit on siististi kirjoitettu. Kursivoinnista taas en oikein pidä. Jos olisin gööttiharrastaja, varmasti kyllä liittyisin yhdistykseen ja ilmoittaisin koirani sinne.

Mukavaa siis, että gööteille saatiin oma yhdistys!
Kiitos palautteesta :)

Mulla se ei näy pikselöityneenä :o
itekään en tykkää siitä kursivoinnista, mut en tajunnut sillon kesällä kun pyysin ulkoasun koodausta pyytää sitä poistamaan sitä, ja ite en tajuu miten sen voi poistaa :d
Ciel
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Siis tällä tavalla pikselöityneenä näkyy mulla. Siis tuo punainen rengas ei kuulu, ympyröin vaan sillä tuon linkin, että huomaat tuon pixelöitymisen. Vaikka katsoo tuon tekstin reunoja, niin tolla tavalla pikselöityneet, you know?
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Laura
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Laura »

Jonkin aikaa sitten haaveilin göötistä, joten muutaman sanasen haluasin kommentoida.

Ensiksi, ulkoasu ei sitten iske yhtään. Väri ei miellytä ollenkaan silmää, tuosta vihreästä sävystä tulee mieleen meidän biojäteastia (ei pahalla). Kuvien rajaukset näyttävät viimeistelemättömiltä ja minun silmääni ne ovat aika oudot. Ulkoasun otsikot ovat pahasti pikselöityneet, ja ne näyttävät todella epämukavilta katsella. Myös tekstien väliset viivat ovat pikselöityneet. Teksteistä vielä, onkohan ne kopioitu suoraan IRL Länsigöötanmaanpystykorvayhdistyksen sivuilta? Ainakin ne näyttivät samoilta, mitä nyt muutama kuukausi sitten niitä lueskelin. Mutta kiva, että jöötti-immeisille on oma yhdistys (:
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Mullakin ulkka pikselöityy tosi pahasti, ainakin alakerran koneella. Täytyy tsekata ilmeisesti myös siskon koneella kuinka käyttäytyy. Ulkka on kyllä ehkä vähän turhan kesäinen, eikä oikein iskenyt muakaan...
Lähetin kuitenkin Oonan rekisteriin ja hain jäseneksi :) Kasvattajaksi tuun heti kun saan sivut jälleen pystyyn...! (:
neean
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja neean »

Voisin kanssa jotakin kommailla, kun kolme gööttiäkin omistan (:

Joo elikkäs minäkään en tykännyt ulkoasusta suorastaan ollenkaan, kuvat oli laitettu tuohon oudosti, sekä ulkoasun värit olivat hieman kummalliset ja räikeät. Lisäksi ulkoasu on pikselöitynyt kovasti ... Mutta tekstiä näytti kyllä löytyvän tarpeeksi, mutta en ulkoasun takia innostunut edes oikein lukemaan niitä, olen pahoillani.

Ja toivot varmaan että liityn tuonne, kun Tähtitaipaleessa pienimuotoisesti gööttejä kasvatankin, mutta en millään viitsisi, koska en luultavasti vähän ajan päästä enää kasvata tuota rotua, koska kennelin suunnitelmiin on tullut muutoksia. Siltikin muutama göötti mulla tulee varmaan melkein aina olemaan, koska nuo suloiset veijarit ovat vallanneet minu täysin (: Ja kun kahdelle göötille olisi vielä kuvat jäljellä ... Mutta siis, voinhan minä ilmoittaa että omistan gööttejä, mutta en kyllä viitsi kasvatuslistalle liittyä.

// voisin kyllä ehkä ollaa kiinnostunut toisena liiton ylläpitäjänä, mutta aika ei luultavastikaan riitä ...
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Tulenpa tänne kommaamaan. Aloituskuva oli ihan kiva, mukavan vauhdikas! Itse sivujen ulkoasusta en kyllä pitänyt alkuunkaan. Kuvat on leikattu tosi kömpelösti layouttiin ja kaikki on pikselöitynyttä. Tosi räikeät värit. Ja edellä mainitusti kursivointi häiritsee. Huomaan, että olet kirjoittanut otsikon tuohon ennen kuin lisäsit tuon vihreän taustavärin? Kannattaa tehdä ensi kerralla toisinpäin, niin kirjaimien koloihin ei jää noita rumia valkoisia kohtia :). Ja jos osaat/joku tahtoisi auttaa, voisit laittaa tuosta päivityslootasta mukavan värisenkin? Voisi ehkä piristää ;D. Ja muuten, kaikkien sivujen päivitysbokseihin ei ole lisätty kaikkia tekstejä.
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

GÖÖTTILIITON SIVUT PÄIVITETTY!
sivuilla on ollut jo pitkään uusi ulkoasu, kaikki katselemaan ;) Tänään olen laitellut postiin gööttiliiton kisaputken kilpailuanomukset, joten pian gööttiliitossa kisaillaan ;) Gööttien omistajat yhdessä gööttiensä kanssa kipin kapin osallistumaan. Joiltain sivuilta löytyy vielä vanha sähköpostiosoite, mutta uusi on melkein joka sivulla.
tekstit eivät ole kopioitu suoraan irl gööttiyhdistyksen sivuilta, vaan olen ne itse omin sanoin kirjoittanut.
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

nosto.
Flea
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Flea »

Tää liitto ei taida olla kovin aktiivinen tätä nykyä?
neean
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja neean »

En ainakaan itse gööttien kasvattajana ole kuullut liitosta yhtään mitään... Tosin tän rodun kannattajia ja omistajia on tosi vähän virtuaalipuolella, joten kauheesti toimintaa ei voi edes järjestää pelkästään gööteille, saatais vaan muutama osallistuja =D Mutta hienoa olis saada liitto pystyyn jos tulis enemmän gööteistä kiinnostuneita =)
Vastaa Viestiin